Gå til innhold

The Walking Dead sesong 7 (Norsk sendetidspunkt)


Tonus

Anbefalte innlegg

Det er kanskje like greit at Darryl spiser hundematen, så slipper han å få i seg svinekjøttet som er foret opp på dauinger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Kala skrev:

Det er kanskje like greit at Darryl spiser hundematen, så slipper han å få i seg svinekjøttet som er foret opp på dauinger.

:fnise: Det var jaggu et godt poeng! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

We're on easy street, and it feels so sweet, cos the world is but a treat when you're on easy street. . :balltre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Calleia skrev:

:fnise: Det var jaggu et godt poeng! 

Lurer på hvordan det vil virke inn på de som spiser det. han som sørget før at grisene spiste dauingene virket til å ha en plan bak det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Episoden kunne gjerne handlet om litt mer. Ble litt langtekkelig. Men syntes oppriktig synd på Daryl, jeg ser det ikke som hans skyld egentlig at Glenn døde, det klikket litt for han da Negan tid med balltreet opp I trynet på Rosita.. Men blir veldig spennende å se. Håper daryl får sin hevn. Jeg synes Negan er harry og teit rett og slett. Litt klein. Forstod ikke helt greia med der gjerdet.. noen som kan forklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.11.2016 den 11.43, Rørleggerfrue skrev:

We're on easy street, and it feels so sweet, cos the world is but a treat when you're on easy street. . :balltre:

Har den såå på hjernen !!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langtekkelige episoder for tiden. Startet med et bang, men nå drar de ut plottet i litt for lange kjedelige sekvenser. Savner raskere fremdrift denne sesongen. Denne tendensen til å hale ut episodene ved å kun fokusere hver enkelt episode på en eller 2 karakterer kan bli seigt i lengden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11. november 2016 den 0.30, Alja skrev:

HVOR kan jeg se twd på nett???? de nyeste episodene.

Watchseries👏🏻🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2016 den 11.43, Rørleggerfrue skrev:

We're on easy street, and it feels so sweet, cos the world is but a treat when you're on easy street. . :balltre:

For en plagsom og teit sang! Den hadde fått meg til å gå fra vettet etter få minutter.

Jeg blir så irritert når episodene er sååååå trege! Det er jo så mye som skjer så det skal vel ikke være så vanskelig å lage en spennende episode. Liker Daryl, men var mye dautid. Husker i sessong 5 eller 6 så så vi at Morgan traff en som holdt han innesperret, og lærte han å sloss med den pinnen, så daua han, den episoden var så jævlig kjedelig og langtekkelig at jeg ikke orket å se den ferdig.. Jeg så og litt på Talking Dead som går etter på, og der var det intervju med hun som spiller Sherry (dama til Dwight). Hun snakket på at hun var så kul og alltid et skritt forran alle andre, men jeg ser på hun som kun en birolle som jeg egentlig gir f i. Synes og at Negan er mer harry nå.

Når det gjeder de grisene som de forer opp på walkers tenker jeg at det mest er for å være jævlige, men er de heldige så får grisene en infeksjon/sykdom som sprer seg og evt svekker gruppen til Negan. For smittet er alle uansett, det fant vi ut i sessong 2.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som så episoden ikveld?  Hva var den rykende grå haugen som Michonne så i veien på slutten og hvorfor ble hun så sint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Negan må være den første badboy'en jeg syns er hott. 

Men jeg gleder meg til de får hevnen sin og tørke av gliset på Negan. 

Anonymkode: 33c12...bb4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de ikke har skjært av Daryl tunga. 😳 

Jeg synes ikke episodene er kjedelige! Men Negan er plagsom, han snakker alt for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, sweety pie skrev:

Hva skjedde i forrige episode? Ser på dagens episode og de er jo tilbake i Alexandria.

Forrige episode handlet jo om Morgan og Carol i The Kingdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig med dere som sier Negan snakker for mye :fnise: Er slitsomt å se på det. Virker som han bruker veldig mye energi når han snakker fordi han rører seg hele tiden mens han snakker, utrolig slitsomt å se. Kan han ikke stå rolig og snakke som alle andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...