Gå til innhold

Jills ikke få panikk-dagbok


Jill

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Ruccula skrev:

Nå hadde ikke akkurat jeg planke flat mage fra før av, så er vanskelig å vite hva som er fett og hva som evt er baby. :ler: 

Men magen står mer ut enn før, det gjør den.  Jeg klarer ikke å holde den inne heller. Alle sier at barnet ligger så dypt i bekkenet mitt, så kanskje tarmene blir dytta opp eller noe. 

Det er ett eller annet som skjer ihvertfall ;)

Ja, det er samme greia her. Hadde litt polstring fra før, men synes magen står litt mer ut nå. :) Jeg har ikke anelse om hvordan babyen ligger, men i dag er bare 3 uker til OUL så finner det sikkert ut da. :ninuskapus: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet som tiden flyr her inne! Over 15 fullgåtte uker allerede og 14 cm! :hakeslepp: begynner jo å bli stor! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2017 den 22.59, Pjusk skrev:

Herlighet som tiden flyr her inne! Over 15 fullgåtte uker allerede og 14 cm! :hakeslepp: begynner jo å bli stor! :fnise:

Synes det fortsatt går litt for sakte jeg. :tongue: Men 14 høres stort ut ja! Tror det ikke før jeg får se det på OUL. :ler:

13 timer siden, MarianneE skrev:

Koselig bok! Lykke til videre med rugingen, og god påske! 🐥 

Takk for det og god påske til deg også! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi bikket midnatt og jaggu er vi ikke 16+0 og i uke 17! :nordvesta:

Babyen skal nå veie ca 90 gram, den har fått negler på fingre og tær og kan oppfatte lyd utenifra. :ohmy: Dette er jo rett og slett sykt! :fnise:

Nå skal jeg varme meg middagsretter. Samboeren har laget nydelig lammeskank og jeg klarte å spise 1/3 av tallerkenen min. Men nå er jeg ihjelsulten! Har hatt en fin påske så langt. Gått tur hver dag og fått luket litt i hagen. :) Gruer meg til jobb siden jeg skal holde presentasjon i neste uke. Kan ikke fordra det, men jeg overlever vel.. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg fødte babyen helt alene uten noen andre til stede og det var helt smertefritt. :hoho: Etter fødselen kom jeg på et det var 6 måneder igjen av svangerskap og jeg skjønte ikke hva som hadde skjedd. Og så ble ting litt stress fordi jeg ikke husket på å mate ungen ofte nok. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 16 uker, her går det virkelig unna! Har du hatt en fin påske? :) Høres deilig og avslappende ut å bare kunne gjøre de tingene du selv har lyst til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2017 den 12.28, Jill skrev:

I natt drømte jeg at jeg fødte babyen helt alene uten noen andre til stede og det var helt smertefritt. :hoho: Etter fødselen kom jeg på et det var 6 måneder igjen av svangerskap og jeg skjønte ikke hva som hadde skjedd. Og så ble ting litt stress fordi jeg ikke husket på å mate ungen ofte nok. :ler:

Jeg har hatt nesten akkurat samme drømmen! Hahaha.

Det er så sykt hvor mye rart jeg har drømt de siste månedene. Samboer bare ser rart på meg når jeg forteller om alt jeg har drømt..

Hvordan er formen din om dagen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, malicious skrev:

Hurra for 16 uker, her går det virkelig unna! Har du hatt en fin påske? :) Høres deilig og avslappende ut å bare kunne gjøre de tingene du selv har lyst til :)

Påsken har vært bra. Hatt flott vær og bare kost meg. :) 

6 timer siden, streken skrev:

Jeg har hatt nesten akkurat samme drømmen! Hahaha.

Det er så sykt hvor mye rart jeg har drømt de siste månedene. Samboer bare ser rart på meg når jeg forteller om alt jeg har drømt..

Hvordan er formen din om dagen? :)

Dagen etter drømte jeg at jeg hadde en SA og at det kom en slags død mini-barbiedukke ut! :ohmy: Så ja det, er mye syke drømmer på gang.

Formen er fin. Litt uggen i dag når jeg måtte stå opp så tidlig og ikke spiste mat før jeg var kommet meg på jobb, men kan ikke klage. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, disse drømmene. Ler som regel når jeg våkner, men tror sambo gleder seg til jeg ikke drømmer så mye tull lenger, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, streken skrev:

Huff, disse drømmene. Ler som regel når jeg våkner, men tror sambo gleder seg til jeg ikke drømmer så mye tull lenger, haha!

Jeg drømmer en del rare ting til vanlig også, men tror det har økt litt på nå ja. :) 

------------------

I går var det opphørssalg på den lokale barnebutikken her og det var fullstendig kaos. Folk hamstret som gale! Jeg benyttet anledningen til å kjøpe de første klærne, men fy søren så vanskelig det var å finne noe kjønnsnøytralt! Det ble en dress, en strømpebukse og to bodyer. De passer vel best til gutter, men om vi får jente så får hun bare finne seg i å bli kledd i grått, mørkeblått og turkis. :fnise: Vurderte også å kjøpe tripp trapp stol med newborn seat, men sjekket finn og fant ut at søskenbarnet til mannen selger sin så da var den i boks også. :) Må vel snart begynne å lage meg lister over alt som skal handles inn og ordnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 18, 17+0! :nori:

Nå skal den være ca 18 cm og veier ca 125 g. Kanskje begynner jeg å kjenne de første bevegelsene snart. Magen har begynt å vise seg og vekten har gått litt opp. :) Fredag skal jeg til jordmor og tirsdagen etter er det endelig OUL! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi hvor har jeg vært de siste ukene. Du har jo kommet kjempelangt :bond:

Så gøy med handling og syke drømmer :ler: Eller ikke.. Jeg og husker jeg hadde MANGE syke drømmer!! Drømte f.eks at jeg klarte å drukne babyen min i dusjen :sjenert:

Hvordan er formen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Kakaoen skrev:

Oi hvor har jeg vært de siste ukene. Du har jo kommet kjempelangt :bond:

Så gøy med handling og syke drømmer :ler: Eller ikke.. Jeg og husker jeg hadde MANGE syke drømmer!! Drømte f.eks at jeg klarte å drukne babyen min i dusjen :sjenert:

Hvordan er formen? :)

Vet ikke hvor du har vært. Opptatt med livet kanskje? ;)

Uff, det hørtes ikke ut som en morsom drøm! I natt var jeg på ammebh-shopping, så det var ikke så sykt, heldigvis. :tongue:

Formen er uforskammet fin. Derfor jeg ikke har noe å skrive om her annet enn ukentlige oppdateringer fra appen min. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna! Skulle dere vite kjønn, eller hvordan var det? Folk hamstrer alltid på salg, ender alltid med å kjøpe noe man garantert ikke har brukt for :P  Mye fine kjønnsnøytrale klær, da! Bare synd de ofte koster litt mer enn 3 pack med omslagsbodyer på Hm :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, malicious skrev:

Her går det unna! Skulle dere vite kjønn, eller hvordan var det? Folk hamstrer alltid på salg, ender alltid med å kjøpe noe man garantert ikke har brukt for :P  Mye fine kjønnsnøytrale klær, da! Bare synd de ofte koster litt mer enn 3 pack med omslagsbodyer på Hm :P 

Vi har ikke bestemt oss ennå om vi vil vite det. Først sa vi nei, så var samboeren ja, mens jeg var kanskje, og nå var han nei og jeg heller mot ja. Finner sikkert ut av det i bilen på vei til timen. :ler: Vi slet med å finne kjønnsnøytrale klær på butikken her. Det gikk stort sett i blått, rosa, litt hvitt og grått og det som var grått og hvitt hadde detaljer som var ikke var kjønnsnøytrale.. :dry: Men vi får nok mye hjemmestrikket og da kan en jo bestemme litt selv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir like overrasket hver gang jeg leser ukes-oppdateringene dine jeg.. kan ikke fatte at tiden går så fort :fnise:

Blir spennende med OUL! Og angående kjønnsnøytrale klær så synes jeg også at det er vanskelig å finne noe. Har ikke sett så mye etter det nå da, men når jeg lette etter det når jeg gikk gravid med de to andre så fant jeg nesten ingenting som var kjønnsnøytral, selv om det var hvitt/grått/brunt.. Skikkelig irriterende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Pjusk skrev:

Jeg blir like overrasket hver gang jeg leser ukes-oppdateringene dine jeg.. kan ikke fatte at tiden går så fort :fnise:

Blir spennende med OUL! Og angående kjønnsnøytrale klær så synes jeg også at det er vanskelig å finne noe. Har ikke sett så mye etter det nå da, men når jeg lette etter det når jeg gikk gravid med de to andre så fant jeg nesten ingenting som var kjønnsnøytral, selv om det var hvitt/grått/brunt.. Skikkelig irriterende :P

Ja, nå synes jeg snøballen har begynt å rulle litt raskere. :tongue: OUL blir veldig spennende! Bare en uke igjen nå! :alice: Synes også det er irriterende at det var så lite kjønnsnøytrale klær. Håper vi finner litt mer når vi tar turen til nærmeste "storby". :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fyller jeg år! The big three-oh! :nordvesta:

Og når Marianne Aulie likte instabildet mitt i natt så tar jeg det som et tegn på at NÅ kan alt skje! :hoho:

30.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jill skrev:

I dag fyller jeg år! The big three-oh! :nordvesta:

Og når Marianne Aulie likte instabildet mitt i natt så tar jeg det som et tegn på at NÅ kan alt skje! :hoho:

30.jpg

Gratulerer så mye!  Velkommen inn i 30 åra! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...