Gå til innhold

Kler jeg meg altfor gammeldags?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det for "gammeldags" for en 19 åring å bruke badedrakt fremfor bikini på stranden og til soling? Er helt utrolig at jeg stiller dette spørsmålet, men de jeg skal reise med mener at det er altfor gammelt for meg. 
Har forsåvidt fått flere kommentarer at jeg kler meg for gammeldags for alderen min, men selv mener jeg at jeg kler meg tidløst. Det går mye i støvletter, boots, kåper, cape, hansker, skjorter, høytlivsskjørt, og pologensere. Er dette for gammelt for meg? :( 

Anonymkode: 07839...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid litt trist å se ungjenter kle seg som gamle damer. Når du er nitten år er du på topp, hvorfor kle seg som om man er førti?

Men nå er jo moten nitrist for tiden uansett. 

Anonymkode: 47e2c...cd8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det for "gammeldags" for en 19 åring å bruke badedrakt fremfor bikini på stranden og til soling? Er helt utrolig at jeg stiller dette spørsmålet, men de jeg skal reise med mener at det er altfor gammelt for meg. 
Har forsåvidt fått flere kommentarer at jeg kler meg for gammeldags for alderen min, men selv mener jeg at jeg kler meg tidløst. Det går mye i støvletter, boots, kåper, cape, hansker, skjorter, høytlivsskjørt, og pologensere. Er dette for gammelt for meg? :( 

Anonymkode: 07839...991

Hva med å bruke personligheten din til å gjøre deg opp en mening selv? Jeg antar du liker det du går med, eller skal venninnene dine bestemme for deg?

Anonymkode: 2bf9f...052

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå i det du er komfortabel i!

Når du ramser opp stilen din så er jo dette ting som også avspeiler "gamle" klestrender, men det er jo ikke noe i veien for det. Eneste problemet er vel om du selv ønsker å være trendy ;) Om det er gammeldags eller tidløst kommer jo helt an på farger, materialer osv., så det er vanskelig å kommentere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå med det du vil, er mitt råd! Vet det kan være vanskelig når man får kommentarer og sånn, har selv fått kommentarer på mine klesvalg, men til slutt har jeg lært meg å gi blanke f. :) Bare tenk "dette er meg, jeg er komfortabel i dette og andre får passe sin egen business". Det tok sin tid, men jeg lærte å bare være meg til slutt. Det er ditt liv, du lever ikke for å tilfredstille andre :) Håper dette var til hjelp!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid litt trist å se ungjenter kle seg som gamle damer. Når du er nitten år er du på topp, hvorfor kle seg som om man er førti?

Men nå er jo moten nitrist for tiden uansett. 

Anonymkode: 47e2c...cd8

Jeg viser jo fremdeles frem den unge kroppen min i form av tettsittende skjørt og gensere, pent snitt og skinny jeans. Trenden som skal appellere for min generasjon finner jeg lite kledelig og får meg til å føle meg noe ukomfortabel. 

Ts 

Anonymkode: 07839...991

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å bruke personligheten din til å gjøre deg opp en mening selv? Jeg antar du liker det du går med, eller skal venninnene dine bestemme for deg?

Anonymkode: 2bf9f...052

Her er det snakk om at det faktisk var moren min som gav beskjed om at jeg kledde meg på lik linje med mormoren min :fnise:

Ts 

Anonymkode: 07839...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg viser jo fremdeles frem den unge kroppen min i form av tettsittende skjørt og gensere, pent snitt og skinny jeans. Trenden som skal appellere for min generasjon finner jeg lite kledelig og får meg til å føle meg noe ukomfortabel. 

Ts 

Anonymkode: 07839...991

Jeg forbinder høytlivsbukser og slike ting du nevner med stilen til moren min. Beklager.

Det du beskriver er jo standard tenåringsmote, på topp for to-tre år siden.

Anonymkode: 47e2c...cd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ananas. skrev:

Gå i det du er komfortabel i!

Når du ramser opp stilen din så er jo dette ting som også avspeiler "gamle" klestrender, men det er jo ikke noe i veien for det. Eneste problemet er vel om du selv ønsker å være trendy ;) Om det er gammeldags eller tidløst kommer jo helt an på farger, materialer osv., så det er vanskelig å kommentere. 

Jeg har selv sett for meg at jeg har en form for tidløs "London" stil med flere masse navy, gråtoner, sort, og blåtoner i skapet, samt nyanser av rødt og lilla. Jeg er veldig glad i ullstoff, kasjmir, noe silke, osv. Har egentlig aldri tenkt på stilen min som gammeldags, men det jeg lurer på er vel hva andre egentlig tenker :) 

Hva synes folk forresten om badedrakt? 

Ts 

Anonymkode: 07839...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepinnen

Jeg ser ikke helt problemet med boots og kåper. Det er jo kjempefint. Jeg kan ikke forstå at moren din reagerer på det. Det hadde vært noe annet hvis du ville gå mest mulig avkledd, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forbinder høytlivsbukser og slike ting du nevner med stilen til moren min. Beklager.

Det du beskriver er jo standard tenåringsmote, på topp for to-tre år siden.

Anonymkode: 47e2c...cd8

Høytlivsbukser bruker jeg ikke, høytlivsskjørt derimot bruker jeg. 

Ts 

Anonymkode: 07839...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høytlivsbukser bruker jeg ikke, høytlivsskjørt derimot bruker jeg. 

Ts 

Anonymkode: 07839...991

Enda verre. 

Anonymkode: 47e2c...cd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjørøveren

Hva som er gammelt med badedrakt? Ser da mange med sexy badedrakter. Forskjell på badedrakt for unge og gammeldagse badedrakter for gamle. 
Du skal gå med det du liker best. Badedrakt er ikke for gamle. De mønstrete som ser typisk gamle ut trenger du ikke akkurat gå med. Ellers bestemmer du selv hva du går i og så lenge jenta ser fornøyd ut i klesdrakten så blir det som oftest sexy. Hvis ei jente går med noe hun ikke selv liker så godt så ser det mer rart ut. 

Mye mønster på klær og gamle filler er gammeldags klær. 

Ikke en levende sjel kan bestemme hva du skal gå med og ikke gå med. Folk må vokse opp og gi faen i å dømme klesstilen til folk.

Endret av Sjørøveren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda verre. 

Anonymkode: 47e2c...cd8

HTB1mB7UFVXXXXaIXFXXq6xXFXXXD.jpg

Er dette virkelig så ille? :klo:

Ts

Anonymkode: 07839...991

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Badedrakt er da vel helt stuerent? Alle trendnissene har jo iført seg dette de siste årene. Om jeg synes det er pent? Nei. Men det skal da ikke du bekymre deg for! Kle deg for deg selv og din egen komfort, føler du deg vel ser du også bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HTB1mB7UFVXXXXaIXFXXq6xXFXXXD.jpg

Er dette virkelig så ille? :klo:

Ts

Anonymkode: 07839...991

Jeg synes slike antrekk er veldig pene!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...