Gå til innhold

Vippeextensions på blonde vipper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring å dele?

Jeg antar at vippene farges mørke før extensions påsettes, men, hvordan fungere dette i det lange løp?

Anonymkode: ce940...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring å dele?

Jeg antar at vippene farges mørke før extensions påsettes, men, hvordan fungere dette i det lange løp?

Anonymkode: ce940...c2c

Det spiller ingen rolle, de påsatte vippene faller av etter 2-3 uker.  Vippefargen sitter uansett i et par mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2016 den 4.26, DreamOn skrev:

Det spiller ingen rolle, de påsatte vippene faller av etter 2-3 uker.  Vippefargen sitter uansett i et par mnd. 

Jeg tenker at i det lange løp, hvis man påfyller vipper, kan det bli et problem?

Anonymkode: ce940...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er blonde ytterst og litt mørkere innerst, man ser det bare om man er i skarpt lys, fra siden. Farger de ikke, det blir bare fjas og orker ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2016 den 10.33, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at i det lange løp, hvis man påfyller vipper, kan det bli et problem?

Anonymkode: ce940...c2c

Folk som konstant setter på vipper får bare noen slitte stubber av noen vipper igjen.  Det blir som hårexstensions, sliter mye.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, DreamOn skrev:

Folk som konstant setter på vipper får bare noen slitte stubber av noen vipper igjen.  Det blir som hårexstensions, sliter mye.  

Det kan godt skje, men mine har faktisk blitt finere etter jeg sluttet å bruke mascara og ta av og på sminke på vippene hele tiden, og heller setter på extensions hos noen som vet hva de driver med, og ikke tar på for tunge vipper for hva mine vipper tåler.

Hvis du setter på altfor tunge/tykke vipper og/eller det blir brukt for mye lim og de ikke vaskes ordentlig og stelles med så kan det sikkert gå gærent ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...