Gå til innhold

Liker jenter online bare store peniser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg prater med jenter online og viser de penisen min, hender det ofte at de blokkerer meg, eller slutter å prate med meg. Jeg er 16 cm., er det for lite for jenter? Ser jenter når de er online, etter veldig store peniser?

Anonymkode: 84f69...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ikke uoppfordret finne på å sende penis bilder til jenter. Det er ingen som liker det !!!:ohmy: ikke rart de blokkerer deg !

Anonymkode: c5181...7e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. De blokkerer deg fordi du sender de bilder av penisen din, ikke på grunn av størrelsen på penisen.

Anonymkode: 7d281...7fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha. De blokkerer deg fordi du sender de bilder av penisen din, ikke på grunn av størrelsen på penisen.

Anonymkode: 7d281...7fd

Ha ha, du kan ikke bare sende penisbildet. Det må komme frem i samtalen. Sender du noe annet først også, eller rett på penisen?

Anonymkode: 08913...1a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle jenter er online.  Noen syns en stor penis er mer interessant å se på enn en liten mens flertallet ikke liker å få penisbilder tilsendt når de er online. Skjønner godt du blir blokkert om du sender dette rundt til jenter du ikke kjenner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løft ditt hode du raske gutt. Onlinepenisen er ikke etterspurt. La det bli med de tabbene du har gjort. STOPP!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da aller fleste kvinner, er ikke interessert i å få random peniser slengt i fleisen. Verken online eller RL!

Å sende penisbilder uoppfordret er det samme som å flashe i RL!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23/10/2016 den 15.41, AnonymBruker skrev:

Når jeg prater med jenter online og viser de penisen min, hender det ofte at de blokkerer meg, eller slutter å prate med meg. Jeg er 16 cm., er det for lite for jenter? Ser jenter når de er online, etter veldig store peniser?

Anonymkode: 84f69...66b

Altfor liten til å sende bilde. Du trenger minst 25cm. Ellers så kommer ingen til å like deg :( 

Kjøp deg andropenis extender gold platinium og gå med den 8 timer om dagen i 6 måneder 

http://www.andropenisgold.com.au/
 

Og har du med ansikt på bildene du sender? For om det er bare en penis så er det veldig upersonlig. For alt de vet kan det like godt være en random penis fra google images. Hvor sexy tror du det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Altfor liten til å sende bilde. Du trenger minst 25cm. Ellers så kommer ingen til å like deg :( 

Kjøp deg andropenis extender gold platinium og gå med den 8 timer om dagen i 6 måneder 

http://www.andropenisgold.com.au/
 

Og har du med ansikt på bildene du sender? For om det er bare en penis så er det veldig upersonlig. For alt de vet kan det like godt være en random penis fra google images. Hvor sexy tror du det er?

Random penis blir ikke bedre av at fjeset dems er med altså.. bare så det er sagt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Altfor liten til å sende bilde. Du trenger minst 25cm. Ellers så kommer ingen til å like deg :( 

Kjøp deg andropenis extender gold platinium og gå med den 8 timer om dagen i 6 måneder 

http://www.andropenisgold.com.au/
 

Og har du med ansikt på bildene du sender? For om det er bare en penis så er det veldig upersonlig. For alt de vet kan det like godt være en random penis fra google images. Hvor sexy tror du det er?

Tror du det hjelper om han sender med ansikt for å gjøre det mer "personlig"? :ohmy:  Altså, det er da ingen som vil ha bilde av noe sånt! Peniser er ikke pene. De fleste jenter tenner ikke visuelt på samme måte som dere menn gjør. For at et penisbilde i det hele tatt skal være aktuelt må jeg ha vært i et seriøst forhold med mannen, og han måtte hatt vett nok til ikke å sende hele staken, for det synes jeg bare er vulgært og kvalmt. Om en fremmed skulle gjort det = blokker ASAP! 

Anonymkode: 71d39...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, kattepusen skrev:

Random penis blir ikke bedre av at fjeset dems er med altså.. bare så det er sagt. 

 

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du det hjelper om han sender med ansikt for å gjøre det mer "personlig"? :ohmy:  Altså, det er da ingen som vil ha bilde av noe sånt! Peniser er ikke pene. De fleste jenter tenner ikke visuelt på samme måte som dere menn gjør. For at et penisbilde i det hele tatt skal være aktuelt må jeg ha vært i et seriøst forhold med mannen, og han måtte hatt vett nok til ikke å sende hele staken, for det synes jeg bare er vulgært og kvalmt. Om en fremmed skulle gjort det = blokker ASAP! 

Anonymkode: 71d39...310

Hahaha, sarkasmedetektoren er av seg jeg:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...