Gå til innhold

Jeg hater å vaske håret!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hater å vaske håret. Vasker det en gang i uken og det er skikkelig tiltak. Dusjer hver dag, men å vaske håret føles så uoverkommelig. Er det noen andre som har det sånn? Føler at jeg er litt rar. Lurer på hvorfor det er sånn...

Anonymkode: 698c6...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Håret er såpass tykt og langt at det tar en evighet for å bli bløtt og det må brukes masse shampo og balsam for å gå igjennom hele håret, men det verste med å vaske håret er tørkeprosessen som tar opptil flere timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater å vaske håret. Vasker det en gang i uken og det er skikkelig tiltak. Dusjer hver dag, men å vaske håret føles så uoverkommelig. Er det noen andre som har det sånn? Føler at jeg er litt rar. Lurer på hvorfor det er sånn...

Anonymkode: 698c6...4c2

Nei, synes det går greit, men jeg har bare halvlangt hår. Har du kjempelangt hår kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes også det er tiltak å vaske håret. Prøver å utsette vasken lengt mulig, men det blir 1 gang i uka da. Har hår som er fint og fresht på dag 6-7 og 8 om så var, så det er ingen krise :fnise:

Anonymkode: 740c2...afa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så langt hår, og det er ganske tynt, men jeg hater å dusje "hele meg" på en gang. Vasker håret engang i uka, hvis det ikke er noe spesielt. Og om jeg vasker håret, orker jeg ikke å ta alt på engang. Da vasker jeg heller håret separat. 

Anonymkode: e4ee0...dc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hår til skuldrene, men har masse, masse tykt hår. Jeg vasket håret i 18-tiden i dag, er fremdeles ikke tørt... Ikke kan jeg gå utfor døra med vått hår heller, da ser jeg ut som en sau innen 5 minutter og det lar seg ikke temme med alleverdens bruk av rettetang eller produkter. Hadde hår til rumpa før, var et enormt arbeid med vask, så jeg brukte en formue på tørrshampo:P

Anonymkode: 2ab20...d53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...