Gå til innhold

Chanel Boy Bag - Pris


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det mulig å finne ut eksakt pris på vesken et sted?:) 

Anonymkode: 00e79...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å finne ut eksakt pris på vesken et sted?:) 

Anonymkode: 00e79...15d

Du kan jo google.

Anonymkode: b9302...3aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å finne ut eksakt pris på vesken et sted?:) 

Anonymkode: 00e79...15d

Det kommer jo ann på hvor du skal kjøpe den. 

Anonymkode: f1fa5...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo ann på hvor du skal kjøpe den. 

Anonymkode: f1fa5...27f

Men Google og brag my bag eller purseforum har jo oppdaterte priser. 

Anonymkode: f1fa5...27f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker å kjøpe det i London i størrelse M. Har lyst på den karamell farget Louise bærer på bildet, men er usikker på om de fortsatt selger den, da det var en som kom ut i fjorårets kolleksjon. Trenger å vite prisen på vesken, slik at jeg vet hvor mye jeg skal spare. Har rundt litt over 18.000 nå.

Anonymkode: 00e79...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan følge salgs-kontoen til LAR. Hun selger den sikkert snart.

Anonymkode: efeb1...b11

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er omtrent 32k(mye mindre enn jeg trodde) for medium. Og husk at du må fortolle den inn, så da blir det 25% ekstra. Så da blir det omtrent 40k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, funginger skrev:

Tror det er omtrent 32k(mye mindre enn jeg trodde) for medium. Og husk at du må fortolle den inn, så da blir det 25% ekstra. Så da blir det omtrent 40k.

Må man virkelig fortolle? Hvis noen spør kan man ikke bare si at man kjøpte den hjemme i Norge og tok den med på ferie da? Hvis de spør om kvittering i tollen kan man jo bare si at den er hjemme ettersom vesken ikke ble kjøpt i utlandet.

Anonymkode: e988d...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man virkelig fortolle? Hvis noen spør kan man ikke bare si at man kjøpte den hjemme i Norge og tok den med på ferie da? Hvis de spør om kvittering i tollen kan man jo bare si at den er hjemme ettersom vesken ikke ble kjøpt i utlandet.

Anonymkode: e988d...590

Tollerne jobber med å "ta" folk som er i utlandet for å kjøpe luksusvarer, så de tror deg nok ikke der. De får og vite av banken hvis mer enn 10k(eller noe sånt) blir trukket fra kontoen din i en butikk, så da vet de at du har kjøpt noe dyrt. Samtidig er det en kjip risk å ta hvis du ender opp med å bli tatt, du mister vesken og må betale bot. 

OG(!) man kan si at det er umoralsk fordi så lenge du bor i Norge burde du betale riktig skatt som alle andre (eller de fleste) gjør. Du får jo taxfree i England, så litt billigere enn det jeg skrev blir det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 26. oktober 2016 den 2.06, AnonymBruker skrev:

Må man virkelig fortolle? Hvis noen spør kan man ikke bare si at man kjøpte den hjemme i Norge og tok den med på ferie da? Hvis de spør om kvittering i tollen kan man jo bare si at den er hjemme ettersom vesken ikke ble kjøpt i utlandet.

Anonymkode: e988d...590

Chanelvesker selges ikke i Norge. Og tollerne får info fra kredittkort og bankkort om det blir trukket over en viss sum (faktisk ganske lav) når du er i utlandet. Og de kjenner til returbiletten din og når du lander. Da mister du vesken OG må betale en bot.

Har du råd til en Chanel har du råd til å fortolle den også.

Anonymkode: 700c5...968

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...