Gå til innhold

The Walking Dead sesong 7 (Norsk sendetidspunkt)


Tonus

Anbefalte innlegg

Da er det duket for sesong 7! Noen andre som er klare for å følge med nå i natt (eller som skal følge med på den nye sesongen generelt da)? :hoppe: 
Er så spent på hvordan de følger opp megacliffhangeren! Føler det skal litt til for å rettferdiggjøre at de avsluttet sesongen sånn.


Edit: Denne tråden er tenkt for oss som ser på Fox på mandager 21:50, så ønsker ikke spoilere fra episoden før den er sendt der. Spoilere fra tegneserien settes i spoilerboks.

Endret av Tonus
Info med tanke på spoilere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så spent selv! Jeg skal se det kl. 03. Lover å ikke spoile noe for dere! 

Anonymkode: 9e1dd...e5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooæææææ gruer meg til hvem det er som dør! :bond:

Anonymkode: b624d...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Det kunne vært verre, men jeg satt og sippa stort sett hele første halvdel. Så glad at det ikke var Daryl eller Michonne som ble drept! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble seriøst kvalm av blodet og de smadra huene :kvalm: 

Anonymkode: b624d...431

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ble seriøst kvalm av blodet og de smadra huene :kvalm: 

Anonymkode: b624d...431

Er ikke noe sensitiv på sånt i det hele tatt omtrent, så ble ikke kvalm. Med det sagt så var denne episoden rimelig brutal, selv til Walking Dead å være. For "shock value" synes jeg ikke de hadde trengt å gjøre det såppas gory, men det bidro til å understreke hvor langt Neagan faktisk går om man ikke adlyder. Så antar at denne halvdelen av sesongen kommer til å dreie seg om hvordan Rick ikke lengre klarer å fylle lederrollen for gruppa, og hvordan de takler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra episode. Er det OK å diskutere innhold nå, eller sendes det på norsk TV på et tidspunkt slik at jeg bør vente til etter det.....?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Invicta skrev:

Utrolig bra episode. Er det OK å diskutere innhold nå, eller sendes det på norsk TV på et tidspunkt slik at jeg bør vente til etter det.....?

 

Jeg har ennå ikke sett den, men det spiller ingen rolle for meg at dere diskuterer det. Jeg har allerede googlet hvem som ble drept. 

Anonymkode: 33c12...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Tonus skrev:

Er ikke noe sensitiv på sånt i det hele tatt omtrent, så ble ikke kvalm. Med det sagt så var denne episoden rimelig brutal, selv til Walking Dead å være. For "shock value" synes jeg ikke de hadde trengt å gjøre det såppas gory, men det bidro til å understreke hvor langt Neagan faktisk går om man ikke adlyder. Så antar at denne halvdelen av sesongen kommer til å dreie seg om hvordan Rick ikke lengre klarer å fylle lederrollen for gruppa, og hvordan de takler det.

Jeg er helt i sjokk over hvor brutalt det var. Har vanligvis ingenting imot slike ting, men det øyet.. Da ble jeg faktisk kvalm. 

Jeg griner også vanligvis med en gang det er noe sånt, men akkurat nå så satt jeg mest i sjokk, helt til de ble igjen alene. Da trillet tårene resten av episoden.

(Navnet er forresten Negan, ikke Neagan.)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvem ble drept!!???? Jeg dør an nysgjerrighet! Kan noen skrive det til meg på PM? Wæææ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en episode! Og herregud så flinke skuespillere! Negan er helt konge på en jævelig brutal måte, men jeg liker'e. :nigo: (liker ikke det han gjør altså, men karakteren hans)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kvalm, litt sjokka, litt imponert, litt.. alt. 

Spoiler

Trodde faren var over da førstemann ble drept, og så.. Wow.. Satte på spoiler, men vil ikke skrive navn likevel.

 

Anonymkode: a9306...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på nå og hadde gledet meg lenge, men jeg syns det ble for drøyt... Tenkte at det kanskje ville ta av litt vel mye, men ikke så ille. Jeg som har vært SÅ tilhenger av denne serien begynner å lure på om jeg vil se mer hvis det fortsetter sånn. Men må gi det en sjans!

Anonymkode: d3d55...995

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Jeffrey Dean Morgan er jo en awesome skuespiller, så Negan var definitivt fulltreffer (pun intended). Tøff episode! Gleder meg til Kingdom i neste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke bare Darryl kunne oppføre seg, da hadde Glenn fortsatt vært i live.

Anonymkode: 63deb...e08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner hva du mener anonym995:    Spoiler sesong 5 (tror jeg det var)

Spoiler

Sesong 5 startet også ganske brutalt med halshugging, dog ikke på nær så ille som her, men tror ikke det nødvendigvis blir representativt for resten av sesongen. 

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om Negan ennå. Han spiller godt, men det er noe med looken hans som bare kjennes feil- som at han burde se mer "herjet" ut på et hvis. Men det gjør ham på en annen måte mer skummel; at om jeg bare hadde sett klipp hvor jeg ikke hadde visst hvor jævlig han var, kunne jeg ha blitt lurt til å tro at han var en hyggelig kar.

Anonymkode: a9306...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At ikke bare Darryl kunne oppføre seg, da hadde Glenn fortsatt vært i live.

Anonymkode: 63deb...e08

Nei, serien hadde drept Glenn uansett. De har vært ganske flinke til å følge tegneserien, og på dette tidspunktet så dør Glenn i tegneseriene.

Ellers syns jeg episoden var ganske drøy, og følelsesladet. Da Abraham døde, tenkte jeg at; "jepp, i knew it", men da Negan plutselig slår Glenn i hodet, kom faktisk sjokket. Jeg forventet aldri at de skulle ta to kjære karakterer i én episode, og Glenn har liksom "dødd" før, så da tenkte jeg at han var safe en liten stund til. Men da Negan skal få Rick til å sage armen av Carl, det fikk magen min til å vrenge seg. Det var tøft og se på, og når maggie bryter sammen. 

Jeg gråt mest da de viste alle sammen rundt bordet, og Glenn med sønnen sin... Det var seriøst hardt å se på :( 

Anonymkode: 49997...693

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har følt det i noen sesonger nå, men det er nesten slik at jeg gir opp serien. Kan ikke karakterene (og publikum) få fred snart? Alt er så brutalt. Kan ikke knytte oss til noen av karakterene... Likevel er det spennende så jeg klarer ikke la være å følge med.

Anonymkode: 985d8...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...