Gå til innhold

FORDOMMER


Gjest Timaras

Anbefalte innlegg

Gjest Timaras

Blir helt skremt over enkelte tråder her inne.

Hvor er ULVEN mange av dere hyler om?

Det er jo bare de som har vært i situasjonen som vet fakta.

 

Er du fordomsfull? Liker du og vri og vende på alt andre sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint spørsmål 😊 Fordomsfull vil jeg si er å være for kritisk. Jeg synes selv at jeg ikke er fordomsfull, men kan være kritisk til noe som ikke henger sammen, eller noe som jeg ikke ikke finner logisk. 

Fordomsfull er jeg ikke. 

Anonymkode: 2fc00...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fint spørsmål 😊 Fordomsfull vil jeg si er å være for kritisk. Jeg synes selv at jeg ikke er fordomsfull, men kan være kritisk til noe som ikke henger sammen, eller noe som jeg ikke ikke finner logisk. 

Fordomsfull er jeg ikke. 

Anonymkode: 2fc00...c27

Takk.:)

Fordet om vi ikke ser en sammenheng. Kan det like godt ha foregått for den trådstarteren. Det vet jeg av egen erfaring.

Det høres uvirkelig ut. Bare at jeg vet jeg har opplevd det.:ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er fordomsfull, og fordommene mine er mine. Ingen får kritisere dem uten å ha forstått først. De fleste hører en setning og i fordomsfrihetens prektige orgasme-nirvanatilstand predikerer de om faaaarlige fordommer... for et fokus. Og de kaller seg selv for mennesker... vær litt fuckings selvstendig. Finnes det mer kjedelige mennesker som har lært seg å hoppe når andre sier hopp? Og er stolte etterpå av hoppet sitt, -se pappa, jeg hoppet etter du sa jeg skulle hoppe! - FLINK gutten min.

hurra for fordommer! blir det samme som å henge seg opp i en ødelagt glidelås som ikke fungerer om man ikke får ta tankene sine på alvor. Det er jo sensurering egentlig som bedrives av pekefingerfolket... Sensurering, og i tillegg et "flott" menneske... 

Anonymkode: 9a1e5...4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎22‎.‎10‎.‎2016 den 8.36, Jaikkesant skrev:

Blir helt skremt over enkelte tråder her inne.

Hvor er ULVEN mange av dere hyler om?

Det er jo bare de som har vært i situasjonen som vet fakta.

 

Er du fordomsfull? Liker du og vri og vende på alt andre sier?

Der ganske patetisk de temaene som er oppe og går her. Mange av dem er visst bare tull.

Anonymkode: 48cb0...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der ganske patetisk de temaene som er oppe og går her. Mange av dem er visst bare tull.

Anonymkode: 48cb0...e4d

Ja ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i himmelens navn og rike da. Det er da ingen som forfølger noen som jeg har sett. Og i hvert fall ikke på denne tråden.

Du kan da ikke nekte brukere på kg å lese trådene hvis de synes temaet er interessant?

Når det er sagt har jeg ingen fordommer. Hvorfor skulle jeg ha det. For jeg kommer ingen vei i livet å ha fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
7 timer siden, Lambigirl skrev:

Men i himmelens navn og rike da. Det er da ingen som forfølger noen som jeg har sett. Og i hvert fall ikke på denne tråden.

Du kan da ikke nekte brukere på kg å lese trådene hvis de synes temaet er interessant?

Når det er sagt har jeg ingen fordommer. Hvorfor skulle jeg ha det. For jeg kommer ingen vei i livet å ha fordommer.

Når du ikke kjenner fakta  Hvorfor bryr du deg med det da?

Og dine fordommer for du nå bare ha. 

Endret av Jaikkesant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras

Rapportering og ignoreknapp er et fint verktøy. 

Når  ingen som bryr seg da blir det kjedelig til de som driver med latterliggjøring , hets og person angrep her på mine tråder.

Ikke la seg provosere uansett hvor provosert man blir når man ser at noen er ufin i sine kommentarer.  La oss jobbe sammen om det. 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jaikkesant skrev:

Når du ikke kjenner fakta  Hvorfor bryr du deg med det da?

Og dine fordommer for du nå bare ha. 

Jeg har ingen fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart jeg har fordommer. Jeg tror alle har det. Og de som påstår seg å være uten fordommer har kanskje fordommer mot de som har det? Kanskje du har det selv, ts?

Jeg liker ikke å vri og vrenge på hva andre sier, prøver å forstå og være positiv. Men ja, jeg har noen fordommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
2 minutter siden, Majott skrev:

Klart jeg har fordommer. Jeg tror alle har det. Og de som påstår seg å være uten fordommer har kanskje fordommer mot de som har det? Kanskje du har det selv, ts?

Jeg liker ikke å vri og vrenge på hva andre sier, prøver å forstå og være positiv. Men ja, jeg har noen fordommer. 

Ja jeg innrømmer jeg har noen fordommer.  Men mot andre ting som ikke skrives om her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperSonic

Jeg har fordommer mot de som skal gjøre et nummer ut av å melde seg ut av et forum, og inn igjen i løpet av kort tid. Spesielt når de gjør seg såpass til kjenne og er tilbake på samme teite spor med samme teite tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, SuperSonic skrev:

Jeg har fordommer mot de som skal gjøre et nummer ut av å melde seg ut av et forum, og inn igjen i løpet av kort tid. Spesielt når de gjør seg såpass til kjenne og er tilbake på samme teite spor med samme teite tråder. 

:Nikke:

Anonymkode: a4b86...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
4 minutter siden, SuperSonic skrev:

Jeg har fordommer mot de som skal gjøre et nummer ut av å melde seg ut av et forum, og inn igjen i løpet av kort tid. Spesielt når de gjør seg såpass til kjenne og er tilbake på samme teite spor med samme teite tråder. 

Uff ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, SuperSonic skrev:

Jeg har fordommer mot de som skal gjøre et nummer ut av å melde seg ut av et forum, og inn igjen i løpet av kort tid. Spesielt når de gjør seg såpass til kjenne og er tilbake på samme teite spor med samme teite tråder. 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Spiderman skrev:

:fnise:

Jeg har fordommer mot mennesker som skryter av at de skriver rett fra levra når de er anonyme..

Litt lettere. Men har heller problemer med dem som hetser, stalker, mobber, osv, over nett. 

Men at man kanskje tør å si noe mer, synes jeg ikke trenger være galt. Bare man ikke slenger rundt seg, eller legger ut informasjon om andre over nettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...