Gå til innhold

Ikke god nok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ei jente i midten av 20 åra som aldri har hatt kjæreste. Hatt noen langvarige flørter over nett/tlf men aldri gått lengre da jeg feiger ut når det kommer til å møtes. Samme hvor mye jeg vil, får jeg det ikke til og jeg ender opp med å finne alle feila med meg selv, som at jeg ikke er fit nok, for gule tenner, for lav osv.... noen som har det samme problemet eller ihvertfall noe tips? Hører stadig at oppskriften er å først bli fornøyd med seg selv, men blir man noen gang helt fornøyd?

Anonymkode: a6217...0d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ei jente i midten av 20 åra som aldri har hatt kjæreste. Hatt noen langvarige flørter over nett/tlf men aldri gått lengre da jeg feiger ut når det kommer til å møtes. Samme hvor mye jeg vil, får jeg det ikke til og jeg ender opp med å finne alle feila med meg selv, som at jeg ikke er fit nok, for gule tenner, for lav osv.... noen som har det samme problemet eller ihvertfall noe tips? Hører stadig at oppskriften er å først bli fornøyd med seg selv, men blir man noen gang helt fornøyd?

Anonymkode: a6217...0d5

Du rakker jo ned på deg selv, gir du utseendet ditt skyld i at du ikke har fått kjærste? Det er mye som skal klaffe der, kjemi b,la- er sikker på at du er fin nok som du er,men du må jo tørre å møte en da...jobb med selvbildet ditt først:)

Anonymkode: 5a43f...e4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og det farger kanskje perspektivet mitt litt

Du må vel bare hoppe i det som alle andre. For all del gjelder å psyke seg litt opp og fortelle at det sikkert går bra og uansett ikke er verdens undergang om det ikke går veien. Men du kommer til å være nervøs uansett, det er jo helt normalt å være nervøs når man møter fremmede man ønsker å bli likt av. Om det er så ille at du ikke klarer å hoppe i det så ville jeg kontaktet fastlegen. Føler du at det ikke er ille nok til å kontakte fastlegen så er det ikke ille nok til at du ikke skal tørre å møte noen. 

Når det kommer til utseende så har han jo sett bilder av deg og så lenge du ikke har jukset med bildene så ser du bedre ut i virkeligheten enn på bilde. 

I tillegg så er jo dette med skjønnhet subjektivt. Alt for lett å glemme at selv om noen er mer populære enn andre så tiltrekkes folk av forskjellige ting. 

Anonymkode: 2f903...da0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lav? Aldri hørt om å bli droppa fordi man som jente er for lav. Ser derimot her at man helst ikke skal være høy, da det blir for mandig.

Hilsen over 180

Anonymkode: 0ed0f...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er din mannlige versjon, bare jeg er snart 30. Dette er naturens gang for å skille ut de verste genene. Jo før du innser at slik er det jo før får du det bedre med deg selv og eget selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lee Jones skrev:

Jeg er din mannlige versjon, bare jeg er snart 30. Dette er naturens gang for å skille ut de verste genene. Jo før du innser at slik er det jo før får du det bedre med deg selv og eget selskap.

Huff, for en deprimerende livsinnstilling. De verste genene spres for vildens sky hver dag ved at alle mulige idiotiske mennesker forplanter seg. Dårlige gener handler ikke om gule tenner, lav høyde eller andre ubetydelige utseendemessige "skavanker". En tankegang som din, derimot, er et eksempel på dårlige gener. Vitner om begrenset kognitiv og emosjonel kapasitet. Sånne ting kan føre verden til hælvete. Se bare på Trump`ern. Et utseende som riktignok minner mistenkelig om en gigantisk ostepop, men det verste er jo det på innsida. Tenk at slike gener har blitt spredd og potensielt kan føkke opp hele kloden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Huff, for en deprimerende livsinnstilling. De verste genene spres for vildens sky hver dag ved at alle mulige idiotiske mennesker forplanter seg. Dårlige gener handler ikke om gule tenner, lav høyde eller andre ubetydelige utseendemessige "skavanker". En tankegang som din, derimot, er et eksempel på dårlige gener. Vitner om begrenset kognitiv og emosjonel kapasitet. Sånne ting kan føre verden til hælvete. Se bare på Trump`ern. Et utseende som riktignok minner mistenkelig om en gigantisk ostepop, men det verste er jo det på innsida. Tenk at slike gener har blitt spredd og potensielt kan føkke opp hele kloden. 

Trump så ikke så verst ut da han var ung. Han er dog attraktiv for sin enorme suksess. Det er en grunn til at han har oppført seg som en ræv og samtidig markedsført seg på en måte som bare de beste businesskolene lærer. Tror ikke trump er halvparten så ekkel som han utgir seg for. Da tror jeg ikke han hadde kommet så langt karrieremessig.

Tankegangen går mye på utseendet. De menn som er lave, overvektige, mikropenis osv bør dø ut. Samme med kvinner. Det er desverre den eneste måten å sikre at den neste generasjonen ikke trenger å slite med slike issues. De som får videreført genene sine tiltross for at de er noe dårlige personer får videreført genene fordi de er attraktive. Kvinner og menn vil jo tross alt få barn med disse dårlige personene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lee Jones skrev:

Trump så ikke så verst ut da han var ung. Han er dog attraktiv for sin enorme suksess. Det er en grunn til at han har oppført seg som en ræv og samtidig markedsført seg på en måte som bare de beste businesskolene lærer. Tror ikke trump er halvparten så ekkel som han utgir seg for. Da tror jeg ikke han hadde kommet så langt karrieremessig.

Tankegangen går mye på utseendet. De menn som er lave, overvektige, mikropenis osv bør dø ut. Samme med kvinner. Det er desverre den eneste måten å sikre at den neste generasjonen ikke trenger å slite med slike issues. De som får videreført genene sine tiltross for at de er noe dårlige personer får videreført genene fordi de er attraktive. Kvinner og menn vil jo tross alt få barn med disse dårlige personene. 

Gener følger ikke en lineær linje, for å si det på den måten. Plutselig dukker det opp fenotypiske trekk som reflekterer utseendet til oldemor fra midten av 1850-tallet. Jeg tenker heldigvis helt motsatt av deg, hvor fokuset bør være på andre kvaliteter enn strømlinjeforma kriterier for utseendet, for å forbedre menneskeheten. Vi blir ikke bedre genetisk rustet til å ta vare på oss selv, andre eller verden forøvrig dersom 90% av klodens befolkning om 300 år er 180 høye, slanke og generisk fysisk attraktive. Snarere kan jeg forestille meg hvordan en slik verden har noe apokalyptisk menneskefiendtlig over seg, hvor det som gjør oss til mennesker (følelser og tanker) kommer mer og mer i skyggen av ytre faktorer som alltid vil være forgjengelige. Vi blir syke, vi skades og vi eldes, og vi må ha aksept for mangel på "perfeksjon" for å kunne tolerere og håndtere svakheter på en god måte. Aksept for menneskelig varians mht utseende er den del av dette.

Ellers tenker jeg at du undervurderer Trumps gjennomgående bedritne personlighet. Mennesker med dyssosial/narsissistisk personlighetsforstyrrelse/sterke trekk av dette kan komme svært langt, særlig i forretningslivet og innen politikk. Ser virkelig ikke den umiddelbare sammenhengen med å antaste kvinner og tro han har rett på å ha sex med de og "det er en grunn til at han har oppført seg som en ræv og markedsført seg slik bare businesskolene lærer" hvor begge typer atferd skulle anses som at han "ikke er halvparten så ekkel som han utgir seg for å være". Førstnevne omhandler jo atferd han tenker at han ikke vil bli avslørt på, hvilket er den type atferd som sier mest om hans (manglende) karakter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Gener følger ikke en lineær linje, for å si det på den måten. Plutselig dukker det opp fenotypiske trekk som reflekterer utseendet til oldemor fra midten av 1850-tallet. Jeg tenker heldigvis helt motsatt av deg, hvor fokuset bør være på andre kvaliteter enn strømlinjeforma kriterier for utseendet, for å forbedre menneskeheten. Vi blir ikke bedre genetisk rustet til å ta vare på oss selv, andre eller verden forøvrig dersom 90% av klodens befolkning om 300 år er 180 høye, slanke og generisk fysisk attraktive. Snarere kan jeg forestille meg hvordan en slik verden har noe apokalyptisk menneskefiendtlig over seg, hvor det som gjør oss til mennesker (følelser og tanker) kommer mer og mer i skyggen av ytre faktorer som alltid vil være forgjengelige. Vi blir syke, vi skades og vi eldes, og vi må ha aksept for mangel på "perfeksjon" for å kunne tolerere og håndtere svakheter på en god måte. Aksept for menneskelig varians mht utseende er den del av dette.

Ellers tenker jeg at du undervurderer Trumps gjennomgående bedritne personlighet. Mennesker med dyssosial/narsissistisk personlighetsforstyrrelse/sterke trekk av dette kan komme svært langt, særlig i forretningslivet og innen politikk. Ser virkelig ikke den umiddelbare sammenhengen med å antaste kvinner og tro han har rett på å ha sex med de og "det er en grunn til at han har oppført seg som en ræv og markedsført seg slik bare businesskolene lærer" hvor begge typer atferd skulle anses som at han "ikke er halvparten så ekkel som han utgir seg for å være". Førstnevne omhandler jo atferd han tenker at han ikke vil bli avslørt på, hvilket er den type atferd som sier mest om hans (manglende) karakter.

 

Du vet ikke hva du snakker om. 

Hvor hadde verden vært om alt skulle blitt stemplet som trakassering. Trolig hadde mennesket død ut som føle av prippenhet. Og dette med at Trump er høy på seg selv kan kanskje stemme, men den mobiliseringen av feminister er blåst av proporsjoner. Hvem husker vel at noen tok deg på rumpa for 20 år siden og sier at det har hatt mye å si for selvtilliten?

Trump har jo hatt mange vakre koner, garantert mange sexpartnere og en kone som beskytter han så mange kvinner må jo synes at han er pikenes Jens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når følelsene tar over hånd så lærer du deg å drite i deg selv. Jeg skal møte mannen jeg tror er mannen i mitt liv i morgen og jeg gleder meg så uendelig mye. Jeg har akseptert at han syns jeg er attraktiv, og det gjenstår jo å se om han liker meg i virkeligheten også - men det tror jeg. Jeg er veldig lik meg selv over nettet, på telefonen, Skype og lignende, så det skal godt gjøres at han ikke liker meg i virkeligheten også. Og jeg er akkurat som deg, innbiller meg at jeg ikke er god nok, for tykk, for høy, for blek, for stygg egentlig. Men alle tenker ikke slik som du gjør. Det er veldig viktig å huske. I noens øyne kan du se ut som et takras mens i andres øyne kan du være det nydeligste i verden. Ser du på deg selv med et flott syn vil du uansett få det bedre. 

Det sies at man ikke kan elske noen om man ikke elsker seg selv, og jeg er delvis enig i det. Hvordan skal du tillate noen å elske deg om du selv ikke aksepterer deg selv og er fornøyd med den du er? 

Anonymkode: 405aa...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når følelsene tar over hånd så lærer du deg å drite i deg selv. Jeg skal møte mannen jeg tror er mannen i mitt liv i morgen og jeg gleder meg så uendelig mye. Jeg har akseptert at han syns jeg er attraktiv, og det gjenstår jo å se om han liker meg i virkeligheten også - men det tror jeg. Jeg er veldig lik meg selv over nettet, på telefonen, Skype og lignende, så det skal godt gjøres at han ikke liker meg i virkeligheten også. Og jeg er akkurat som deg, innbiller meg at jeg ikke er god nok, for tykk, for høy, for blek, for stygg egentlig. Men alle tenker ikke slik som du gjør. Det er veldig viktig å huske. I noens øyne kan du se ut som et takras mens i andres øyne kan du være det nydeligste i verden. Ser du på deg selv med et flott syn vil du uansett få det bedre. 

Det sies at man ikke kan elske noen om man ikke elsker seg selv, og jeg er delvis enig i det. Hvordan skal du tillate noen å elske deg om du selv ikke aksepterer deg selv og er fornøyd med den du er? 

Anonymkode: 405aa...773

Tusen takk for svar alle sammen :-) det er vel sant det  du sier ja, men vanskeligere i praksis ;-) jeg har funnet ut at jeg skal bruke litt tid på å bli "fornøyd" med meg selv og mitt selvbilde, så kanskje det fører med seg en litt "gi faen" holdning om ikke ting går som man håper på. Ønsker deg ihvertfall lykke til på første møte ;-) spennende!!

Endret av Linn26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/24/2016 den 15.54, Lee Jones skrev:

Jeg er din mannlige versjon, bare jeg er snart 30. Dette er naturens gang for å skille ut de verste genene. Jo før du innser at slik er det jo før får du det bedre med deg selv og eget selskap.

Ta en god kikk på bildet under her. Skriv det gjerne ut, og heng det over senga di. Start hver dag med å se på bildet, mens du sier høyt til deg selv: "Dersom denne mannen er i stand til å få seg noe, så er for svingende jeg også det". 

 

 

 

 

post-192344-0-01745900-1416430808.jpg

 

 

Anonymkode: e27fc...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta en god kikk på bildet under her. Skriv det gjerne ut, og heng det over senga di. Start hver dag med å se på bildet, mens du sier høyt til deg selv: "Dersom denne mannen er i stand til å få seg noe, så er for svingende jeg også det". 

 

 

 

 

post-192344-0-01745900-1416430808.jpg

 

 

Anonymkode: e27fc...bed

Det var jo flere tråder her for noen år siden hvor enkelte kvinner siklet over han der, og skrev at han hadde vakre øyne og sjarmerende smil. Så, ja...

Anonymkode: 7f041...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Baremenneske

Du! -det ER faktisk en grunn til at de vil treffe deg- fordi de har blitt litt kjent med deg og synes du virker interressant- og de aller fleste ser også på utseendet...-og regner da med at de har fått sett bilder? Om de ikke hadde likt det de hadde sett, og ikke syns du virka interressant, så hadde de neppe giddet holde kontakten eller ville treffe deg!;) Det er en bra start at de vil det-så får dere se hvordan kjemien er irl - den bør jo også stemme;) Husk det er en grunn at han vil treffe akkurat deg, og før dere skal treffes så er det mange gutter som gruer seg/ er spente også- og litt redd for ikke være "bra nok"! Slapp av, og si heller til deg selv at du er mer enn  bra  nok! Lykke til😉😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta en god kikk på bildet under her. Skriv det gjerne ut, og heng det over senga di. Start hver dag med å se på bildet, mens du sier høyt til deg selv: "Dersom denne mannen er i stand til å få seg noe, så er for svingende jeg også det".

Det hjelper ikke å si slikt når fornuften og erfaringene sier noe annet.

Anonymkode: fcd73...eed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2016 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Er ei jente i midten av 20 åra som aldri har hatt kjæreste. Hatt noen langvarige flørter over nett/tlf men aldri gått lengre da jeg feiger ut når det kommer til å møtes. Samme hvor mye jeg vil, får jeg det ikke til og jeg ender opp med å finne alle feila med meg selv, som at jeg ikke er fit nok, for gule tenner, for lav osv.... noen som har det samme problemet eller ihvertfall noe tips? Hører stadig at oppskriften er å først bli fornøyd med seg selv, men blir man noen gang helt fornøyd?

Anonymkode: a6217...0d5

Kanskje du bare har møtt feil gutter, jeg mener, det kan løse seg når du treffer den rette.

Kan kanskje ha sine psykologiske årsaker også, men tror du i fortsettelsen trenger å bruke mer tid og bli bedre kjent med gutta før du eventuelt tenker på noe mer med dem, man blir jo tryggere på både seg selv og den andre når man møter noen på slike premisser. Skjer ting for raskt så skjønner jeg at du er mer usikker, både på deg selv og ikke minst han.

Dessuten må du ta til deg at dersom noen ønsker å investere tid i deg, da er det enten for at de liker deg eller vil oppnå noe. En som bare er ute etter å bruke deg vil gi opp raskere enn en som virkelig mener noe med deg, og treffer du en som virkelig mener noe med deg, så være trygg på at du ikke trenger å ha dårlig selvtillit overfor han... Ved å bruke mer tid på å bli kjent før du tenker neste steg videre, ja da skiller du de seriøse bort fra de mer useriøse også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket

Gule tenner: En vanlig tannlege kan ta en profesjonell rens av tennene

Ikke trent nok: En spasertur om dagen er en god start

Ikke høy nok: Lave kvinner er fatkisk rimelig populære. Hvor høye tror du egentlig Rahcel McAdams, Felicity Jones og Amanda Seyfried er? (Hint: 1.59-1.63)

Kanskje du bør treffe flørtene dine i levende livet først, så det ikke er det presset med å leve opp til en elektronisk illusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Overrasket skrev:

Lave kvinner er fatkisk rimelig populære

Lave damer skremmer ikke meg, 1,77 cm dame er forøvrig høyderekorden min for alvorlige forhold og rundt 1,79 cm for enkeltaffærer.

Dog ser jeg heller at dama er 1,65 heller enn så høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta en god kikk på bildet under her. Skriv det gjerne ut, og heng det over senga di. Start hver dag med å se på bildet, mens du sier høyt til deg selv: "Dersom denne mannen er i stand til å få seg noe, så er for svingende jeg også det". 

 

 

 

 

post-192344-0-01745900-1416430808.jpg

 

 

Anonymkode: e27fc...bed

Han er jo kriminell. Var det ikke overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...