Gå til innhold

Skavlan - kona til Jonas Gahr Støre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som så på Skavlan igår kveld? Jonas G. Støre og kona gjestet programmet. Har veldig sansen for Jonas som person og politiker, men kona fikk jeg ikke bra inntrykk av.  Hun virker som en av de menneskene en møter på alternativmesser (ikke at jeg går på alternativmesser), hun virker veldig "alternativ" i måten hun snakket og begrunnet meningene sine på.

Anonymkode: 80f60...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes hun virket selvsikker og reflektert jeg. Likte at hun turte å ta litt plass. Og så var det jo åpne om at de var ulike som personer, og at det var noe som fungerte for dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra av dem å være åpne om kommunikasjon i forhold osv - det er nok lett å tenke at den type par er "annerledes" enn andre. 

Men litt "mye" for min del, kanskje det var det alternative jeg synes var litt vel mye. Men så satt hun jo ved siden av en man er vant til å se kun debattere politiske saker, og da blir nok inntrykket veldig annerledes enn om hun hadde vært der i regi av sitt eget yrke eller noe liknende. 

Anonymkode: 14d5b...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, HerKommerMummi skrev:

Jeg synes hun virket selvsikker og reflektert jeg. Likte at hun turte å ta litt plass. Og så var det jo åpne om at de var ulike som personer, og at det var noe som fungerte for dem. 

Har ingen problemer med folk som tør å ta plass og som er selvsikre, men jeg oppfattet henne som ganske alternativ, og det var på grunn av det hun sa - mye var synsing, og det hun sa om selvutvikling var alternativt og kvakksalveri. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er bra av dem å være åpne om kommunikasjon i forhold osv - det er nok lett å tenke at den type par er "annerledes" enn andre. 

Men litt "mye" for min del, kanskje det var det alternative jeg synes var litt vel mye. Men så satt hun jo ved siden av en man er vant til å se kun debattere politiske saker, og da blir nok inntrykket veldig annerledes enn om hun hadde vært der i regi av sitt eget yrke eller noe liknende. 

Anonymkode: 14d5b...1d7

Det er fint at de er åpne om utfordringer i et samliv - jeg syns ikke det var dét som var merkelig, men det var hun sa minnet meg veldig om mennesker i alternativbransjen. :/

Anonymkode: 80f60...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...