Gå til innhold

Islamistiske horebukker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om dette?

https://www.nrk.no/norge/seierstad-i-ny-bok_-slik-brukte-de-ekstreme-islamistene-damer-1.13184940

Det ser ut som endel av de ekstreme islamistene i Norge har hatt et stort forbruk av koner. 

«Et frieri. Noen vers fra koranen. Et samliv i en uke, en måned, eller to. Deretter en enkel skilsmisse ved å si talaq – jeg skilller meg- tre ganger», skriver Seierstad.

Sånn umiddelbart kan det virke som at disse gutta har bedrevet denne type form for giftemål for å bare kunne ha en kone å knulle på, før de går lei og finner seg en ny. Betyr dette at de ikke er noe bedre enn ikke-muslimske horebukker?

Anonymkode: 6a26c...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så en dokumentar om prostitusjon i Teheran. Der giftet mennene seg med de prostituerte for noen timer før de skilte seg igjen. Slik unngikk de utenomekteskapelig sex. 

Hvor dum tror de Allah er? Hvis guden deres virkelig lar seg lure av noe slikt er det ikke mye å tilbe. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betyr dette at de ikke er noe bedre enn ikke-muslimske horebukker?

Anonymkode: 6a26c...f7d

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse driver også massiv misjonering mot norske jenter.

Særlig sårbare og unge jenter blir hjernevasket til å konvertere. Og nå de har konvertert, blir de gitt bort/giftet bort til en av "børdrene".

De tar sin europeiske "koner" med til muslimske land på ferie og paraderer henne rundt og viser at han er overlegen og har lykkes ved å få seg sin egen europeiske sexslave.

Anonymkode: d0326...627

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse nikah - bryllupene er jo helt utenfor loven. 

Det er nok at det er noen vitner tilstede, så er de "gift". De er altså ikke gift etter norsk lov. 

Det er altså en slags liksom ekteskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal en hvit middelaldrende dame fordømme en religiøs praksis hun ikke forstår.  Alle kulturer har forskjellige normer rundt sex og ekteskap og det må man bare godta. Forstår ikke at folk blir plaget av at man i islam gifter seg før man har sex. Er det noe bedre med den norske praksisen hvor man drikker seg dritings og finner seg en dame på byen?

 

Anonymkode: 48c27...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt skal en hvit middelaldrende dame fordømme en religiøs praksis hun ikke forstår.  Alle kulturer har forskjellige normer rundt sex og ekteskap og det må man bare godta. Forstår ikke at folk blir plaget av at man i islam gifter seg før man har sex. Er det noe bedre med den norske praksisen hvor man drikker seg dritings og finner seg en dame på byen?

 

Anonymkode: 48c27...268

Spørsmålet som vi alle lurer på er jo om det er noe bedre med den norske praksisen eller ei. Det er jo hovedsakelig det samme, men i islam så kan man "lure" regelen om at sex kun hører med i ekteskapet ved hjelp av korte ekteskap. Er det virkelig noe bedre? Samme logikk, men bare noe mer kynisk. 

Anonymkode: ebdb8...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet som vi alle lurer på er jo om det er noe bedre med den norske praksisen eller ei. Det er jo hovedsakelig det samme, men i islam så kan man "lure" regelen om at sex kun hører med i ekteskapet ved hjelp av korte ekteskap. Er det virkelig noe bedre? Samme logikk, men bare noe mer kynisk. 

Anonymkode: ebdb8...f28

Nettopp, ikke blir dobbeltmoralsk å fordømme Islam for dette.

Anonymkode: 48c27...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en OK praksis avhenger jo om begge partene i ekteskapet så på det på samme måte - som en løs forbindelse, svøpt i ekteskap. Kvinnene var over middels religiøse, sannsynligvis oppdratt konservativt til å hegne om sin jomfrudom. De sier de føler seg lurt og brukt, det var nok ikke et 4 ukers ekteskap de hadde sett for seg at jomfrudom og ultrasømmelighet ble spart til... Da er det selvsagt svært umoralsk tilogmed dobbeltmoralsk av disse mennene, som krever seg rettskafne og høymoralske islamister, å pløye gjennom horder av jomfruer på den måten. Damene har kastet bort sin største verdi på ekteskapsmarkedet og fått svært lite ut av det annet enn svarteper. Når islamister kjører så hardt på sømmelighet hos kvinner, så har de å respektere den selv også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner blir misbrukt i alle samfunn og religioner, dessverre. Det er ikke religion det er noe galt med, det er menn.

Dessuten er det en skam i Guds øyne å skille seg. Så å gifte seg for å skille seg like etter er ikke helt være på "godfot" med Allah. Men man tolker ting på egen måte for å få det som man vil.

Å skille seg er også en skam i vårt norske samfunn. Man har lovet Gud et evig ekteskap. Da er det ikke greit å skille seg like etterpå. Jeg har lite respekt for denne misbruken av religion, som er blitt typisk norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tibbie skrev:

Kvinner blir misbrukt i alle samfunn og religioner, dessverre. Det er ikke religion det er noe galt med, det er menn.

Ja, bare fortsett å skylde på menn du, kvinner er helt ansvarsløse og uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det liksom meningen man skal synes synd på disse muslimske skauttuppene som hater Norge og alt vi står for og istede gifter seg med slike som fyrene i profetens umma??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Z.Z skrev:

Ja, bare fortsett å skylde på menn du, kvinner er helt ansvarsløse og uskyldige.

Jeg prøver å sammenligne den generaliseringen som står på repeat. Alt muslimer beskyldes for, kan menn beskyldes for. Menn (muslimer) er terrorister, menn (muslimer) voldtar hele tiden, menn (muslimer) er så voldelig, menn (muslimer) har ikke respekt for kvinner...

Skjønner du hvor jeg vil?

Jeg er ingen mannehater. Jeg digger menn. Menn som kvinner er drittsekker. Akkurat som muslimer og kristne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Tibbie skrev:

Jeg prøver å sammenligne den generaliseringen som står på repeat. Alt muslimer beskyldes for, kan menn beskyldes for. Menn (muslimer) er terrorister, menn (muslimer) voldtar hele tiden, menn (muslimer) er så voldelig, menn (muslimer) har ikke respekt for kvinner...

Skjønner du hvor jeg vil?

Jeg er ingen mannehater. Jeg digger menn. Menn som kvinner er drittsekker. Akkurat som muslimer og kristne.

Det var ikke akkurat det inntrykket jeg fikk av din post, men touché! Det største problemet er at du ikke kan sammenligne Norge som er en av de mest sekulære og liberale landene i verden med islamske stater som sett fra vårt perspektiv ligger milevis bak i utvikling. Det er f.eks. ikke forbundet noen skam å skille seg i Norge som du uttalte i din første post i denne tråden. Det samme gjelder overhodet ikke i den islamske verden der kvinner blir sett på som mindreverdige med Koranen som bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Tibbie skrev:

Jeg prøver å sammenligne den generaliseringen som står på repeat. Alt muslimer beskyldes for, kan menn beskyldes for. Menn (muslimer) er terrorister, menn (muslimer) voldtar hele tiden, menn (muslimer) er så voldelig, menn (muslimer) har ikke respekt for kvinner...

Skjønner du hvor jeg vil?

Jeg er ingen mannehater. Jeg digger menn. Menn som kvinner er drittsekker. Akkurat som muslimer og kristne.

Fikk ikke det inntrykket sist gang vi hadde debatt, mener du forsatt at norske etniske menn er like ille som araber menn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Z.Z skrev:

Det var ikke akkurat det inntrykket jeg fikk av din post, men touché! Det største problemet er at du ikke kan sammenligne Norge som er en av de mest sekulære og liberale landene i verden med islamske stater som sett fra vårt perspektiv ligger milevis bak i utvikling. Det er f.eks. ikke forbundet noen skam å skille seg i Norge som du uttalte i din første post i denne tråden. Det samme gjelder overhodet ikke i den islamske verden der kvinner blir sett på som mindreverdige med Koranen som bevis.

Kanskje ikke. Men det jeg skrev er like sant selv om jeg ikke utdypet meg mer :)

Nei, det er ikke en skam å skille seg i Norge. Det er det som er så synd! Nordmenn har ikke respekt for religion! De gifter seg i kirka, lover Gud evig troskap, men gir egentlig faen i gud, ekteskapet og hele kristendommen.

Det irriterer meg. Mange andre land har i det minste respekt for religionen de benytter seg av.

(Kvinner blir forresten sett på som mindreverdig flere steder i Bibelen også. Det er ikke store forskjeller på Bibelen og Koranen)
 

6 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Fikk ikke det inntrykket sist gang vi hadde debatt, mener du forsatt at norske etniske menn er like ille som araber menn? 


Hvilken debatt var det? :)

Arabermenn, faktisk. Men jeg skjønner hva du mener. Det er altfor mange norske menn det har gått riktig galt for, men det står selvfølgelig dårligere til i land som er mindre utviklet (som Z.Z skriver). I land som enten er fattige eller korrupte er folk mindre utdannet, har få støttesystemer og elendige fengsler. Det gjør at folk blir mer voldelige og mindre smart (dette ser vi på de som har falt utenfor systemene i Norge også).

Det er mye fattigdom i Midtøsten, så det er naturligvis en god del flere "dårlige" mennesker der.

Men det blir helt feil å si det er typisk "arabermenn". Det er typisk fattigdom.

Hvor mange vellykede mennesker finnes det ikke der borte? Jeg har selv studert i en hovedstad i Midtøsten. Jeg gikk på en privatskole der alle mine venner var ekstemt rike (bode i "palass", hadde hushjelp, gikk bare i klesmerker som Chanel og LV, hadde dyre biler...). Alle er godt utdannet, har gode karakterer og kunne minst tre fremmedspråk helt flytende. Jeg hadde både guttevenner og jentevenner. Homofile, streite, kristne, druze, muslimske og noen hadde ingenting med religion å gjøre.

Disse er typisk arabermenn og araberkvinner. Mye bedre enn mange typiske nordmenn.

Mange ser bare underklassen i disse landene i media, og tror at alle er sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, Tibbie skrev:

Jeg har selv studert i en hovedstad i Midtøsten. Jeg gikk på en privatskole der alle mine venner var ekstemt rike (bode i "palass", hadde hushjelp, gikk bare i klesmerker som Chanel og LV, hadde dyre biler...). Alle er godt utdannet, har gode karakterer og kunne minst tre fremmedspråk helt flytende. Jeg hadde både guttevenner og jentevenner. Homofile, streite, kristne, druze, muslimske og noen hadde ingenting med religion å gjøre.

Hmm, jeg tipper Beirut i Libanon og at du er palestinavenn.

Endret av Z.Z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Z.Z skrev:

Hmm, jeg tipper Beirut i Libanon og at du er palestinavenn.

Jeg tipper du er Israelvenn

Anonymkode: 74ca8...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stan skrev:

Så en dokumentar om prostitusjon i Teheran. Der giftet mennene seg med de prostituerte for noen timer før de skilte seg igjen. Slik unngikk de utenomekteskapelig sex. 

Hvor dum tror de Allah er? Hvis guden deres virkelig lar seg lure av noe slikt er det ikke mye å tilbe. 

Er dette et sjokk for deg?  Folk som dette er drittsekker og hyklere. fra før men de skjuler seg bak en religion. Trodde folk visste såpass men det er folk som enda tror at det å konvertere til en religion på magisk vis endrer personligheten og IQen din.

Anonymkode: 74ca8...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper du er Israelvenn

Anonymkode: 74ca8...806

Jeg er norgesvenn. Hvem og hva er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...