Gå til innhold

Ikke lov å hjelpe homofile til å bli heterofile?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som terapaut og hjelper homofile til å bli heterofile. Bare for å gjøre det helt klart så er det selvsagt helt frivillig for de homofile om de ønsker å bli kurert, jeg kan selvsagt ikke tvinge noen til å gå i terapi hos meg. De som kommer gjør det fordi de ønsker hjelp. Likevel så blir vi som driver med slik terapi ofte fremstilt som kristne mørkemenn. Hvor kommer disse fordommene fra?  At det er vi som faktisk ønsker å hjelpe de homofile som er de som er fordomsfulle og bakstreberske? Om de homofile ikke ønsker å kureres så kommer de jo ikke til oss så vi pakker ikke synet vårt på andre. 

De som kritiserer oss derimot prøver jo å nekte homofile å bli heterofile. Å tvinge noen til å ha en annen seksualitet enn hva de selv ønsker, er ikke det et overgrep?

 

Anonymkode: 61aa1...efa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lurt på om det er minst to typer homofili.
De som er det av legning og de som er det av overbevisning.

Vi mennesker er jo ganske formbare når det gjelder personlighet. Kan det tenkes at noen overbeviser seg selv om at de er homofile? Eller er det kun bestemt av genene våre? 

Hvis det kun ligger i genene våre, da er det galt det TS bedriver. Eller i det minste umulig. For går det an å overstyre genene?

Hvis det går å overstyre genene, overbevise en homofil til å bli heterofil, så stemmer kanskje teorien min om at for noen er legning en overbevisning?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎10‎.‎2016 den 13.32, AnonymBruker skrev: