Gå til innhold

Bildetråden + litt fjas (Les reglene)


Gjest Bruker115236

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, padawan skrev:

God stemning på Colosseum kino klokken 06:30 på lørdag på Ringenes herre-maraton.

Der skulle jeg gjerne ha vært. Skikkelig lyd og stor skjerm... :rodmer:  ...og akkurat passe fullt slik at man kan ta av seg
skoene (>rene bein og sokker<) og slenge beina over stolen foran og ordentlig godsitteligge og drømme seg bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Der skulle jeg gjerne ha vært. Skikkelig lyd og stor skjerm... :rodmer:  ...og akkurat passe fullt slik at man kan ta av seg
skoene (>rene bein og sokker<) og slenge beina over stolen foran og ordentlig godsitteligge og drømme seg bort. 

Er du ringenes herre fan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Deal! :biggrin: *bringe med schwæær popkornbøtte til to* 

Jeg kan sørge for godsakene, og være det tredje hjulpet på vogna :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp:  Bare ikke snakk til meg i løpet av filmen så er det greit. Jeg kan ikke miste en eneste ting. :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:tommelopp:  Bare ikke snakk til meg i løpet av filmen så er det greit. Jeg kan ikke miste en eneste ting. :rodmer: 

Har du ikke sett dem før da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:tommelopp:  Bare ikke snakk til meg i løpet av filmen så er det greit. Jeg kan ikke miste en eneste ting. :rodmer: 

Måtte hysje på noen som satt rett bak meg under maratonet. De hadde snakket seg stort sett gjennom hele den første filmen og da de begynte på nummer to snudde jeg meg rundt og bad de holde tåta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, padawan skrev:

Måtte hysje på noen som satt rett bak meg under maratonet. De hadde snakket seg stort sett gjennom hele den første filmen og da de begynte på nummer to snudde jeg meg rundt og bad de holde tåta.

Hva om de satt med mobilen og du kunne høre taste lyden? Jeg hadde klikket da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Winza skrev:

Har du ikke sett dem før da? 

Joda, men hver eneste gang ser jeg som om det var den første gangen. Jeg er heldig sånn. :nigo: 

7 minutter siden, padawan skrev:

Måtte hysje på noen som satt rett bak meg under maratonet. De hadde snakket seg stort sett gjennom hele den første filmen og da de begynte på nummer to snudde jeg meg rundt og bad de holde tåta.

Jeg syns at det var veldig tålmodig gjort av deg. Min grense hadde nok vært fem cm lang og ikke en millimeter lengre. Man holder ikke på sånn under filmfremvisning. Da får de komme seg ut. :raven:

6 minutter siden, Winza skrev:

Hva om de satt med mobilen og du kunne høre taste lyden? Jeg hadde klikket da :P

Da hadde de nok plutselig ikke hatt noen telefon mere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Joda, men hver eneste gang ser jeg som om det var den første gangen. Jeg er heldig sånn. :nigo: 

Jeg syns at det var veldig tålmodig gjort av deg. Min grense hadde nok vært fem cm lang og ikke en millimeter lengre. Man holder ikke på sånn under filmfremvisning. Da får de komme seg ut. :raven:

Da hadde de nok plutselig ikke hatt noen telefon mere. 

Og hadde de fortsatt så ville jeg ha stukket den en viss plass :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, padawan skrev:

Sikker? ASL? er du søøøøøøøøøt? 

Har litt manboobs da så trenger bare en parykk og sminke og så er det Winzanina :bigrin:

Nei uff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Joda, men hver eneste gang ser jeg som om det var den første gangen. Jeg er heldig sånn. :nigo: 

Jeg syns at det var veldig tålmodig gjort av deg. Min grense hadde nok vært fem cm lang og ikke en millimeter lengre. Man holder ikke på sånn under filmfremvisning. Da får de komme seg ut. :raven:

Da hadde de nok plutselig ikke hatt noen telefon mere. 

Nå skal de kanskje lage en ringenes herre tv serie, det blir spennende :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkbla:  DER tror jeg at min grense går. Det kan ikke bli bedre enn det allerede er. Et klart neitakk fra meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...