Gå til innhold

Hva syns du om forhold til veldig mye eldre menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Orker ikke eldre menn. Menn over 30 er ikke noe å samle på for oss damer i 20-åra. Best å holde seg til de på egen alder. Menn i 40-åra ville jeg ikke tatt i med ildtang engang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta.  hvor lenge har dere vært sammen? Og hvordan har typ foreldrene deres tatt det? :)

Anonymkode: c70c4...84d

Kunne jeg også tenke meg å vite. 

Hadde en av døtrene mine vært sammen med en så mye eldre mann hadde jeg virkelig hatt problemer med denne mannen. Og mine reaksjoner hadde vært milde i forhold til reaksjonene til våre døtres far. Det er garantert.

Anonymkode: c000f...0c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne jeg også tenke meg å vite. 

Hadde en av døtrene mine vært sammen med en så mye eldre mann hadde jeg virkelig hatt problemer med denne mannen. Og mine reaksjoner hadde vært milde i forhold til reaksjonene til våre døtres far. Det er garantert.

Anonymkode: c000f...0c6

Ingen du kjenner som har 10+ år I aldersforskjell da? Rett og slett nyskjerrig.

Anonymkode: c70c4...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen du kjenner som har 10+ år I aldersforskjell da? Rett og slett nyskjerrig.

Anonymkode: c70c4...84d

Jo, foreldrene mine.

Og hadde det ikke vært så uvanlig for den generasjonen å skille seg så hadde min mor gjort det etter noen år. Min far var 18 år eldre enn min mor og det merket hun meget godt ettersom årene gikk.

Anonymkode: c000f...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt en hangup/fantasi på menn som er en del eldre, forutsatt at de er tiltrekkende fysisk og intellektuelt. Men har dessverre aldri levd den ut. Og angrer litt. Har kun møtt menn på omtrent samme alder og kanskje timår eldre, de fleste dårlige og uerfarne elskere. Og nå er jeg selv ikke så ung lengre. Men som 25-åring så kunne jeg godt hatt et forhold til en mann som var 20-25 år eldre. Og når du nærmer deg min alder, så er de ikke så mye eldre lenger. Da ser man på 40+'som ganske ungt. Jeg kunne fremdeles hatt et forhold til en mann 20 år eldre, om han var min sjelevenn. Men etterhvert når man jo en grense...

Anonymkode: 0e457...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en privat ting mellom dere to, hvis det føles riktig så hvorfor ikke? Dere er begge voksne mennesker..

Johnny Depp <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts. Er vel mest det at at det er en veldig sterk seksuell tiltrekning mellom oss, med en mulighet til mer hvis det først går den veien. Vet han har to unger fra tidligere,  men er ikke redd for å gjøre det om igjen hvis han "treffer den riktige jenta" som han selv har sagt.

Hadde gjallefall vært gøy å teste ut seksuelt, siden jeg føler det ikke er mange på min alder som er så lydhør på partneren,  og derfor kanskje ikke er like flink til å gi som å ta. Føler at mange av de eldre er det. Sex er både gi og ta fra begge parter for min del.

Du anonyme som syns det er motbydelig, mener du at alle par skal være like gamle, eller har du noe slingringsmonn opp/ned på aldersforskjell?

Anonymkode: c70c4...84d

Når man er voksen kan man ha så gammel partner man vil for min del, men jeg har full rett til å synes det er direkte ekkelt å være sammen med noen som kunne vært faren/moren sin. Jeg personlig vil ha noen som sannsyneligvis har helsa i behold ca like lenge som meg, som har samme livserfaring som meg, som ikke ser ut som faren min, hvor vi kan nyte pensjonisttida sammen. Er mannen 20 år eldre blir jo pensjonisttida di ikke så veldig hyggelig. Helsa til en 87 åring er veldig mye dårligere enn til en 67 åring.   

 

Anonymkode: 79e49...f1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man er voksen kan man ha så gammel partner man vil for min del, men jeg har full rett til å synes det er direkte ekkelt å være sammen med noen som kunne vært faren/moren sin. Jeg personlig vil ha noen som sannsyneligvis har helsa i behold ca like lenge som meg, som har samme livserfaring som meg, som ikke ser ut som faren min, hvor vi kan nyte pensjonisttida sammen. Er mannen 20 år eldre blir jo pensjonisttida di ikke så veldig hyggelig. Helsa til en 87 åring er veldig mye dårligere enn til en 67 åring.   

 

Anonymkode: 79e49...f1d

Man kan ha mange gode år sammen før den tid :) Folk eldes også ikke så mye som før, ikke på samme måte.

Anonymkode: 0e457...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ha mange gode år sammen før den tid :) Folk eldes også ikke så mye som før, ikke på samme måte.

Anonymkode: 0e457...77a

Og med en på ca samme alder kan man ha gode år både før og etter. Det finnes ikke noe godt argument for å velge noen såpass mye eldre med mindre man selv er lutfattig og ikke kan forsørge seg selv, eller at man selv ikke ser ut i dagslys. 

Anonymkode: 79e49...f1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og med en på ca samme alder kan man ha gode år både før og etter. Det finnes ikke noe godt argument for å velge noen såpass mye eldre med mindre man selv er lutfattig og ikke kan forsørge seg selv, eller at man selv ikke ser ut i dagslys. 

Anonymkode: 79e49...f1d

WORD!

Anonymkode: 0b6bf...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til et par med 30 års alders forskjell som har vært gift i over 20 år. Mannen er i 80 årene og frisk som bare det. Kona sliter nok litt mer men de holder sammen og kommer aldri til å skille seg. Så det går godt an å finne kjærlighet som varer selv med veldig stor aldersforskjell. Det er jo de et bevis for. Tanten min var og gift med en 12 år yngre mann men de er skilt idag. Tror ikke at man skal henge seg så mye opp i alder for det er mest  personlighet og kjemien som avgjør om man passer sammen. Så trist å gi avkall på kjærligheten bare pga alder og fordommer.

Anonymkode: a7c61...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at så lenge du er voksen,så er det opp til deg hva du ønsker. Bryr meg lite om hva andre gjør.

Selv kunne jeg aldri vært sammen med en som var 20 år eldre enn meg. Da vil han være over 50 år,og jeg finner ikke menn i den alderen tiltrekkende i det hele tatt.

Anonymkode: 9f5e2...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor reagerer noen så veldig på aldersforskjell? Noen mener det er svært så ekkelt. Hvorfor er det det? Har voksne menn dårligere hygiene?  Det argumenteres med at de kan være like gamle eller eldre enn ens egen far. Hvorfor er det ubehagelig?

For min del så ville jeg tro at et kjæresteforhold mellom ung og gammel kan bli vanskelig fordi man er på så veldig forskjellige steder i livet. De har få felles referanser.  Som kun elsker/elskerinne er det derimot noe helt annet. Det er ikke en ukjent fantasi hos mange og det er en god del som forsøker det også. Og er ikke det greit da?

Anonymkode: 0768e...6a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.10.2016 den 4.53, AnonymBruker skrev:

Har en fantasi/turn on til en litt eldre fyr som jeg er blitt kjent med gjennom jobben. Jeg er 25, mens han er 45. Vi har vært flørtet en stund, men er begynt å bli enda mer innstillingene i det siste. Er det innafor?

Pros/cons med en sånn aldersforskjell?

Anonymkode: c70c4...84d

Kjør på hvis du virkelig vil det der. Bare husk på at du kan drite i eiga reir hvis det ikke fungerer.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, October 22, 2016 den 4.53, AnonymBruker skrev:

Har en fantasi/turn on til en litt eldre fyr som jeg er blitt kjent med gjennom jobben. Jeg er 25, mens han er 45. Vi har vært flørtet en stund, men er begynt å bli enda mer innstillingene i det siste. Er det innafor?

Pros/cons med en sånn aldersforskjell?

Anonymkode: c70c4...84d

Hvor ofte skal tråder med dette temaet startes om igjen og om igjen? 

Og folk lar seg provosere på nytt og på nytt. 

Anonymkode: 90842...bb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta.  hvor lenge har dere vært sammen? Og hvordan har typ foreldrene deres tatt det? :)

Anonymkode: c70c4...84d

Litt over to år. Foreldrene mine er veldig forståelsesfulle, og vil bare at jeg skal være lykkelig, så det går fint for dem, selv om de var litt skeptiske i begynnelsen, forståelig nok. Foreldrene hans er ekstremt kristne, og skulle helst sett at han ble med første kona hele livet (de giftet seg som tenåringer), men de greier å leve med det. 
Nesten alle vennene våre tar det kjempebra, de har blitt vant til at det er oss, men jeg har et par venninner som er sånn "æsj, gammel mann", men det får de bare synes. 

Anonymkode: 54233...b40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og med en på ca samme alder kan man ha gode år både før og etter. Det finnes ikke noe godt argument for å velge noen såpass mye eldre med mindre man selv er lutfattig og ikke kan forsørge seg selv, eller at man selv ikke ser ut i dagslys. 

Anonymkode: 79e49...f1d

Fordi noen er tiltrukket av eldre menn, som samtidig er attraktive og oppegående. Man kan være attraktiv selv likevel. Jeg liker ikke for unge menn. Vil ha noen med erfaring og livsvisdom.

Man vet aldri om noen faller fra, uansett alder. Døden tar både ung og gammel. Folk må få velge den de ønsker. 

Anonymkode: 0e457...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 17 var jeg voldsomt forelska i læreren min på 45😳

 

Endte med at vi rota etter at jeg møtte ham ute.. Ble ikke noe mer, men timene med ham etter det var herlige😬 Sommerfugler i magen hver gang han såg på meg (noe han gjorde mye). 

 

Så altså jeg har jo ikke noen fordommer mot det hvis det var det du lurte på ;) 

Anonymkode: a6a65...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt over to år. Foreldrene mine er veldig forståelsesfulle, og vil bare at jeg skal være lykkelig, så det går fint for dem, selv om de var litt skeptiske i begynnelsen, forståelig nok. Foreldrene hans er ekstremt kristne, og skulle helst sett at han ble med første kona hele livet (de giftet seg som tenåringer), men de greier å leve med det. 
Nesten alle vennene våre tar det kjempebra, de har blitt vant til at det er oss, men jeg har et par venninner som er sånn "æsj, gammel mann", men det får de bare synes. 

Anonymkode: 54233...b40

Det høres ut som du har vært heldig å fått tak på en skikkelig mann og ikke bare en rundbrenner som kun tenker på sex...så hold fast på ham for han høres ordentlig ut og har en fin bakgrunn. :)

Anonymkode: a7c61...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...