Gå til innhold

Gått fra iphone til samsung - finner ikke snapchat o.s.v?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Iphonen gikk meg på nervene på grunn av dårlig batteri, dårlige ladere og mange småting. Gikk over til samsung, kjøpte 5eren. Samsung s5 neo. Finner hverken snapchat, instagram, facebook eller noe som helst. Bare masse småspill. Er det slik at jeg ikke kan installere de på samsungen jeg har? Åhrr nei må jeg gå tilbake til iphone nå eller kjøpe den nyeste samsung til 8000kr. Klarer ikke å forstå hvordan jeg skal finne alt det på mobilen. 

Anonymkode: 82d08...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må installere de appene du ønsker. 

Du skal ha Play butikk på mobilen. Den tilsvarer appstore. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor kommer jeg aldri til å ta i bruk android! Må jo kjøpe alle apper på nytt, utenom de som er gratis da.

Har heller ikke slitt med noe på iPhone de årene jeg har hatt de, det kommer mest an på hvordan det brukes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må vel installere apper på Iphone også? Via appstore? 

Anonymkode: 74ffd...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på google play appen. Søk etter de appene du mangler og trykk på installer-knappen! 

Anonymkode: 67b78...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2016 den 22.47, tdm900 skrev:

Derfor kommer jeg aldri til å ta i bruk android! Må jo kjøpe alle apper på nytt, utenom de som er gratis da.

Det er mye mer som er gratis på Android enn Iphone så selv om du bruker noe som koster penger på Android også vil du sannsynligvis spare penger på sikt. Tar man også med at man kan få mye billigere telefoner kan man spare ganske mye.

Anonymkode: d1130...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye mer som er gratis på Android enn Iphone så selv om du bruker noe som koster penger på Android også vil du sannsynligvis spare penger på sikt. Tar man også med at man kan få mye billigere telefoner kan man spare ganske mye.

Anonymkode: d1130...52f

Har ikke bruk for en tlf som tilbyr en haug med gratis søppelapper. Det er det nok av til iPhone som jeg ikke har bruk for :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2016 den 20.25, AnonymBruker skrev:

Iphonen gikk meg på nervene på grunn av dårlig batteri, dårlige ladere og mange småting. Gikk over til samsung, kjøpte 5eren. Samsung s5 neo. Finner hverken snapchat, instagram, facebook eller noe som helst. Bare masse småspill.

Du må åpne Google Play og søke etter f.eks. snapchat. Da skal du få et resultat som er omtrent slik: https://play.google.com/store/search?q=snapchat

Anonymkode: d1130...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...