Hvitløk

Skravletråd juli-august 2017

387 innlegg i emnet

46 minutter siden, Puny skrev:

Er dere fornøyde med jordmoren deres? Jeg vet ikke helt va jeg syntes, eller om jeg skal gidde å prøve å bytte. Hun er sånn typisk person jeg ville unngått som fastlege. Vi klikker ikke helt, men hun er jo sikkert dyktig nok. Vet at vi ikke trenger å bli bestevenner, men jeg hadde kanskje håpet på noe annet...

Jeg går ikke til jordmor. Har heller en ekstra kontroll hoss fastlege. Min erfaring er att hoss legen får jeg mer hjelp å blir hørt på en annen måte😊

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, trudb skrev:

Jeg går ikke til jordmor. Har heller en ekstra kontroll hoss fastlege. Min erfaring er att hoss legen får jeg mer hjelp å blir hørt på en annen måte😊

Fastlegen min (som jeg er utrolig fornøyd med) har akkurat begynt på et års spesialisering, så det er vikar der :dry: mulig jeg prøver legevikaren isteden. Føler meg veldig kresen som klager på dette, men vi klikket bare ikke. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i kommunen har vi en jordmor, og hun er her en dag i uka så ikke så mye å velge i 😉 Men hun virker grei da så heller henne enn legekontoret, der er det kaos og man får aldri time hos fastlegen, kun hos turnuslegen 😩 

Nå er jo jeg på kontroller på sykehuset ofte da siden det er tvillinger, så oppfølgingen virker bra så langt 😊

Er blitt 100%sylemeldt da.. kan bli en lang vår dette! 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare en jordmor i kommunen her åsså som er her 1 gang i uka. Men her har e heldigvis aldri problemer med å komme inn til fastlegen. Får alltid time samme dag om jeg bekymrer meg for noe eller så får jeg dagen etter hvis det kan vente😊 har hatt veldig flaks med lege og legekontor sånn sett ettersom han også er gynekolog 😊

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Puny skrev:

Er dere fornøyde med jordmoren deres? Jeg vet ikke helt va jeg syntes, eller om jeg skal gidde å prøve å bytte. Hun er sånn typisk person jeg ville unngått som fastlege. Vi klikker ikke helt, men hun er jo sikkert dyktig nok. Vet at vi ikke trenger å bli bestevenner, men jeg hadde kanskje håpet på noe annet...

Vi har tre jordmødre i kommunen her, men de rullerer, så det er kun en på jobb av gangen. Fastlegen min er heldigvis grei å ha med å gjøre. Sist hadde han permisjon, så det var en vikar jeg ikke greide helt. Da ble det mye jordmor :P 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jordmora jeg går til er helt super, hun er utrolig kunnskapsrik og erfaren, tar alt på alvor og er tilgjenglig om det er noe. Da vi kom hjem fra sykehuset med dattera vår kom hun til oss etter kontortid med vekt og fulgte oss veldig godt opp den første tida. Hadde hun ikke vært så flink hadde jeg nok tatt noen av kontrollene hos fastlegen. 

Hva slags klær satser dere på til sommerbabyen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Vi har mye etter guttungen som åsså er sommerbarn. Her er det en blanding av tynne bomulls klær, nye strikka i tynn merino til eventuelt kjøligere sommerkvelder å noe litt tykkere bomull. Det er ikke alle sommerdager som er like varme værtfall ikke her vi bor så da er en god blanding godt å ha.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   1 medlem

• -T-