Gå til innhold

Hva driver kroppen min med nå??? Sa og El samtidig???


Ruccula

Anbefalte innlegg

Hei folkens, nå blir jeg forvirret her. :kari:

For en uke siden spontanaborterte jeg, jeg var 6+2 men jeg tror fosteret hadde dødd noen uker tidligere. Jeg hadde store smerter og myye blod forrige søndag og mandag... Resten av uken har jeg blødd rikelig, men i går (fredag) begynte det å roe seg. I dag lørdag er det fortsatt friskt blod, men mindre enn vanlig mensen. 

Jeg har i løpet av uken tatt et par graviditetstester og noen el tester, de har vært negative...

I dag en uke etter sa har jeg skikkelig el symptomer, lett hodepine og jeg er så kåt! Så jeg gikk og tok en EL test, og den var like sterk som den gangen jeg ble gravid.... 

Hva i helseikens?? Man kan da ikke ha eggløsning MENS man fortsatt blør etter SA??!

teite kropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vanskelig å si for sikkert men ville ikke utelukke at kroppen din påstarta ny syklus med engang den forrige graviditet gikk galt. Skjedde meg ihvertfall, jeg fikk SA i uke 10, nøyaktig to uke etter det var jeg på UL for å sjekke at alt var fint og kroppen klarte å bli kvitt med alt (hadde henvisning) - da så legen at egget var stort og lå klart og jeg skulle ha EL om 2-3 dager ca. Da har jo kroppen min begynte med dette omtrent på dagen av SA hvis ikke før...

Anonymkode: 79078...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid 14 dager etter MA, så det går an:)

Anonymkode: 26027...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble gravid 14 dager etter MA, så det går an:)

Anonymkode: 26027...a52

Men blødde du da fortsatt?  Jeg blør jo friskt enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Ruccula skrev:

Men blødde du da fortsatt?  Jeg blør jo friskt enda

Det husker jeg ikke. Jeg hadde utskrapning.

Anonymkode: 26027...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det husker jeg ikke. Jeg hadde utskrapning.

Anonymkode: 26027...a52

Men det er jo litt av poenget... Kroppen min driver å kvitter seg med forrige svangerskap og samtidig så velger den å få eggløsning.  er jo ikke logisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ruccula skrev:

Men det er jo litt av poenget... Kroppen min driver å kvitter seg med forrige svangerskap og samtidig så velger den å få eggløsning.  er jo ikke logisk 

Å joda, det går an:) Spesielt når en aborterer tidlig som deg. Du har alt testet negativt på graviditetstest og er mest sannsynlig i gang på ny syklus. Men du bør ikke prøve bli gravid før du har sluttet å blø selv, selv om eggløsning er nå, bør du vente til neste syklus da.

Anonymkode: 4e086...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å joda, det går an:) Spesielt når en aborterer tidlig som deg. Du har alt testet negativt på graviditetstest og er mest sannsynlig i gang på ny syklus. Men du bør ikke prøve bli gravid før du har sluttet å blø selv, selv om eggløsning er nå, bør du vente til neste syklus da.

Anonymkode: 4e086...38b

Jeg hadde tenkt å kaste meg på første syklus som kom etter SA, helst før mensen.. Men jeg er helt enig i at det ikke virker som en lur ide når jeg fortsatt blør.  Kan ikke være et godt utgangspunkt for en ny graviditet..

Det er vel ikke det utgangspunktet for 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ruccula skrev:

Jeg hadde tenkt å kaste meg på første syklus som kom etter SA, helst før mensen.. Men jeg er helt enig i at det ikke virker som en lur ide når jeg fortsatt blør.  Kan ikke være et godt utgangspunkt for en ny graviditet..

Det er vel ikke det utgangspunktet for 

Man skal både vente med sex og bading til man har sluttet å blø ved sa.

Anonymkode: be546...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ruccula skrev:

Jeg hadde tenkt å kaste meg på første syklus som kom etter SA, helst før mensen.. Men jeg er helt enig i at det ikke virker som en lur ide når jeg fortsatt blør.  Kan ikke være et godt utgangspunkt for en ny graviditet..

Det er vel ikke det utgangspunktet for 

En skal vente med sex 14 dager/til en slutter å blø pga infeksjonsfare. 

Anonymkode: 4e086...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...