Gå til innhold

Hva er din øyenfarge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, XXVIII skrev:

Jeg har de grønneste øynene i verden, men de skifter også farge etter humør og vær. Litt morsomt når de skifter så jeg får knallgule øyne, ser helt sinnsyk ut da :fnise:

Haha, så morsomt å lese. Har det samme :P 

Anonymkode: be5f6...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkebrune. Har naturlig lysblondt hår og lys hud også, ikke så vanlig kombinasjon tror jeg. :) 

Endret av Salka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Idag ser de myee lysere ut pga dagslys.

IMG_2509.JPG

IMG_2506.JPG

Anonymkode: 62f2d...1a2

De ser fortsatt helt grå ut:klo: Kanskje fordi moren og broren min har knallgrønne øyne så det er liksom det som er grønt for meg :fnise:

Anonymkode: 3f256...bd7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønne.

Da jeg var yngre hatet jeg de. Alle andre hadde blå øyne, og da ville jeg også ha det. Etterhvert fikk jeg sansen for brune øyne, og ønsket at jeg hadde brune.

Så i en voksen alder fant jeg ut at grønne øyne var veldig skjeldne. Og fra den dagen har jeg elsket øyenfargen min. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

De ser fortsatt helt grå ut:klo: Kanskje fordi moren og broren min har knallgrønne øyne så det er liksom det som er grønt for meg :fnise:

Anonymkode: 3f256...bd7

Enig, de der ser også helt grå ut for meg. Veldig vanlig at grå/blå-nyanser blir oppfattet som grønne øyne. I virkeligheten er grønne øyne veldig sjeldne.

Anonymkode: c6a37...0d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
På 23.10.2016 den 14.39, AnonymBruker skrev:

Idag ser de myee lysere ut pga dagslys.

IMG_2509.JPG

IMG_2506.JPG

 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

De ser fortsatt helt grå ut:klo: Kanskje fordi moren og broren min har knallgrønne øyne så det er liksom det som er grønt for meg :fnise:

Anonymkode: 3f256...bd7

De så i utgangspunktet for meg grønne ut på det nederste bildet, men mer grå med et lite grønnskjær på det øverste bilde, Det er klart at lysforholdene har mye å si. Dette kan vel i hvert fall ikke være noen tvil om at er et grått øye:

ee1cbfc5d17366c4df83fd3ce0ff29a2.jpg

Kanskje det grå øyet rett over i kombinasjon med denne fargen vil gi noe i nærheten av det øverste bildet til AB 62f2d...1a2

30b8b42a7ce915dea171d82955fcb6cc.jpg

Endret av Z.Z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 24.10.2016 den 19.18, AnonymBruker skrev:

Enig, de der ser også helt grå ut for meg. Veldig vanlig at grå/blå-nyanser blir oppfattet som grønne øyne. I virkeligheten er grønne øyne veldig sjeldne.

Anonymkode: c6a37...0d9

Ja, det er rart det der. Det er så mange som sier at de har grønne øyne uten å ha det. Lurer på hvorfor:klo: Det er jo kjempefint med grå!

Anonymkode: 3f256...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grønne, de er mørkegrønne ytterst, og blir lysere innover, og er gulbrune helt innerst. Iallefall på badet mitt ser de slik ut nå. Min mor skrev blå i det første passet mitt:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Jeg og dattern min har samme grønn farge på øynene. Vi er de eneste i familien som har det. Men hun er født med blå. Er sikkert jeg også. Hun skiftet farge på øynene når hun var 6-8 mnd mener jeg. Først blå, så så de veldig mørke ut, nesten svarte så ble de grønne.  Skjedde på ett par tre dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en "flekkete" kombinasjon av grønt, brunt og gult. 

Anonymkode: 7e944...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...