Gå til innhold

SATANS VERK FORTSETTER


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg holder på å bli gal. Noterer meg alt, tilogmed når jeg har drømt om at jeg var gravid måtte det noteres. Jeg begynte å teste 1 dpo, hallo????? Hvem er det som gjør det da... Det er jo bare å plage seg selv. Jeg vet jo det. Idag, 4 dpo og testet clearblue.. Kjempe skuffet over at den var negativ, men jeg vet jo at man begynner ikke å produsere HCG før minst 6 dpo. Er stresset, vil ha svar nå.. Klarer ikke tenke på så mye annet egentlig. Går det ikke denne gangen har jeg lovt meg selv å ikke begynne å teste før IKM for da kan jeg være sikker på ærlig svar fra testen. Skjønner ikke hva jeg holder på med. Hvem er det som tester 1 dpo?????? Vedkommende må jo være tilbakestående. haha........ Det værste er at det er ikke morsomt engang. I tillegg plager jeg meg selv med å se på videoer på av kvinner som tar live graviditetstester, og gråter selvfølgelig hver gang. Jeg vet ikke engang om vi traff EL denne gangen.

Kjenner at dette begynne å bli tungt. Igjen... Har hatt noen rolige måneder nå der jeg har sett litt lettere på det, men tanken på at dette kan værre begynnelsen på slutten på ett nytt svangerskap er vanskelig. Er sliten og emosjonell, vurderer faktisk sykemelding om jeg ser så mye som en antydning på testen. Det er tungt å tenke på at neste SA, som jeg absolutt forventer å ha, blir 2 sifret. Jepp, da er vi oppe i 10 gang. "Dette er min tiende. spontanabort, når har du termin". Synes jeg hører meg selv. Ler og smiler over den helt absurde situasjonen. Men latter og smil er nok ikke bare glede. Så mange ganger jeg har begynt å blød, å latteren har kommet, for jeg vet ikke lenger hvordan jeg skal reagere før tårene kommer. Strigråter. Igjen.

Jaa, men du har jo så god tid, får jeg høre støtt og stadig. Ja det er lenge til jeg ikke er fertil enda, men hva hjelper det når jeg allerede har ventet på mål og fått offside 9 ganger. Hvor motivert er man på å spille en kamp til liksom? Morsomme metaforer, jeg vet...... 

Som jeg fortalte tidligere under inlegget: HABITUELL SATANS ABORT, så var jeg på privat fertilitetsklinikk. Eggene og mengden kunne ikke vært bedre, og sæden var supersæd som de sa. Også fant de ut at jeg har alvorlige mangler på vitamin D. For å fortelle kort så hjelper vitamin D å opprettholde progresteronnivået, noe som er viktig for å klare å beholde ett befruktet egg/forster til det har bygt seg opp ett eget immunforsvar. Så nå har jeg selvfølgelig begynt å ta tilskudd og krysser fingrene på at det hjelper! Derfor kommer jeg til å bli ekstra skuffet denne syklusen om det er ikke går slik jeg håpet. 

Det var en liten oppdatering fra meg :-)

Lykke til alle prøvere der ute, dere fortjener en klem for jeg vet hvor tøft det kan være 💜 ikke enkelt å være kvinner. Vi må bare prøve så godt vi kan å huske at alt kommer for en dag, og ikke noe tidligere enn det

Anonymkode: 21282...da1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære TS, har du vurdert å snakke med noen profesjonelle om dette? Da tenker jeg ikke på flere besøk hos leger som kan sjekke fertiliteten, men f.eks en psykolog som kan hjelpe deg gjennom dette. Det må være helt grusomt å bære på alt dette..

Jeg håper at det blir full klaff denne måneden og at spiren klamrer seg fast <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Joe12 skrev:

Kjære TS, har du vurdert å snakke med noen profesjonelle om dette? Da tenker jeg ikke på flere besøk hos leger som kan sjekke fertiliteten, men f.eks en psykolog som kan hjelpe deg gjennom dette. Det må være helt grusomt å bære på alt dette..

Jeg håper at det blir full klaff denne måneden og at spiren klamrer seg fast <3

Ja, jeg har jo vurdert det... Men vi er liksom en litt sånn typisk perfekt familie som ikke snakker om slikt "tull" om du skjønner hva jeg mener.. Så det føles nesten litt nedverdigende på ett vis å gå til psykolog, selv om jeg aldri ville sett ned på noen som går til psykolog. Men når det gjelder meg selv så er det liksom å ta det til det neste steget og da blir det så veldig reelt dette med frustrasjonene mine. 

 

Det håper jeg og :-) satser på at litt vitaminstøtte gjør susen. Takk for omtanken!

Anonymkode: 21282...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har jo vurdert det... Men vi er liksom en litt sånn typisk perfekt familie som ikke snakker om slikt "tull" om du skjønner hva jeg mener.. Så det føles nesten litt nedverdigende på ett vis å gå til psykolog, selv om jeg aldri ville sett ned på noen som går til psykolog. Men når det gjelder meg selv så er det liksom å ta det til det neste steget og da blir det så veldig reelt dette med frustrasjonene mine. 

 

Det håper jeg og :-) satser på at litt vitaminstøtte gjør susen. Takk for omtanken!

Anonymkode: 21282...da1

Det skjønner jeg veldig godt, jeg har selv en slik familie.. Men jeg gikk likevel, og lot være å fortelle det til familien :)

Psykolog kan virke veldig skummelt, og ikke minst var det (for meg) nesten verre å tenke på at jeg faktisk måtte jobbe med de problemene som fantes. Det ble, som du sa, veldig reelt. Men det var det som måtte til for at jeg skulle komme meg videre med det, og lære viktige verktøy for å ikke la problemene styre for mye av hverdagen. Og det blir bedre, hvor vanskelig det enn er å tro på!

Det viktigste er jo uansett at du har det bra. Og ut fra HI virker det ikke som om du er på et veldig bra sted akkurat nå..

Angående D-vitamin, hvor mye tar du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det er tøfft å miste gang etter gang. Har du hatt en del sa'r veldig tidlig. Tenker siden du tester veldig tidlig er det bedre å vente med å teste? Skjønner du er desperat og føler deg litt kokko når du tester fra 1 dpo. Håper virkelig det klaffer for dere snart. Lykke til💕

Anonymkode: 5210e...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg av nysgjerrrighet(for min egen del som også sliter med D-vitamin og har brukt tid på å bli gravid): hva slags verdier har du på D-vitamin siden de mener det er ekstremt lavt og kan innvirke?

Håper det ordner seg for deg, altså. Jeg tenker og du bør oppsøke psykolog som støtte, og ha forbud mot tidlig testing. 

Anonymkode: c1e68...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Joe12 skrev:

Det skjønner jeg veldig godt, jeg har selv en slik familie.. Men jeg gikk likevel, og lot være å fortelle det til familien :)

Psykolog kan virke veldig skummelt, og ikke minst var det (for meg) nesten verre å tenke på at jeg faktisk måtte jobbe med de problemene som fantes. Det ble, som du sa, veldig reelt. Men det var det som måtte til for at jeg skulle komme meg videre med det, og lære viktige verktøy for å ikke la problemene styre for mye av hverdagen. Og det blir bedre, hvor vanskelig det enn er å tro på!

Det viktigste er jo uansett at du har det bra. Og ut fra HI virker det ikke som om du er på et veldig bra sted akkurat nå..

Angående D-vitamin, hvor mye tar du? 

Tenker litt sånn at en psykolog kan ikke fikse på ett savn jeg ønsker å ha. Jeg ønsker å savne å ha barn. Om du skjønner hva jeg mener. 

Eh, det står 10 på den med ett eller annet tegn bak. Og jeg tar dobbelt. Fikk ikke lov til å kjøpe den på 25 (eller hva det var) "for den er veldig sterk altså" sa hun i apoteket. Typisk at de skal vite hva som er best for deg foran legene :P  Så tar 20 ett eller annet hver dag i tillegg til wild yam. 

Anonymkode: 21282...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg av nysgjerrrighet(for min egen del som også sliter med D-vitamin og har brukt tid på å bli gravid): hva slags verdier har du på D-vitamin siden de mener det er ekstremt lavt og kan innvirke?

Håper det ordner seg for deg, altså. Jeg tenker og du bør oppsøke psykolog som støtte, og ha forbud mot tidlig testing. 

Anonymkode: c1e68...ca3

Det vet jeg jammen ikke. Fikk bare beskjed på melding om å begynne å ta d-vitamin tilskudd for verdiene var veldig lave. Skal tilbake 18 november så får sikkert vite det da.

Hva mener du med sliter med d-vitamin? :-) tar du tilskudd. Så vidt jeg har forstått så skal ikke d-vitaminet ha noen innvirkning på om du klarer å bli gravid eller ikke, bare om du klarer og beholde om du har blitt gravid

Tidlig testing... Jaaa... Men samtidig så hjelper det litt på ventetiden å teste tidlig, selv om jeg vet at det ikke er noe vits. Det er jo ikke den tidlige testingen som er problemet selv om det ikke har noe hensikt å bli skuffet så tidlig. 

Anonymkode: 21282...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...