Gå til innhold

Asap. Help med valg av gardiner/persienner. Bilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, trenger hjelp veldig raskt! Er midt i shopping og har helt glemt gardiner og eier smak.

bør jeg gå for gardiner? Hvilken farge evt? Eller persienner? Finnes det enda flere alternativer som er bedre?? 

Anonymkode: 606a3...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Eier ikke stil skulle det stå. Ops der kom det jo med hele kamerarull i samme sleng! 🙈 For en vanskelig tråd dette ble! Et tips til fremtidige meg: aldri skriv et innlegg midt i en stressende shoppingsrunde

Anonymkode: 606a3...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for liftgardiner, som er lignende farge som på sofaen dere har. Er den svart, gå for hvitaktig farge. IKKE samme farge som veggen.

Du får også kjøpt disse her persiennene eller hva jeg skal kalle det, som kan rulles opp og ned som du vil. De er ganske stilige. Men dyre.

Anonymkode: 56acd...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stemmer for liftgardiner, som er lignende farge som på sofaen dere har. Er den svart, gå for hvitaktig farge. IKKE samme farge som veggen.

Du får også kjøpt disse her persiennene eller hva jeg skal kalle det, som kan rulles opp og ned som du vil. De er ganske stilige. Men dyre.

Anonymkode: 56acd...13a

Takk for svar! Hva tenker du på når du skriver "er den svart få for hvitaktig farge" stua er som på bildet, så sofaen er lys beige selv om det på bilde ser grått ut.

Var det rullegardiner du siktet til helt på slutten av innlegget ditt?

Anonymkode: 606a3...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Persienner, plissé eller liftgardiner i samme farge som vinduskarmene (hvitt?). Men, plisse og liftgardiner  kan "ta" av høyden til de flotte vinduene, spesielt hvis du velger en mørkere farge. Hvis du vil fremheve lange vinduer, bør du gå for gardiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Ville klart meg uten og heller kjørt opp med noen grønne frodige planter i rommet. Ellers persienner slik at du kan titte i smug når naboen over gaten har sex. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så fargeløst hos dere. Jeg ville definitivt fått inn fargerike gardiner.

Anonymkode: 8988f...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...