Gå til innhold

Jills ikke få panikk-dagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Mumsy skrev:

Jeg ser strek:nordvesta:

 

8 timer siden, Pjusk skrev:

Oi oi! Ser absolutt en strek der!:nordvesta: 

 

4 timer siden, Ruccula skrev:

Jeg ser! Jeg ser!! :nori:

 

2 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Gratulerer :ninja:

 

Bra! Da har jeg ikke sett meg blind på testen. :fnise:  Mannen sleit med å se den. :roll: Håper bare det ikke er skyggestrek eller noe. Den var mer rosa IRL, tror jeg. Men syntes du var vel rask på avtrekkeren nå @LilleMy1989:overrasket::tongue:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo! 

Våknet 02:30 i natt etter å ha drømt at jeg fødte hjemme. Babyen hadde veldig tynn kropp. Men ammingen gikk sånn noenlunde. :skratte:

Jeg var tissetrengt, så tenkte jeg fikk bare ta testen da i tilfelle jeg ikke fikk spart opp nok til neste gang jeg våknet. Tror den er et minihakk sterkere, men det var ikke mye forskjell. 

Har endret litt på appen min, og om jeg tar 30 dagers syklus stemmer det bedre med eggløsning den 10.-11., og så er IKM i morgen. Om jeg nå er preggers så finner jeg atter en gang ikke ut om det er riktig. :fnise: 

I går var jeg i selskap med tanten min og det ble snakk om barnenavn. Og søskenbarnet mitt bare: Er du gravid?! Jeg sa så klart nei, men det var litt crazy at hun spurte akkurat i går. 

2017-01-23 06.44.49.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: Nope! Akkurat i tide ;) 

Hvorfor tok du ikke en til i dag tidlig!?!?!? Testetøsen i meg skriker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

:skya: Nope! Akkurat i tide ;) 

Hvorfor tok du ikke en til i dag tidlig!?!?!? Testetøsen i meg skriker! 

Hehe, prøver å rasjonere ut de få testene jeg har igjen slik jeg slipper å kjøpe nye. Dessuten tror jeg ikke hcg-nivået mitt har steget så voldsomt på bare noen timer. Venter heller til i morgentidlig i håp om å få sterkere strek. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Jeg hadde kjøpt nye! :jepp: Just sayin :nigo:

 

Jaa, men nå har jeg lyst på en skikkelig strek slik jeg kan roe meg litt ned å tro at dette går veien. :)

Har ikke kjent noe murringer i magen i helgen, og i tillegg har det fortsatt kommet gammelt blod. Men har kjent litt murringer igjen i dag, heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, klarte ikke la være, så tok en ny test nå. Og nå er det ikke lenger tvil! Den er rosa og har blitt sterkere!! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er dagens test. :nori:

Da er jeg i dag 4+2 og termin er beregnet til 03. oktober. :rodmer:

Mamma ringte i går og inviterte oss med på hotellweekend i midten av mars. Så om alt går bra må vi nok fortelle det til dem da. Da er jeg i uke 10-11. Og om jeg ikke drikker da kommer de nok til å bli veldig mistenksomme. Men det er langt opp og frem enda... 

2017-01-24 06.47.53.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, _marielle_ skrev:

Det er jo ingen tvil med den testen der! Gratulerer :mynona:

Nei, den er ganske så klar. Tusen takk :) 

1 time siden, Pjusk skrev:

Hurra! Gratulerer!:nordvesta:

Tusen takk! Håper det klaffer for deg også snart. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Jill skrev:

Tusen takk! Håper det klaffer for deg også snart. :) 

Det håper jeg også! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååååå så gøy å lese her :strix: Gratulerer så morro :danse: 

Vittig at du drømte om fødsel og så fikk positiv test. Det gjorde jeg også med lillebror. Drømte noe om graviditet/fødsel som gjorde at jeg bare MÅTTE teste. Og positiv var den :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kakaoen skrev:

Ååååå så gøy å lese her :strix: Gratulerer så morro :danse: 

Vittig at du drømte om fødsel og så fikk positiv test. Det gjorde jeg også med lillebror. Drømte noe om graviditet/fødsel som gjorde at jeg bare MÅTTE teste. Og positiv var den :P 

Takk takk! :nori:Ja, men vi får håpe babyen ikke får kjempetynn kropp i forhold til hodet. :fnise:

14 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Ja se der ja :nordvesta:

 

HURRRRAAAA! Og gratulerer! 

Tusen takk! :laugh: 

-----

I går var jeg på jobb til 22 i håp om å få ferdig et prosjekt. Det ble jeg seff ikke.. Kom hjem og la meg. Ca. 03:30 våknet jeg av at mannen hadde startet opp forspillet med meg. Sovende! Fikk vekket ham og tatt en runde og så var det å legge seg igjen og sove 2 timer til. :hoho: Men nå er jeg ganske trett. Er heldigvis ferdig på jobb kl. 15. :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye stikninger på begge sider i går. Og det er i gang å murre i dag også. 

Hadde mye energi i går så lagde sykt god middag når jeg kom hjem fra jobb: Italienske kjøttboller fra Trines matblogg. :hjerter:

Så var det treningskamp på kvelden. Spilte mot de som er yngre enn oss og de er en gjeng med drittunger! Stygt spill som førte til kjefting frem og tilbake. Men det gikk bra å vi vant. :duskedame: 

I helgen skal vi prøve å komme oss på hytta og få gått litt på ski. Det blir bra håper jeg! :hoppe:

Endret av Jill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...