Gå til innhold

Barn og sexualitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan folk løser det med seksualitet når de har barn. Med barn/ungdom i huset får man jo ikke levd ut fantasiene, eventuelt onanere når man føler for det, sex med partner osv... Blir man ikke da frustrert. Spesielt hvis man bor i en leilighet for eksempel hvor man ikke kan lure seg bort heller... skulle tro man blir seksuelt frystrert selv om det å ha barn er en glede.

Hvirdan løser dere problematikken?

Anonymkode: 4590a...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke eget soverom da? Eventuelt bad?

Er vel ganske uvanlig å ikke ha et eneste rom med mulighet for å låse døra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, asterix skrev:

Har du ikke eget soverom da? Eventuelt bad?

Er vel ganske uvanlig å ikke ha et eneste rom med mulighet for å låse døra?

Sex tar jo ofte litt tid da? Onanere også...

Jeg er singel og har kun ett soverom. Mulig loftet kan innredes i fremtiden. Men er i en situasjon hvor det å skifte bosted på en måte er uaktuelt. 1.etg leies ut siden man er avhengig av inntekten. Selge kan man heller ikke pga avtalen med de i førsteetasje.

Anonymkode: 4590a...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex tar jo ofte litt tid da? Onanere også...

Jeg er singel og har kun ett soverom. Mulig loftet kan innredes i fremtiden. Men er i en situasjon hvor det å skifte bosted på en måte er uaktuelt. 1.etg leies ut siden man er avhengig av inntekten. Selge kan man heller ikke pga avtalen med de i førsteetasje.

Anonymkode: 4590a...d2b

Må si jeg ikke helt forstår problemet. Om du er singel har vel den du skal ha sex med også en bolig som kan brukes? Og å onanerer tar jo ikke timesvis da og kan jo godt gjøres under dyna selv om et barn sover i samme rom, eller det kan gjøres på badet f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, lipgloss skrev:

Bruk badet og lås døra,værre er det ikke :)

Hmmm, jaja

Anonymkode: 4590a...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har sex når barna har lagt seg. Vi har god tid etter leggetid, vår yngste legger seg 1900, eldste sovner som regel innen 2030. Ingen av våre våkner på kvelden, man kan sikkert drive med sprengningsarbeid på rommene deres uten at de hadde enset det. I denne fasen vi er i nå, er det ikke umulig å ha et sexliv, men har hørt fra flere med eldre barn at det blir vanskeligere, pga de er oppe lengre osv.

Anonymkode: 0ab06...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex når barna sover, er i barnehagen eller på overnatting/besøk. Er det skikkelig krise setter man på Fantorangen og gir barnet ei eske rosiner og stikker seg unna litt. Eldste barnet nærmer seg tre, men det har da aldri vært et problem så langt, hverken med kjappiser, vanlig/rolig sex eller røffere bdsmpreget sex. Med mindre man bor i en leilighet uten vegger og dører er det ikke et større problem enn hva man velger å gjøre det til sjøl. Spedbarn på soverommet er heller ikke et problem så lenge de sover, sex med partner eller seg selv er fullt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har sex når barna har lagt seg. Vi har god tid etter leggetid, vår yngste legger seg 1900, eldste sovner som regel innen 2030. Ingen av våre våkner på kvelden, man kan sikkert drive med sprengningsarbeid på rommene deres uten at de hadde enset det. I denne fasen vi er i nå, er det ikke umulig å ha et sexliv, men har hørt fra flere med eldre barn at det blir vanskeligere, pga de er oppe lengre osv.

Anonymkode: 0ab06...eb2

 

4 minutter siden, Gloria skrev:

Vi har sex når barna sover, er i barnehagen eller på overnatting/besøk. Er det skikkelig krise setter man på Fantorangen og gir barnet ei eske rosiner og stikker seg unna litt. Eldste barnet nærmer seg tre, men det har da aldri vært et problem så langt, hverken med kjappiser, vanlig/rolig sex eller røffere bdsmpreget sex. Med mindre man bor i en leilighet uten vegger og dører er det ikke et større problem enn hva man velger å gjøre det til sjøl. Spedbarn på soverommet er heller ikke et problem så lenge de sover, sex med partner eller seg selv er fullt mulig.

Hmm, ja alt er vel mulig da :) Nå er jeg singel og har kun ett soverom i leiligheten. Da må jeg få innredet loftet til til et soverom to hvis det skulle bli samboer og etterhvert barn. Må lage trapp ned i stuen da :)

Bor i et utrolig bra sted, stoor hage osv, perfekt for barn. "Besteforeldre" i første etasje osv. Så utnytte loftet ville nok laget en fullgod boløsning. Eller bygge om garasje til leilighet å ha hele huset for oss selv😋

Anonymkode: 4590a...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sniker oss på badet, funker fint det.
Det er lettest når vi kun har gutten på 5 her. Er verre når vi har tenåringen hjemme, for han er våken til alle døgnets tider, men vi har rett og slett kommet fram til at han bare må leve med at vi har sex om han skal være våken til 2 på natta. Vi rpøver så godt vi kan å være stille. Å kun ha sex når ingen av barna er her er totalt uaktuelt, da ville vi ha hatt sex en gang i halvåret.

Anonymkode: 622a7...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da overraskende innlegg, synes jeg.

Dette er vel ikke problemstillingen til småbarnsforeldre?! 

Det er ingenting i livet som minner om s e x når man kun tenker barnehage/jobb/aktiviteter/gjøremål i boligen.

Det virker uansett ganske tafatt å ikke vite hvordan...når man er et godt voksent menneske...som om dette er en problemstilling.

 

Anonymkode: 7c463...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ingen problem. Når barna var små ble de fra tid til annen parkert foran tv-en mens vi tok en kjappis. Ellers ble det etter sengetid. Vi prioriterte sex før husarbeid o.l. Hele småbarnsperioden, så vi kunne fint legge oss samtidig med barna kl 20 for å ha en langøkt i senga før soving. Når de ble litt større hadde de en del aktiviteter etter skolen (fotball, svømming, dans osv.) Nå er barna tenåringer og de er jo nesten aldri hjemme. Nå har vi sex om morgenen når de sover, eller om ettermiddag/midt på dag/tidlig kveld når de ikke er her. Når de sover hos venner (noe de gjør ofte for tiden) er det jo allefall ikke problem. 

Anonymkode: 669a4...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi sniker oss på badet, funker fint det.
Det er lettest når vi kun har gutten på 5 her. Er verre når vi har tenåringen hjemme, for han er våken til alle døgnets tider, men vi har rett og slett kommet fram til at han bare må leve med at vi har sex om han skal være våken til 2 på natta. Vi rpøver så godt vi kan å være stille. Å kun ha sex når ingen av barna er her er totalt uaktuelt, da ville vi ha hatt sex en gang i halvåret.

Anonymkode: 622a7...4c9

Stille sex er jo ikke det samme da :)

Anonymkode: 4590a...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er egentlig ingen problem. Når barna var små ble de fra tid til annen parkert foran tv-en mens vi tok en kjappis. Ellers ble det etter sengetid. Vi prioriterte sex før husarbeid o.l. Hele småbarnsperioden, så vi kunne fint legge oss samtidig med barna kl 20 for å ha en langøkt i senga før soving. Når de ble litt større hadde de en del aktiviteter etter skolen (fotball, svømming, dans osv.) Nå er barna tenåringer og de er jo nesten aldri hjemme. Nå har vi sex om morgenen når de sover, eller om ettermiddag/midt på dag/tidlig kveld når de ikke er her. Når de sover hos venner (noe de gjør ofte for tiden) er det jo allefall ikke problem. 

Anonymkode: 669a4...b23

TS. her

Høres jo kjempebra ut.

Men mange er så "misfornøyd" med sexlivet. Er en kjappis for en kvinne interessant? Dere vil jo ha orgasme og det som er, og det tar jo noen ganger faktisk litt tid;) Noen ganger er jo en kjappis kjempedeilig for mannen, men setter jo pris på noen langøkter også da hvor man blir skikkelig svett sammen;)

Anonymkode: 4590a...d2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stille sex er jo ikke det samme da :)

Anonymkode: 4590a...d2b

Hvorfor ha stille sex selv om det er barn i hus? Trenger ikke hyle akkurat. Ingen skal slutte med sex selv om det det er barn i hus. Har ofte sex jeg selv om jeg passer de jeg er onkel til. Både stille og ikke stille. De sover uansett. Må lære barn fra de er små at de tåler støy og kan sove uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da overraskende innlegg, synes jeg.

Dette er vel ikke problemstillingen til småbarnsforeldre?! 

Det er ingenting i livet som minner om s e x når man kun tenker barnehage/jobb/aktiviteter/gjøremål i boligen.

Det virker uansett ganske tafatt å ikke vite hvordan...når man er et godt voksent menneske...som om dette er en problemstilling.

 

Anonymkode: 7c463...8a0

Serr? Man kan da vel ha lyst på sex selv om man jobber, henter og bringer, vasker hus eller lager mat til barna? Lever man sammen med noen man elsker, så er det vel vanlig å tenne på vedkommende, tross småbarnslivets til tider tøffe hverdag. 

Vi har to, en på 6 og en på 2. Det blir kjappiser i dusjen, så vel som lengre seanser på soverommet. Vi tar det vi får og har tid og lyst til. Orgasme er ikke nødvendig. Det viktigste er å oppleve nærhet og lyst. Det blir etter barna har lagt seg, eller et stjålent øyeblikk mens de ser barnetv. 

Anonymkode: 6ddb8...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS. her

Høres jo kjempebra ut.

Men mange er så "misfornøyd" med sexlivet. Er en kjappis for en kvinne interessant? Dere vil jo ha orgasme og det som er, og det tar jo noen ganger faktisk litt tid;) Noen ganger er jo en kjappis kjempedeilig for mannen, men setter jo pris på noen langøkter også da hvor man blir skikkelig svett sammen;)

Anonymkode: 4590a...d2b

Meg du siterte: for meg er sex utrolig viktig, og limen i forholdet. Det var ikke alltid jeg fikk orgasme, og ikke han heller - men bare det å ha sex var utrolig deilig. Ble på en måte kjærestetiden vår, vi pleiet forholdet og det å vite at han fortsatt tente på - og ville ha meg etter to barnefødsler var godt nok :) så jeg kom som regel ikke under kjappisene, men sex avler sex, så for å få bra sexlyst må man ha sex et par ganger uten at man har kjempelyst. Etter begge fødslene var lysten min tilnærmet null ganske mange uker, men jeg hoppet i det så kom lysten snikende ganske fort :) ble litt det samme med tidsklemma og søvnmangel. Hvis du vil ha timelange økter med flere orgasmer hver dag vil jeg foreslå og vente med barn ;) for slik blir det ikke. 

Men jeg syns vi fikk mange lange, bra økter med orgasme på begge på kveldstid, morgen og når barna var på fritidsaktiviteter på ettermiddagstid. Nå når barna aldri er hjemme er det jo ingen problem. Var vel den perioden fra 5/6 til 7/8 år ca det ble mest kjappiser. Da roet ikke barnet seg ved tv-en og det hadde minimalt med aktiviteter. Det er en veldig kort periode :) 

Anonymkode: 669a4...b23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss....for noen svar.

Man skjønner at det norske folk lider av vrangforestillingen om at sex er noe farlig som barna ikke må se eller vite om.

Herregud.

Anonymkode: 8fce4...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss....for noen svar.

Man skjønner at det norske folk lider av vrangforestillingen om at sex er noe farlig som barna ikke må se eller vite om.

Herregud.

Anonymkode: 8fce4...a37

Jeg blir ikke kåt når jeg vet de ser/hører meg. Jeg har (heldigvis?) en sperre som sier at sex og barn ikke hører sammen. Vil du ha barna dine stående og se på deg mens du knuller mannen/kona di? Såfall vet jeg ikke hvem det er noe galt med.

Anonymkode: 669a4...b23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette ble...vulgært/upassende.

Når man har små barn så bør man ikke ha det her som noen problemstilling. Det blir så primalt.

Anonymkode: 7c463...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...