Gå til innhold

Vet man om man har en sak inne hos BV?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Supersol
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke legen eller psykologen, men denne skumle ekle damen fra instansen som startet det hele. 

Kan ingen vite? Andre bryr jeg meg ikke om, men om jeg har noe som jeg ikke vet lurer jeg på. Liksom om jeg er satt i et "obs"-register eller lignende? Finnes dette i det hele tatt?

er liksom ikke slik at jeg møter BV på barsel når jeg ikke har hørt et ord om dette uten denne instansen jeg i samråd med psykolog og fastlege avsluttet hos.

Anonymkode: 33d61...46b

Helsestasjon?  De kan være veldig ivrige på å melde til bv. Selv når det er helt grunnløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Supersol
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke legen eller psykologen, men denne skumle ekle damen fra instansen som startet det hele. 

Kan ingen vite? Andre bryr jeg meg ikke om, men om jeg har noe som jeg ikke vet lurer jeg på. Liksom om jeg er satt i et "obs"-register eller lignende? Finnes dette i det hele tatt?

er liksom ikke slik at jeg møter BV på barsel når jeg ikke har hørt et ord om dette uten denne instansen jeg i samråd med psykolog og fastlege avsluttet hos.

Anonymkode: 33d61...46b

Helsestasjon?  De kan være veldig ivrige på å melde til bv. Selv når det er helt grunnløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Supersol skrev:

Helsestasjon?  De kan være veldig ivrige på å melde til bv. Selv når det er helt grunnløst.

Kan du dokumentere dette? Hadde vært interessant å se! Har fått med meg en del undersøkelser på dette som viser en underrapportering fra helsestasjoner, så skulle gjerne sett hva du bygger denne påstanden på. 

Anonymkode: 21f9a...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du dokumentere dette? Hadde vært interessant å se! Har fått med meg en del undersøkelser på dette som viser en underrapportering fra helsestasjoner, så skulle gjerne sett hva du bygger denne påstanden på. 

Anonymkode: 21f9a...b93

Er bare å google det. Der ser du innlegg i masse forum om foreldre som meldes hvis de glemmer kontroller , har dårlig kjemi med helsesøster osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...