Gå til innhold

Hva gjør deg dobbeltmoralsk?


Summers

Anbefalte innlegg

Inspirert av en annen tråd hvor flere kvinner skrev at alle er litt dobbeltmoralske. Her ønsker jeg at folk skal  poste sine dobbeltmoralske holdninger.

 

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noe tilfeldig

Jeg er nok dobbelmoralsk i forhold til at jeg forhåndsdømmer mennesker jeg tror forhåndsdømmer andre. :ph34r: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg tenker på og snakker om idealistiske holdninger til miljø, etisk handel, mot økt forbruk og sånn, mens jeg kjører bil daglig og shopper klær, vin og elektronikk så fort jeg får sjansen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2016 den 16.31, skjære skrev:

Jeg har ikke en enkelmoral en gang

Siterer deg på den. Hilsen ei som driter i moral og som bare er misunnelig. :)

Anonymkode: b0c1c...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imot pelsdyroppdrett, men jeg bruker pels

Anonymkode: 7b5a4...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener alle arbeidere burde få en levelønn og rettferdige arbeidsvilkår samtidig som jeg handler på H&M. I det siste har jeg også sett litt dobbeltmoralen av at jeg og veldig mange andre er fryktelig opptatt av dyr og pelsdyroppdrett, men "ingen" snakker om boikott mot kleskjeder der arbeiderne deres arbeider seg til døde. Vet det går an å ha flere tanker i hodet samtidig, men det blir likevel litt feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig opptatt av dyrevelferd, men spiser kjøtt fra dyr som ikke har hatt det så bra.

Jeg er veldig for utdanning av jenter og bekjempelse av fattigdom, men jeg handler klær som er sydd av slavearbeidere OG jeg tenker av og til at uff, hvem skal sy klærne mine (og alt det andre slavearbeidet vi i vesten er avhengige av) hvis alle ha samme levestandard nordmenn.

Jeg syns det er fælt med krigene i Afrika og sånn, men jeg kjøper diamanter og produkter som inneholder coltan - begge deler er med på å finansiere disse krigene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lat og ser ned på andre som er late. Finner alltid en eller annen unnskyldning for meg selv.

Jeg har ingen problemer med å vitse på andres bekostning, men er selv rask til å stemple andre som hatefulle om de gjør det samme. 

Jeg er rask til å forhåndsdømme selv om jeg ser ned på andre som forhåndsdømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

 

Hva gjør deg dobbeltmoralsk?

Startet av Summers, Oktober 24

10 innlegg i emnet

Summers

  • Fast inventar
  •  
  • Summers
  • Medlem
  •  4 854  7 670
  • Kjønn: Mann

Inspirert av en annen tråd hvor flere kvinner skrev at alle er litt dobbeltmoralske. Her ønsker jeg at folk skal  poste sine dobbeltmoralske holdninger.

Dette vet dere mest om andre og mye bedre om andre så du får vel sette deg ned å svare på dette og.

Anonymkode: b0c1c...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette vet dere mest om andre og mye bedre om andre så du får vel sette deg ned å svare på dette og.

Anonymkode: b0c1c...861

????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...