Gå til innhold

Can We Guess What You Look Like?


Gjest Black Amethyst

Anbefalte innlegg

Gjest Black Amethyst

http://www.playbuzz.com/jennifers/can-we-guess-what-you-look-like

You look most like Sandra Bullock
You
www.insomniacmania.com
You are the beautiful and charming girl next door. You always have that warm and inviting look on your face that makes people feel comfortable around you. Your quirky smile is an indication of your hilarious sense of humor and heart the size of Texas. People often say that you keep getting more beautiful as the years go by. So, how did we do? Do you kinda look like Sandra or are we totally off? Tell us in the comments!
 
Og jeg som trodde at denne testen var ment til å gjette hvordan mitt utseende så ut, ikke hva slags berømt person jeg lignet mest på! :fnise:
 
Tror da ikke at jeg ligner noe spesiellt på Sandra Bullock, og om jeg blir yngre jo eldre jeg blir vil vel bli sett på forskjellig fra person til person. :sjenert: Jeg synes da at jeg fortsatt ser ung ut, men har også merket forandringer med utseendet mitt som viser tegn på at jeg har blitt og blir eldre.
 
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Black Amethyst
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Desverre kan vi ikke se resultatet ditt her siden den bare viser fra begynnelsen igjen der du er ment til å ta testen.

Men ser du fikk Jennifers Scan. Hvordan føles det å ligne mest på en dame? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Black Amethyst skrev:

Desverre kan vi ikke se resultatet ditt her siden den bare viser fra begynnelsen igjen der du er ment til å ta testen.

Men ser du fikk Jennifers Scan. Hvordan føles det å ligne mest på en dame? ;)

Jeg bare gikk utofra linken din jeg. Finnes det for menn også?

Jeg ligner mest på Beyoncé bare så det er sagt 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

You look most like Christina Hendricks.

Ja da så.

Hadde håpet på Emma Stone:fnise:

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Black Amethyst
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Jeg bare gikk utofra linken din jeg. Finnes det for menn også?

Jeg ligner mest på Beyoncé bare så det er sagt 😎

Jada, kan se for meg at du gjør det. ;) Kanskje mer en hvit versjon av Beyonce? :P

Men jeg vet ikke om det er en lignende test som denne for menn. Det finnes da andre tester som hva slags berømt mann en ville ha lignet på, men tror det er da ment mest for damer. En kan da sikkert ta den som mann også. :jepp: Mange tester som er også kjønnsnøytrale og.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Black Amethyst
5 minutter siden, Ellii skrev:

Fikk Jennifer Lawrence. Sikkert på grunn av hårfarge og alder.

Ja, kanskje det er sånn den er bygd opp. Men da er for eksempel Sandra Bullock mye eldre enn hva jeg er. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Black Amethyst skrev:

http://www.playbuzz.com/jennifers/can-we-guess-what-you-look-like

You look most like Sandra Bullock
You
www.insomniacmania.com
You are the beautiful and charming girl next door. You always have that warm and inviting look on your face that makes people feel comfortable around you. Your quirky smile is an indication of your hilarious sense of humor and heart the size of Texas. People often say that you keep getting more beautiful as the years go by. So, how did we do? Do you kinda look like Sandra or are we totally off? Tell us in the comments!
 
Og jeg som trodde at denne testen var ment til å gjette hvordan mitt utseende så ut, ikke hva slags berømt person jeg lignet mest på! :fnise:
 
Tror da ikke at jeg ligner noe spesiellt på Sandra Bullock, og om jeg blir yngre jo eldre jeg blir vil vel bli sett på forskjellig fra person til person. :sjenert: Jeg synes da at jeg fortsatt ser ung ut, men har også merket forandringer med utseendet mitt som viser tegn på at jeg har blitt og blir eldre.
 
 

Det står at hun blir penere jo eldre hun blir. Ikke yngre jo eldre hun blir...

Anonymkode: 4fe96...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Black Amethyst
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det står at hun blir penere jo eldre hun blir. Ikke yngre jo eldre hun blir...

Anonymkode: 4fe96...548

Jo, var nok litt feil der ja. ;) Men om en dame som er eldre blir penere for hvert år som går så må det vel også være et tegn på ungdomelighet over henne, tror du ikke? At ho tar godt vare på utseendet sitt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Black Amethyst

 

9 timer siden, Jerry Lee skrev:

Meryl Streep.  :fnise:

Jeg blir noen ganger litt usikker på resultatene dine, men denne gangen kunne det jo være rett?(at du tok testen og fikk dette som resultat?)

Endret av Black Amethyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...