Gå til innhold

Slapp under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til å begynne med holdt typen min seg seg stiv gjennom hele samleiet. I det siste skjer det derimot at han blir slapp etter veldig kort tid - kanskje 30-60 sek. Dette skjer både dersom jeg er på topp og i misjonæren. Han påstår at han ikke stresser med det, men at han blir oppgitt. Jeg lager ikke et stort poeng av det. Jeg må nevne at han er 20 år gammel og i veldig god form. Han hadde ikke dette problemet med tidligere partner som var kjæreste over flere år. Jeg har hatt en del flere partnere enn ham, men har aldri opplevd dette. 

Han klarer å holde seg stiv om jeg suger ham, men dersom han blir slapp hjelper ikke dette for å få ham stiv igjen. Da må vi vente rundt 5 min på en ny økt på 30-60 sekund. 

Han har ikke den største penisen jeg har vært borti, men når han er skikkelig stiv kjenner jeg ham godt. Jeg bruker også PC-musklene en del, og når jeg kniper stønner han alltid litt ekstra. Har prøvd stillinger som gjør meg trangere, men om jeg for eksempel ligger på magen med han bak, kommer han iløpet av 20 sekund.

Hva kan vi gjøre for å bedre situasjonen? Kan penisring hjelpe? (han har tidligere, før problemet oppsto, nevnt at han ikke ønsker å prøve dette, men kan jo være det har endret seg nå). Kan det hjelpe med lenger forspill? 

Anonymkode: 4d237...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såvidt jeg vet er penis ring mer for å stimulere damen ikke Mannen.  Men du tenker kanskje på penis pumpe?  

For meg høres det ut som han enten får prestasjonsangst uten at han skjønner det eller at han runker for hardt så fitten ikke blir nok stimuli for han og han blir myk. 

Anonymkode: a6d5a...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En penisring gjør vel slik at blodet holdes i penis, men da er det viktig at den påføres en erigert penis da (ikke en slapp en). Så kan jo være verdt et forsøk. Ellers lurer jeg på om han har mye å tenke på? Tenker han for mye på jobb, prestasjonen i senga, livet generelt e.l. Da er det jo lett at det blir vanskelig å bli værende stiv, hvis han bekymrer seg for mye. Hva med at du prøver å suge han under akten, når dere merker at han blir litt slappere, for å så fortsette når han blir stiv igjen? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2016 den 17.43, AnonymBruker skrev:

Såvidt jeg vet er penis ring mer for å stimulere damen ikke Mannen.  Men du tenker kanskje på penis pumpe?  

For meg høres det ut som han enten får prestasjonsangst uten at han skjønner det eller at han runker for hardt så fitten ikke blir nok stimuli for han og han blir myk. 

Anonymkode: a6d5a...c3c

Det er vel også for å holde blodet i penis? Penispumpe er vel delvis også for å lage penis større, og det vil jeg ikke foreslå, hehe. 
Tviler på at han runker for hardt, da dette er et problem som har oppstått de siste ukene. Tenker mer at det er en slags ond sirkel som ingen av oss vet hvordan en skal bryte. 

17 timer siden, PetrovaFire skrev:

En penisring gjør vel slik at blodet holdes i penis, men da er det viktig at den påføres en erigert penis da (ikke en slapp en). Så kan jo være verdt et forsøk. Ellers lurer jeg på om han har mye å tenke på? Tenker han for mye på jobb, prestasjonen i senga, livet generelt e.l. Da er det jo lett at det blir vanskelig å bli værende stiv, hvis han bekymrer seg for mye. Hva med at du prøver å suge han under akten, når dere merker at han blir litt slappere, for å så fortsette når han blir stiv igjen? 

Han vet at jeg syns han er flink i senga og studiet hans går veldig bra. Livet hans generelt er også veldig bra, og han har aldri opplevd noe traumatisk (helt sykt..). Tror i tilfelle det han bekymrer seg for er å bli slapp, og dermed blir han det. Med en gang jeg slutter å kjenne ham inni meg pleier jeg å gå rett over til suging og runking, men han fortsetter bare å bli slappere. Ødelegger en god del for min opplevelse når han bare blir enda slappere mens jeg suger ham. Når han blir stiv igjen har jeg sjelden samme lysten og ønsker ikke å stresse ham med det, så da legger jeg meg på magen så han får komme på 20 sek. .. og vi som i utgangspunktet hadde så bra sexliv

Anonymkode: 4d237...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pellepirat

Det høres veldig ut som det har med stress rundt akkurat dette å gjøre. At dere (og kanskje mest han) fokuserer på det, eller ofrer det en liten tanke, det kan være nok i en slik situasjon til at den blir slapp. Siden den virker på generell basis er det rimelig sikkert at det er en plass i topplokket det skjer noe som gjør det slik.

Mitt råd er at dere avtaler at dere ikke skal ha sex. Kun prøve en kveld å bare kysse, ta på hverandre, kjæle, kline, beføle, men dere skal ikke ha sex. Kanskje det hjelper dere å fokusere på hverandre og nærhet, og kåthet (og stivhet) kommer kanskje av seg selv neste gang. 

Endret av pellepirat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Han vet at jeg syns han er flink i senga og studiet hans går veldig bra. Livet hans generelt er også veldig bra, og han har aldri opplevd noe traumatisk (helt sykt..). Tror i tilfelle det han bekymrer seg for er å bli slapp, og dermed blir han det. Med en gang jeg slutter å kjenne ham inni meg pleier jeg å gå rett over til suging og runking, men han fortsetter bare å bli slappere. Ødelegger en god del for min opplevelse når han bare blir enda slappere mens jeg suger ham. Når han blir stiv igjen har jeg sjelden samme lysten og ønsker ikke å stresse ham med det, så da legger jeg meg på magen så han får komme på 20 sek. .. og vi som i utgangspunktet hadde så bra sexliv

Anonymkode: 4d237...04a

Hmm... Hva sier han selv er problemet da? Bekymrer han seg for at han blir slapp, så er det ganske stor sannsynlighet for at han blir det. Hva med en liten sexpause? En pause hvor han ikke runker o.l. Vet ikke hvor ofte dere pleier å ha sex, men kanskje minst et par ukers pause? Ellers så har jeg ingen gode råd desverre :(:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2016 den 19.41, PetrovaFire skrev:

En penisring gjør vel slik at blodet holdes i penis, men da er det viktig at den påføres en erigert penis 

 

Åja det visste jeg ikke! :| Skjønner kanskje mer av hvorfor typen ble småfornærma når jeg foreslo penisring da. Trodde det faktisk bare var for å stimulere (damen hovedsaklig ved hvert "treff " og evn skaftet hans )!

Anonymkode: a6d5a...c3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2016 den 12.55, pellepirat skrev:

..

 

17 timer siden, PetrovaFire skrev:

..

Vi har snakket om det, og det er visst noe som startet med Xen hans. Hun tok seg også veldig nær av det og begynte å gråte osv fordi hun trodde det va henne selv det var noe gale med. Er ikke rart det blir verre da stakkars.. De slo opp for omtrent et år siden og han har ikke hatt sex med noen etter det. Tviler derfor på at 2 ukers sexpause hjelper når ikke 1 år har hjulpet.

Han sier selv at han bare fokuserer på nytelsen og ikke bekymrer seg for å bli slapp, og dermed ikke skjønner hvorfor det skjer. Vet ikke om jeg skal tro han på at han ikke tenker på det når han blir irritert hver gang, hehe. Er nok en ond sirkel som er vanskelig å bryte, og siden dette er et relativt vanlig problem håpte jeg med dette forumet å få tips til hvordan en kan bryte den. Har vurdert å foreslå sexleketøy eller penisringer for å delvis få fokus over på noe annet, at han på en måte forventer en effekt fra det heller enn å forvente at han blir slapp. Men er litt tidlig i forholdet enda. 

Anonymkode: 4d237...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nitrogenmonoksid er enormt viktig for at menn skal få ereksjon. Det fines mange matvarer som kan øke nitrogenmonoksid nivået, og det finnes kosttilskudd som gjør det samme. Jeg har prøvd noe som heter P2 tilskudd, og det virket bra for meg. Å spise alle matvarene virket litt omstendelig, men er kanskje enda bedre.:)

Anonymkode: cc6e8...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2016 den 2.46, AnonymBruker skrev:

Åja det visste jeg ikke! :| Skjønner kanskje mer av hvorfor typen ble småfornærma når jeg foreslo penisring da. Trodde det faktisk bare var for å stimulere (damen hovedsaklig ved hvert "treff " og evn skaftet hans )!

Anonymkode: a6d5a...c3c

Den kan stimulere henne også :):) Man får ring som har vibrator og slikt på seg også. Men tror "hoved"-målet med penis ring er å holde blodet i penis. Men korriger meg hvis feil. For man får jo penisring som bare er en ring også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En takk går til TS. For jeg sliter også med samme problem. Når kona suger, er den stiv men når skal knulle henne, kan fort blir slapp. Da må hun suge for å få den stiv. Det var ikke sånn for noen mnd siden. Hun har spurt hvorfor og jeg sa pga slitsom, jobb etc. Jeg skal prøve med penisring og om det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...