Gå til innhold

Plus size Modell får skryt, hva syns dere gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Charmander skrev:

Jeg foretrekker nok jenter som er noe mindre enn dette. For å si det på den måten.

 

10 minutter siden, studerende skrev:

Hun er for all del en pen dame, men ikke helt min type. Det virker dog som om hun har ganske mange fans rundt om i verden så hun overlever nok at jeg foretrekker litt mindre å ta i

Eksemplarisk oppførsel, og slik kan det faktisk også sies :tommelsmil:

Anonymkode: 0e0a1...0ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noe tilfeldig
43 minutter siden, frk91 skrev:

Det er tydelig at hun ikke trivdes med å være så stor som på det bildet. Nå har hun gått ned 30/40kg og blitt normalvektig. 

 

Og hva er poenget med å kommentere negativt om de som er tynne/normalvektige samtidig som man hyller hun på bildet? Og nei hun hadde ikke bare "former" på det bildet, hun var overvektig og med det en usunn kropp. På samme måte som undervektige er usunne. 

Hvor har du det fra at hun har gått ned 30-40kg? Jeg følger henne på Instagram og bildene hun legger ut viser jo at hun ser ut sånn som i linken i H.I ..? Hun har forøvrig ikke automatisk en "usunn"kropp selv om den er noen kilo for mye. Om du ser på hvordan kroppen hennes er formet så er det lite magefett og mest på hofte og rumpe. I forhold til sunnhet og helse er dette den minst farlige plassen å ha ekstra kilo på. Jeg for min del er lei av at mange setter likhetstrekk mellom lett/moderat overvekt og usunn. Mange (spesielt kvinner) kan ha en kjempe trent og sunn kropp, selv om de har noe fett på hofte og rumpe som de aldri klarer å bli kvitt. Å være tynn eller slank er overhodet ikke ensbetydende med å være sunn.. du spør hva poenget er med å kommentere negativt om tynne/normalvektige, samtidig som du selv automatisk mener at hun er usunn, noe du ikke har forutsetning for å vite noe om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Helt ok

 

 

Hvor har du det ifra? I Amerika er det endel afroamerikanske, de har det med å foretrekke litt større lår og rumpe. Overvekten er også et stort problem så det er vel rett og slett ikke nok slanke til alle. I England vet jeg ikke hvordan det er med vekten, men jeg vet at utseendet på jenter ligger langt lavere enn ellers i europa, og amerika. I Frankrike reflekterer jentenes utseende mennenes smak som ellers i verden. Og hva kjennetegner franske kvinner? De tar bra vare på huden sin, og de er relativt slanke. Og holdningen deres til mat er spis bra, men i moderasjon 

Eller: Mennenes smak reflekterer kvinnenes utseende ;)

Det er ingen naturlov at kvinner endres etter menns smak.

Anonymkode: 81f60...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer hun å ha såpass flat mage når hun har så store lår? Urettferdig. 

Jeg er egentlig bare lei av at det skal være så mye fokus på kropp, og at fokuset er at "det er bra og flott å være overvektig/stor". Jeg synes det burde være mindre fokus på kropp generelt, og at fokuset må slutte å sette kropper opp mot hverandre. Det ene burde ikke være bedre enn det andre i alle fall. Bare la folk være som de er, så lenge de ikke er alvorlig over/undervektige og setter helsen sin i alvorlig fare.

Anonymkode: 5a4b2...f43

👏👏👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, uranus skrev:

Er jo bare norske menn som er homser og vil ha jenter tynne som fliser.

Da er det mange homofile menn i Norge, gitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det litt påfallende hvordan sånne plus size-modeller alltid har slanke ansikter og flat mage.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

Det er ingenting æsj ved plus model Zachary Miko i hvertfall :)

Å dæven han var deilig! :flau: Kjærestemateriale.

Anonymkode: 1e487...9a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Okapi skrev:

Egentlig er det litt påfallende hvordan sånne plus size-modeller alltid har slanke ansikter og flat mage.

Påfallende, hvordan da? Hun har sikkert lagt på seg i ansiktet også selv om hun er pen.

Anonymkode: 8a4ba...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hvor har du det fra at hun har gått ned 30-40kg? Jeg følger henne på Instagram og bildene hun legger ut viser jo at hun ser ut sånn som i linken i H.I ..? Hun har forøvrig ikke automatisk en "usunn"kropp selv om den er noen kilo for mye. Om du ser på hvordan kroppen hennes er formet så er det lite magefett og mest på hofte og rumpe. I forhold til sunnhet og helse er dette den minst farlige plassen å ha ekstra kilo på. Jeg for min del er lei av at mange setter likhetstrekk mellom lett/moderat overvekt og usunn. Mange (spesielt kvinner) kan ha en kjempe trent og sunn kropp, selv om de har noe fett på hofte og rumpe som de aldri klarer å bli kvitt. Å være tynn eller slank er overhodet ikke ensbetydende med å være sunn.. du spør hva poenget er med å kommentere negativt om tynne/normalvektige, samtidig som du selv automatisk mener at hun er usunn, noe du ikke har forutsetning for å vite noe om. 

Jeg fant en artikkel fra denne uka der hun blir intervjuet av marthastewart.com, der sier hun selv at hun gikk ned 70 pounds på 2,5 mnd ved å bruke en eller annen fantastisk slankemetode. http://www.martthastewart.com/Ashley-Graham-News-216/

Jeg tenker at vekten hennes er usunn fordi jeg ser på før-bildene av henne og ser en overvektig person. Når hun kan gå ned så mange kilo på liten tid er det tydelig at hun hadde mye fett/vann å ta av. En normalvektig og sunn person hadde ikke klart å gå ned så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!plutselig så gikk hun fra å være unik og skille seg ut, til å se ut som de fleste andre i modellbransjen...:ohmy:

Anonymkode: 0e0a1...0ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller: Mennenes smak reflekterer kvinnenes utseende ;)

Det er ingen naturlov at kvinner endres etter menns smak.

Anonymkode: 81f60...cde

Jo det er nesten det. Ikke 100% men over tid vil det i store trekk være slik at menns utseende gå mot hva jenter foretrekker, og jenters utseende gå mot hva menn foretrekker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
16 minutter siden, frk91 skrev:

Jeg fant en artikkel fra denne uka der hun blir intervjuet av marthastewart.com, der sier hun selv at hun gikk ned 70 pounds på 2,5 mnd ved å bruke en eller annen fantastisk slankemetode. http://www.martthastewart.com/Ashley-Graham-News-216/

Jeg tenker at vekten hennes er usunn fordi jeg ser på før-bildene av henne og ser en overvektig person. Når hun kan gå ned så mange kilo på liten tid er det tydelig at hun hadde mye fett/vann å ta av. En normalvektig og sunn person hadde ikke klart å gå ned så mye.

Eeeh.. den linken din.. oppi nettleseren står det martthasteward.com (med to t'er) når man klikker på linken.. og det er jo basicly reklame for et produkt? Skriver jeg marttasteward.com får jeg opp ingenting, 'men skriver jeg med en t får jeg opp nettsiden til den kjente Martha steward.. - er ikke dette humbug? Bare virker merkelig at det er med to t'er i linken din, og all den reklamen for det der produktet... ? Når jeg går på marthasteward.com (med en t, og som er en faktisk hjemmeside, i motsetning til den med to t'er, som du linket til..) - og søker på "Ashley graham", så får jeg ikke opp noen resultater. Altså; siden du linker til utgir seg for å være noe den ikke er.. ?

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Eeeh.. den linken din.. oppi nettleseren står det martthasteward.com (med to t'er) når man klikker på linken.. og det er jo basicly reklame for et produkt? Skriver jeg marttasteward.com får jeg opp ingenting, 'men skriver jeg med en t får jeg opp nettsiden til den kjente Martha steward.. - er ikke dette humbug? Bare virker merkelig at det er med to t'er i linken din, og all den reklamen for det der produktet... ? 

Åja, jeg trodde det var legit:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pen dame, med former på riktig plass. Men hun har likevel for mye fett på kroppen, som ikke er sunt. Man kan ha en sunn vekt og passe med fett, og likevel ha kvinnelige former, sånn til informasjon, til deg som mener at norske menn er homser som liker tynne jenter uten former. 

Anonymkode: 2c8e3...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
4 minutter siden, frk91 skrev:

Åja, jeg trodde det var legit:fnise: 

Det virker ikke sånn.. og det er litt viktig også, fordi sånn som hun ser ut der på catwalken, i linken i H.I, så tror jeg ikke hun kan gå ned 30-40kg på to, tre måneder, slik du påstår, uten at det hadde vært ganske spesielt.. hun er ikke 40 kg overvektig på linken i HI, liksom... og derfor synes jeg det er litt synd at du sier at hun er usunn, og skaper et feilbilde av kroppen hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, uranus skrev:

Dette var snakk om modeller. Jeg vil faktisk påstå at kvinner som ofte står i fare for å utvikle alvorlige helseskader, blant annet organsvikt og mangelsykdommer med altfor lav BMI og som dermed har mistet menstruasjonen og ikke er i stand til å bære frem barn faktisk ikke er ekte kvinner. Skulle alle vært som dem hadde ikke nye mennesker kommet til verden. Modellbransjen er en avskyelig bransje, der mange dør i sin streben etter å bli tynnest mulig. Menn som foretrekker catwalkmodeller fremfor hun her vil jeg faktisk påstå har et sykt tenningsmønster. De tenner på tenåringsguttkropper fremfor feminine kvinnekropper. Det er en grunn til at kun homofile menn jobber i motebransjen og at det er de som skaper presset om å være så tynn og passe inn i barnestørrelser. Utstikkende ribbein og hofter gjør at de ser ut som levende lik 

Jeg trodde homofile menn foretrakk andre menn,  ikke magre kvinner... 

Er ikke kvinner som er sterile eller over overgangsalderen ekte kvinner heller? Er ikke menn som ikke kan få barn ekte menn? Hva er de da,  i så fall? 

Noen er faktisk tynne som catwalkmodeller uten å sulte seg. Noen ønsker også desperat å legge på seg litt,  men klarer det ikke. Er menn som er sammen med dem ikke ordentlige menn? Har menn som tenner på dem sykt tenningsmønster? Det er forskjell på å like tynne kvinner og å kreve at kvinner skal sulte seg tynne. Det er et alt for stort fokus på kropp og det å være tynn i dag. Men man fjerner ikke kroppspresset ved å rakke ned på de tynne. I stedet for å krangle om hva som er best av mager og formfull, burde man gi plass til begge deler, også i motebransjen. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...