Gå til innhold

Hva er din øyenfarge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig interessant å høre! Selv har jeg grønne, tror jeg da.. Jeg klarer liksom aldri å bestemme meg om de er helt grønne, eller om det er blanding av noe annet😂 Synes liksom fargen virker litt matt/kjedelig..

Bilde: http://bildr.no/view/ajc1WjJI

Anonymkode: 62f2d...1a2

Jeg spår at at du vil ha en god framtid. Dine GRØNNE øyne vil føre deg langt i både arbeidslivet, men du er også svært dyktig i det private liv. DU ER EN VINNER!

Endret av Z.Z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brungrønngråblå-ish, virkelig helt umulig å vurdere. Fargen kan sikkert minne litt om en grumsete sølepytt

Anonymkode: 0215a...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig interessant å høre! Selv har jeg grønne, tror jeg da.. Jeg klarer liksom aldri å bestemme meg om de er helt grønne, eller om det er blanding av noe annet😂 Synes liksom fargen virker litt matt/kjedelig..

Bilde: http://bildr.no/view/ajc1WjJI

Anonymkode: 62f2d...1a2

På skjermen min ser de helt grå ut. Ikke noe grønt i dem :vetikke: Mine er blå.

Anonymkode: 3f256...bd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Z.Z skrev:

Jeg spår at at du vil ha en god framtid. Dine GRØNNE øyne vil føre deg langt i både arbeidslivet, men du er også svært dyktig i det private liv. DU ER EN VINNER!

Hahah takk, tror jeg? Men hva får deg til å tro det? Bare fordi øynene er grønn så vil jeg få en god fremtid? :P Håper jo selvfølgelig at jeg får det da, hahah

Anonymkode: 62f2d...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På skjermen min ser de helt grå ut. Ikke noe grønt i dem :vetikke: Mine er blå.

Anonymkode: 3f256...bd7

Å? Så merkelig:klo:

Anonymkode: 62f2d...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahah takk, tror jeg? Men hva får deg til å tro det? Bare fordi øynene er grønn så vil jeg få en god fremtid? :P Håper jo selvfølgelig at jeg får det da, hahah

Anonymkode: 62f2d...1a2

Man trenger litt selvtillit og skryt av og til, og av en eller annen grunn så ga jeg den tilliten nå. Bruk den vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Z.Z skrev:

Man trenger litt selvtillit og skryt av og til, og av en eller annen grunn så ga jeg den tilliten nå. Bruk den vel!

Åå takk skal du ha, nå ble jeg glad! 

Anonymkode: 62f2d...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grønne med noen brune flekker.

Anonymkode: 410cf...b17

Høres veldig interresant ut! :O

Anonymkode: 62f2d...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brungrønngråblå-ish, virkelig helt umulig å vurdere. Fargen kan sikkert minne litt om en grumsete sølepytt

Anonymkode: 0215a...022

Samme her. Litt brunt/gult innerst med pupillen, ellers en ganske udefinerbar farge. Mange tror jeg har brune øyne av en eller annen grunn, passet mitt sier grønne, jeg mener selv de er nærmere mørk skittengrønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjørøveren

Dyp mørkebrun. Mamma har lysebrune øyner og pappa blå så litt rart at jeg fikk så mørke. Hvorfor er det sånn? Er hvit/lys i huden eller solbrun da etter soling og sommer. Blir lett brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...