Gå til innhold

Kler jeg meg altfor gammeldags?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det for "gammeldags" for en 19 åring å bruke badedrakt fremfor bikini på stranden og til soling? Er helt utrolig at jeg stiller dette spørsmålet, men de jeg skal reise med mener at det er altfor gammelt for meg. 
Har forsåvidt fått flere kommentarer at jeg kler meg for gammeldags for alderen min, men selv mener jeg at jeg kler meg tidløst. Det går mye i støvletter, boots, kåper, cape, hansker, skjorter, høytlivsskjørt, og pologensere. Er dette for gammelt for meg? :( 

Anonymkode: 07839...991

Gammeldags? Nei, eldre mennesker på stranden bruker i all hovedsak bikini. Enkelte unge jenter bruker badedrakt. De blir sett på som sjenerte/flaue over å kle av seg, ikke gammeldagse. Og jeg er mye på stranden året rundt. 

Anonymkode: 55f34...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frysepinnen
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neida, selv oppfattet jeg de fleste kommentarene som veldig positive. 

Ts 

Anonymkode: 07839...991

Så bra. Ikke vær redd for å vise stilen din. Lange kåper er kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎10‎.‎2016 den 20.59, AnonymBruker skrev:

HTB1mB7UFVXXXXaIXFXXq6xXFXXXD.jpg

Er dette virkelig så ille? :klo:

Ts

Anonymkode: 07839...991

Dette er IKKE ille i det hele tatt!! Klassisk og pent!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har en noe dyr og klassisk stil, jeg har samme smak og klesstil selv. Gammeldags er absolutt ikke riktig ord, men mulig du kler deg mer voksent enn dine jevnaldrende. Men er det stilen du liker, så kjør på, jeg ser flere rundt din alder som går pent klassisk kledd, og det er jo bare lekkert :) 

Anonymkode: 5bd40...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klassisk stil høres det mer ut for meg. Elsker den type stil selv. Dette er feks noe jeg ville gått med til hverdags på jobb:

53674d6ccc893577aa562d0abefda3e4.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har en noe dyr og klassisk stil, jeg har samme smak og klesstil selv. Gammeldags er absolutt ikke riktig ord, men mulig du kler deg mer voksent enn dine jevnaldrende. Men er det stilen du liker, så kjør på, jeg ser flere rundt din alder som går pent klassisk kledd, og det er jo bare lekkert :) 

Anonymkode: 5bd40...a08

Spesielt dyr er den ikke. Jeg finner fint plagg for 299 eller 499 med god kvalitet og et tidløst preg :) Bruker derimot noe lang tid på å finne det perfekte plagget før jeg kjøper det, kanskje derfor stilen min i blant kan se noe dyr ut. 

Ts

Anonymkode: 07839...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, October 22, 2016 den 21.57, Hottrio skrev:

Dette er IKKE ille i det hele tatt!! Klassisk og pent!!!

Til en eldre dame, men en på 19? Skjønner ikke hvorfor ts vil kle som en på 40

Nå blir jeg nok halshugget for den kommentaren, så sniker meg ut av tråden igjen :) 

Anonymkode: 56241...065

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
På 22. oktober 2016 den 19.45, AnonymBruker skrev:

Vil takke alle sammen for svar! Tusen takk :) 

Joda, badedrakt kan være veldig praktisk, men jeg har selv planer om å sitte bak en parasoll og unngå direkte sollys :fnise: 

Ts

Anonymkode: 07839...991

Hvorfor unngå solen på ferie?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Hvorfor unngå solen på ferie?

 

Fordi jeg har hatt mye hudkreft i familien, svært sensitiv hud, blir rød som en hummer, og har ellers svært mange rødhår gener selv om håret mitt ikke er rødt :fnise: Er bare lettere å sette seg under en parasoll og dekke seg til litt

Anonymkode: 07839...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21. oktober 2016 den 20.59, AnonymBruker skrev:

HTB1mB7UFVXXXXaIXFXXq6xXFXXXD.jpg

Er dette virkelig så ille? :klo:

Ts

Anonymkode: 07839...991

Veldig tantete og jeg er mye eldre enn deg, klipp av det 20 cm så kanskje ;)

Anonymkode: 5679a...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg har hatt mye hudkreft i familien, svært sensitiv hud, blir rød som en hummer, og har ellers svært mange rødhår gener selv om håret mitt ikke er rødt :fnise: Er bare lettere å sette seg under en parasoll og dekke seg til litt

Anonymkode: 07839...991

Oj, dette hørtes nesten ut som meg. Brenner på null komma niks, og fikk kjeft av moren min i mange år fordi jeg brukte SPF 50+. Hun mener det er så pent med litt sol på kroppen, og D-vitamin er jo viktig. Tar meg til takke med fisk jeg, og trives med min bleke hud.

Men nok avsporing: Jeg syns stilen din virker tidløs, men skjønner egentlig hvorfor en del kan synes den er litt gammel. Det er jo mer vanlig for damer som er litt eldre enn deg å kle seg sånn. Men jaja, kle deg i de klærne du trives i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en veldig klassisk stil. Den virker nok gammeldags når venninnene dine går med hullete jeans :)

Kjøt din egen stil, Den er kul!!

Anonymkode: ce99f...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.10.2016 den 21.45, AnonymBruker skrev:

Nå som det er høst så er det vel ankelboots, denim skinny jeans, kort kåpe i sort eller mørk blå, hvit skjorte eller pologenser i ull i nøytral farge, eventuelt et matchende skjerf og sorte hansker dersom det er kaldt. 

Ts

Anonymkode: 07839...991

Dette beskriver helt klart min stil! Og jeg er 21. Og jeg skal fortsette å kle meg nøyaktig slik til jeg finner en annen stil som passer meg bedre, uten at noen andre skal avgjøre noe. Syntes du også skal det :) 

Anonymkode: 0948e...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...