Gå til innhold

Måter å annonsere graviditet på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei jeg kjenner på Facebook, la ut et bilde av et tastatur hvor tastene for f og h manglet, altså a g-en er "alene," og jeg lurer på om dette er en måte å fortelle at hun er gravid på?

Èller, hva annet kan det bety?

Anonymkode: f2531...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke. Pinlig når folk tror at jele verden bryr seg om at de er smelt på tjukka :P har to barn selv og har aldri forstått hvorfor folk lager nummer ut av det på facebook.

Anonymkode: 2fe9d...bdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, strawberry skrev:

Skjønner ikke hvordan dette skulle bety at hun er gravid??

Vel, jeg har ikke spurt, og tør ikke skrive "gratulerer" (ennå), men er det ikke den mest sannsynlige forklaringen? Altså, hvorfor ellers legge ut bilde av tastaturet ditt hvor G-en er i fokus, med de to bokstavene ved sidn av (f og h) tatt vekk?

Anonymkode: f2531...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de falt ut og hun la ut et bilde av at tastaturet var ødelagt. Hvordan kobler du dette til graviditet?

Anonymkode: 0e259...732

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de falt ut og hun la ut et bilde av at tastaturet var ødelagt. Hvordan kobler du dette til graviditet?

Anonymkode: 0e259...732

Kan hende du har rett, men jeg har en anelse om at det kan være en "lur" måte å annonsere graviditet på. Hvem er det som legger ut tastatur med to taster som mangler, med G i fokus og legger det som forsidebilde, uten at det ligger noe mer bak?

Anonymkode: f2531...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende du har rett, men jeg har en anelse om at det kan være en "lur" måte å annonsere graviditet på. Hvem er det som legger ut tastatur med to taster som mangler, med G i fokus og legger det som forsidebilde, uten at det ligger noe mer bak?

Anonymkode: f2531...b24

Mulig det. Ikke vet jeg. Jeg ville aldri en gang tenkt tanken på at det skulle vise graviditet :P Du får vente i spenning og se.

Anonymkode: 0e259...732

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må jo være den første, jeg hadde sjangset og sett, oddsen er jo veldig bra da 50/50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei jeg kjenner på Facebook, la ut et bilde av et tastatur hvor tastene for f og h manglet, altså a g-en er "alene," og jeg lurer på om dette er en måte å fortelle at hun er gravid på?

Èller, hva annet kan det bety?

Anonymkode: f2531...b24

Ha ha ha. Hvorfor tror du det? Hvor får du det i fra egentlig? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2016 den 23.38, strawberry skrev:

Skjønner ikke hvordan dette skulle bety at hun er gravid??

Enig - bokstaven G betyr at noen er gravid?
Hm... Hva betyr I'en da? :hakeslepp: 

Anonymkode: d18be...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Holititten

Heter hun eller kjæresten, eller moren osv osv noe med G på forbokstav?

Ufattelig merkelig måte å skulle annonsere en graviditet, tviler på at det er det. Har noen andre kommentert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...