Gå til innhold

Kjenner DU igjen deg selv?


Gjest Timaras

Anbefalte innlegg

Gjest Timaras

AT du gir ukjente personlighets syndrom og forstyrrelse  Diagnoser?

Tydeligvis er det mange som strør om seg. For å såre eller provosere . Jeg tenker når folk behandle andre ukjente  slik. At de som sier det, trenger hjelp. 

Som og si at folk  er psykopater uten grunn. 

Synes du det er greit og behandle ukjente slik? 

Hadde du sagt det samme om du hadde møtt vedkommende på gata? 

Dette var et lite hjertesukk. Jeg måtte bare få ut. 

Endret av Jaikkesant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Timaras
12 minutter siden, Teriyaki skrev:

Kan ikke si jeg er plaget av at verken jeg eller kjente slenger slike ting om folk rundt seg. 

Ser jo stadig slikt inne her på KG. I ulike tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir ofte folk diagnoser i tankene, men jeg er flink til å holde det for meg selv. Jeg er spesielt god på å kjenne igjen narsissister, sosiopater og schizofrene. Og de som har Münchhausen by proxy, såklart. Jeg har sett så mange episoder av Criminal Minds og andre serier med profilere at jeg føler meg godt kvalifisert ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
3 minutter siden, antbug skrev:

Jeg gir ofte folk diagnoser i tankene, men jeg er flink til å holde det for meg selv. Jeg er spesielt god på å kjenne igjen narsissister, sosiopater og schizofrene. Og de som har Münchhausen by proxy, såklart. Jeg har sett så mange episoder av Criminal Minds og andre serier med profilere at jeg føler meg godt kvalifisert ;) 

Hahahaha.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jaikkesant skrev:

AT du gir ukjente personlighets syndrom og forstyrrelse  Diagnoser?

Tydeligvis er det mange som strør om seg. For å såre eller provosere . Jeg tenker når folk behandle andre ukjente  slik. At de som sier det, trenger hjelp. 

Som og si at folk  er psykopater uten grunn. 

Synes du det er greit og behandle ukjente slik? 

Hadde du sagt det samme om du hadde møtt vedkommende på gata? 

Dette var et lite hjertesukk. Jeg måtte bare få ut. 

Nei, jeg kjenner meg ikke igjen i noe av det for å være helt ærlig, og godt er det.
Jeg tror ikke så mange går rundt til en fremmede for å starte å behandle folk sånn - og hvis en person virkelig var en psykopat så går man i hvert fall ikke rett bort til personen slik du mener folk gjør.

Det høres ut som personer som slenger dritt. Din psykopat - i mangel på et bedre ord egentlig. Du kan jo spørre dem hva dem mener med det og hvorfor du i så fall skulle vært en psykopat?

Anonymkode: a2c30...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Timaras
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg kjenner meg ikke igjen i noe av det for å være helt ærlig, og godt er det.
Jeg tror ikke så mange går rundt til en fremmede for å starte å behandle folk sånn - og hvis en person virkelig var en psykopat så går man i hvert fall ikke rett bort til personen slik du mener folk gjør.

Det høres ut som personer som slenger dritt. Din psykopat - i mangel på et bedre ord egentlig. Du kan jo spørre dem hva dem mener med det og hvorfor du i så fall skulle vært en psykopat?

Anonymkode: a2c30...f20

Jeg spør om du HADDE sagt rett til en person irl. Ikke at folk gjør det.

Man ser jo det stadig vekk at andre slenger om seg med merkelig ordvalg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastpresent
4 timer siden, antbug skrev:

Jeg gir ofte folk diagnoser i tankene, men jeg er flink til å holde det for meg selv. Jeg er spesielt god på å kjenne igjen narsissister, sosiopater og schizofrene. Og de som har Münchhausen by proxy, såklart. Jeg har sett så mange episoder av Criminal Minds og andre serier med profilere at jeg føler meg godt kvalifisert ;) 

Munchausen by proxy; også kjent som rosablogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2016 den 16.09, Pastpresent skrev:

Munchausen by proxy; også kjent som rosablogger.

vet du hva det er i det hele tatt? -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...