Gå til innhold

Jills ikke få panikk-dagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 22.12.2016 den 10.11, Jill skrev:

Kommet ett par dråper blod siste dagene og i dag var det litt mer og brunt.. :dry: Kan være etter :sengekos:, men vet ikke. 

Fri morgen så er heldigvis ikke lenge til juleferie! Kommer til å være mer stressa etter ferien er over tipper jeg. Bursdagsselskap med svigertante i morgen, julekvelden med mine foreldre, juleselskap med svigers 1. dag, venninnekveld aka fylla 2. dag og så går det vel slag i slag frem til nyttårs med svigers regner jeg med. :pinar: Jeg er introvert, sjenert og skjønner ikke small talk, og spesielt svigermor-familien med alt av tanter og onkler eeeeelsker å diskutere. Og den som skriker høyest vinner. :alice: Heldigvis fått lovnad fra samboer om å ikke være så lenge i morgen. Vil være hjemme, pynte tre, se en koselig julefilm og nyte kvelden før kvelden. :tree: 

 

Hei! Endelig fikk jeg lagt igjen en kommentar i dagboka di! :)

:ler: Beklager at jeg ler, men jeg er også introvert, sjenert og dårlig på small talk og har en sviger(mor)familie som er helt lik din beskrivelse!

Krysser fingrene for at EL dukker opp når den skal og at det blir full klaff for dere :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mumsy skrev:

Håper formen er blitt bedre, god bedring om ikke! Så venter jeg spent på når EL er :)

Ja, den er mye bedre. Fortsatt litt tungpustet, men kom meg på trening i går og overlevde. ;) Venter spent jeg også. :laugh:

20 timer siden, Pjusk skrev:

Hei! Endelig fikk jeg lagt igjen en kommentar i dagboka di! :)

:ler: Beklager at jeg ler, men jeg er også introvert, sjenert og dårlig på small talk og har en sviger(mor)familie som er helt lik din beskrivelse!

Krysser fingrene for at EL dukker opp når den skal og at det blir full klaff for dere :nigo:

Heihei! :) Hehe, mine svigerforeldre er egentlig greie da. Det er bare når alle er samlet det kan være litt travelt. :fnise: 

Satser på full klaff for oss begge! :nori:

------

Vi skal ha jobbfest i slutten av januar, men har funnet ut at jeg ikke tørr melde meg på i tilfelle jeg er preggers da. Er så travelt å bortforklare hvorfor jeg ikke drikker. Og så blir det gjerne ikke så morsomt når jeg må være edru. Og i tillegg skal ikke min nærmeste kollega fordi han må være hjemme med fruen som muligens skal føde. :tongue: Tenker vi heller stikker på hyttetur den helgen, går litt på ski og koser oss i stedet for. :rodmer: Høres veldig romantisk ut, men det blir det helt sikkert ikke. Mannen er vannvittig dårlig på å planlegge og å pakke. Samtidig ønsker han at vi skal komme oss raskt avgårde slik vi får utnyttet hele helgen, men det skjer aldri. Så da blir det surmuling. :rolleyes: Men det ordner seg nok!

Heldigvis snart helg nå! Vært sånn en lang uke på meg. :nigo: Har ikke planer heller. Se om jeg får lov å pakke bort julen snart. Mannen vil beholde den lengst mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kakaoen skrev:

Godt helg :klemmer: 

Håper dere får lagt inn litt humping i helga :lur:

Krysser fingra :danse: 

God helg! :kristin: Rekker en cider før EL sikkert. :nigo: 

Humping blir det uansett! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-testene er fortsatt like døde. Svake, svake streker bare. Krysser fingrene for en positiv en i morgen. Fikk lagt inn aksjer i dagtidlig hvertfall. :lur:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok to EL-tester i går, men det er fortsatt bare svake streker å se. :sukk: Prøvde å sjekke etter slim i går, men etter lørdagens :sengekos: var det vanskelig å skille hva som var hva. I går kveld og i dagtidlig har jeg følt meg litt tørr og kløe i underlivet. Føler meg også tjukk. :glare: Nå kjenner jeg på noen murringer, men kan være fordi jeg ikke har bommelommet i dag. Angrer på jeg ikke tok en test i dagtidlig. Morgenkos før jobb er uansett uaktuelt. Samboeren er i koma så pass tidlig på dag. :bond: Får prøve å legge inn litt flere aksjer etter jobb i dag. Samboeren er gjerne i koma da også, før han våkner til kvelden. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Jill skrev:

Får prøve å legge inn litt flere aksjer etter jobb i dag. Samboeren er gjerne i koma da også, før han våkner til kvelden. :rolleyes:

Ja hva ER det med at de skal bli så virlile rett før man skal sove?!?!!?!?!?!? :bond: Sånn typ når man er stuptrøtt og sovner nesten før man treffer puta, jo DA skal de kose og være kjælne :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Ja hva ER det med at de skal bli så virlile rett før man skal sove?!?!!?!?!?!? :bond: Sånn typ når man er stuptrøtt og sovner nesten før man treffer puta, jo DA skal de kose og være kjælne :raven:

Min er nattdyr og har en helt annen døgnrytme enn meg. :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Jill skrev:

Min er nattdyr og har en helt annen døgnrytme enn meg. :fnise:  

Haha. Ja ikke sant ;) 

Min er bare generelt "sen" med å kvikne til, samt at han trenger typ 5 timer søvn og står opp rundt rundt 6. Jeg trenger mere og står ofte opp kl 04 :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Haha. Ja ikke sant ;) 

Min er bare generelt "sen" med å kvikne til, samt at han trenger typ 5 timer søvn og står opp rundt rundt 6. Jeg trenger mere og står ofte opp kl 04 :bond:

Aah, 5 timer søvn hørtes digg ut. Jeg trenger 7,5 og det fikk jeg ikke i natt.. og jeg står ikke opp kl 04! :natti:

---------

Jeg skjønner ikke hvor det blir av EL! Test i går kveld viste endelig litt sterkere strek, så tenkte yes, i morgentidlig er den sikkert positiv. Men nei da, den var svakere igjen.... :kjefte:Fikk lagt inn noen aksjer før vi sovna og det skal stemme sånn omtrentlig med hvordan vi gjorde det sist gang, håper jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp fått positiv EL-test! :nordvesta: Men da bør vi vel egentlig legge inn flere aksjer for sikkerhetsskyld. Samboeren er på trening nå og jeg skal straks på trening og så blir det så seeeint.. Vi får se hva vi orker. :tongue: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lagt inn litt flere aksjer i gårkveld, så satser på en fulltreffer. :lur: Skal ta ny EL-test i kveld, 24 timer etter den positive, og den håper jeg er negativ. Er ikke vant med så hyppig sengekos og jeg blir så fort sår... :sjenert: Nå vil jeg være ferdig og i dpo-land i stedet for. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jill skrev:

Fikk lagt inn litt flere aksjer i gårkveld, så satser på en fulltreffer. :lur: Skal ta ny EL-test i kveld, 24 timer etter den positive, og den håper jeg er negativ. Er ikke vant med så hyppig sengekos og jeg blir så fort sår... :sjenert: Nå vil jeg være ferdig og i dpo-land i stedet for. :jepp:  

Kjenner så til det å ikke kunne ha så hyppig sex som tidligere 🙈 Forrige PP vi hadde så ble det koset delvis i mørket med "uglyface" på meg pga sårhet 😅😂 

Denne gangen gikk det fint med 1 gang om dagen 3-4 dager på rad, uten at det ble ømt. Håper at det klaffer til oss begge 😃😃😃😃

DPO land er litt enklere sånn sett, kun ventetiden som er lang 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Kjenner så til det å ikke kunne ha så hyppig sex som tidligere 🙈 Forrige PP vi hadde så ble det koset delvis i mørket med "uglyface" på meg pga sårhet 😅😂 

Denne gangen gikk det fint med 1 gang om dagen 3-4 dager på rad, uten at det ble ømt. Håper at det klaffer til oss begge 😃😃😃😃

DPO land er litt enklere sånn sett, kun ventetiden som er lang 🙄

Jeg måtte ta på en litt løs bukse i dag siden jeg er så hoven. :skratte:

Ventetiden i dpo-land ser ut til å kunne bli lang og kjedelig. Jeg har jo ikke vært her før. Men blir spennende når det nærmer seg IKM da. :pinar: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Mumsy skrev:

God tur inn i DPO-land:) Spennende! Når er IKM?

Takk for det. :) Jeg vet faktisk ikke helt sikkert siden jeg ikke har fått sjekket hva sykluslengden min er. Men om jeg tar utgangspunkt i 28 dagers så er IKM 22.01. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med test ikveld da??? Negativ? :nigo: 

Dere må jo selvfølgelig bruke glidemiddel! Feks Pre-Seed ;) Et av de få som hjelper til med unnfangelse :strix: 

Satser på dere ikke trenger det fremover uansett :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Hva skjedde med test ikveld da??? Negativ? :nigo: 

Dere må jo selvfølgelig bruke glidemiddel! Feks Pre-Seed ;) Et av de få som hjelper til med unnfangelse :strix: 

Satser på dere ikke trenger det fremover uansett :P 

El-testen var negativ:) Fortsatt sterk, men ikke helt positiv. 

Tro meg, jeg hadde dødd uten glidemiddel! :tongue: Bruker bare et vanlig fra kondomeriet da, men har ikke funnet noe om at det er sæddrepende. Er et sensitivt et. Og vi brukte det da jeg ble preggers sist så vet at det kan gå. ;) Om det ikke klaffer nå skal jeg vurdere pre-seed. :)

-------

Jeg har vært underlig rar i magen i dag. Som om jeg har hatt hold og så tissepress. Det er jo alt for, alt for tidlig å kjenne noe som helst så det var sikkert bare luft. Ev. egget som er på vandring. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...