Gå til innhold

10 års stalking er over.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Jaikkesant skrev:

Mulig han skjønte at jeg ikke blir hans kjæreste  og at han ødelegger alt med sin væremåte?

Vet ikke jeg. 

Hadde du reist mange mil flere ganger i året for og forfulgt noen?

Det hadde ikke jeg gjort. 

Men hvordan vet han hvor du drar på ferie? Regner ikke med at du annonserer det på sosiale medier hvis du har en staller?

Anonymkode: 8f890...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Timaras
På 21.10.2016 den 11.28, AnonymBruker skrev:

Men hvordan vet han hvor du drar på ferie? Regner ikke med at du annonserer det på sosiale medier hvis du har en staller?

Anonymkode: 8f890...b98

Annonsere aldri når jeg drar på ferie. Vil da ikke gjøre innbruddstyver en bjørnetjeneste.😐

 

Endret av Jaikkesant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
8 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Annonsere aldri når jeg drar på ferie. Vil da ikke gjøre innbruddstyver en bjørnetjeneste.😐

Spør ikke meg hvordan han fikk med seg alt. Ikke jeg som har sagt  noe.

Hacke dataen din eller noen av programmene du bruker? E-post osv. ? Sånn sett er det heller ikke særlig smart å skrive om vedkommende på nett heller, forutsatt at historien din er ekte.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
1 minutt siden, Jaikkesant skrev:

Jeg skifter passord veldig ofte på mine sider.  Og bestiller mine turer dagen før jeg drar. Også hvor jeg overnatter bestilles  dagen før.  Så tror ikke noen skal klare og det. Og jeg skriver ingen steder på nett hvor jeg er , før jeg har dratt fra stedet. Det er av prinsipp. 

Og ber ikke innbruddstyver på besøk når jeg er borte. Et jeg lenge borte så oppbevarer jeg posten  på postkontoret.

Eeeh.. okei. Sorry, men da virker historien din veldig langt ute, ikke helt troverdig mer.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jaikkesant skrev:

Det er jo ikke normalt.

Fant en måte å takle det på. Så jeg har kart meg godt.

Man tror det ikke før man ser det. Trodde først det bare var tilfeldig, helt til det gjentok seg flere ganger i året, og på forskjellig steder jeg var. Selv på ferie, når jeg ikke engang hadde sagt hvor jeg dro til andre en foreldrene mine. Og med beskjed at de ikke skulle si noe til noen andre. var da jeg forsto alvoret i det. Når jeg selv på ferie oppdaget han .

Man ser det ikke før man tror det.

Anonymkode: 08004...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Hva er VPN?🤔

Virtual private network (VPN), på norsk; virtuelt privat datanettverk, er betegnelsen på en datateknikk som anvendes for å skape «punkt-til-punkt»-forbindelser, såkalte «tunneler», gjennom et annet datanett (som for eksempel internett).

Anonymkode: 4366a...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Timaras
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virtual private network (VPN), på norsk; virtuelt privat datanettverk, er betegnelsen på en datateknikk som anvendes for å skape «punkt-til-punkt»-forbindelser, såkalte «tunneler», gjennom et annet datanett (som for eksempel internett).

Anonymkode: 4366a...9ae

Takk. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, ellers har dere det bra? Ho konsulterer med at ho slipper å bli stalket mer, og det er jo veldig godt. Er glad på hennes vegne jeg, men litt mange rare diskusjoner rundt innlegget. Det må dere bare få lov til bare syns det var litt rart Jaja.....  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...