Gå til innhold

Kunne du hvert sammen med en overvektig person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
14 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja, selvsagt. Jeg tenner på både tynne, normalvektige og store  menn. Det er personligheten jeg blir fascinert av ;)

Kunne ikke sagt det bedre selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det hadde jeg rett og slett ikke klart. Jeg tenner ikke på overvektige personer, sånn er det bare med den saken. En liten ølmage (ikke stor og dissende) kunne jeg klart, men ikke overvekt over hele kroppen.

Anonymkode: 0e38b...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"overvektig" pr def pga muskelmasse, ja. :Nikke: 

Ellers vil jeg si lett overvekt er OK, vi kan trimme det av oss sammen. :nigo: 

Anonymkode: 9bbbd...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri møtt en tjukk mann jeg er blitt tiltrukket av, men det betyr ikke at de ikke finnes. Jeg bruker like menn som er litt tynne (kanskje litt for tynne ifølge menns kroppsideal). Jeg tror ikke jeg kunne sitte og se på en mann som stapper i seg mye mat. Det er bare noe veldig frastøtende med fråtsing i en verden der så mange lider. Det ultimate symbolet på hvor godt vi har det her og hvor vi ikke har problem med å utnytte billig arbeidskraft fra utlandet for å kunne kjøpte egen billig mat og teknologi.

Anonymkode: 93030...e3a

Det som er uthevet: Du tror virkelig at alle som er overvektige gjør dette altså? Si meg, kan du tenke med din egen hjerne og ikke bare spy ut utsagn for å være ekkel?

Det som står i kursiv. Noen overvektige samt ekstremt overvektige kan slite med noe slik at de trøstespiser og dermed legger på seg. Andre årsaker om overvekt kan være medisiner og hormonelle forstyrrelser, spiseforstyrrelser samt alder.

Anonymkode: 5c7ae...62f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er uthevet: Du tror virkelig at alle som er overvektige gjør dette altså? Si meg, kan du tenke med din egen hjerne og ikke bare spy ut utsagn for å være ekkel?

Det som står i kursiv. Noen overvektige samt ekstremt overvektige kan slite med noe slik at de trøstespiser og dermed legger på seg. Andre årsaker om overvekt kan være medisiner og hormonelle forstyrrelser, spiseforstyrrelser samt alder.

Anonymkode: 5c7ae...62f

Ja, og resultatet er fortsatt det samme. De stapper i seg mat. Om det er trøst eller spiseforstyrrelser så er jo resultatet det samme. Medisiner og sykdommer er veldig sjeldne, men jeg hadde nok hatt et annet syn på en overvektig person om jeg ble fortalt at han hadde en sykdom. Men da hadde jeg sett på han ene personen i et annet lys. De fleste overvektige er ikke syke på den måten.

I familien min legger alle seg ut når de blir eldre fordi de spiser mer og mer kake og godteri. Kakemengdene i selskap og godteri og junkfood i helgene er, i mine øyne, enorm. For dem er det selvsagt at man skal kose seg i helger, bursdager, på besøk osv osv. De ser ikke at disse anledningene er veldig ofte og de går gradvis mer og mer opp i vekt. Det er dette som gjelder for de fleste. Vi har sånn overflod av mat og dårlige ferdigvarer i butikken. Og det smahke godt!

Anonymkode: 93030...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og resultatet er fortsatt det samme. De stapper i seg mat. Om det er trøst eller spiseforstyrrelser så er jo resultatet det samme. Medisiner og sykdommer er veldig sjeldne, men jeg hadde nok hatt et annet syn på en overvektig person om jeg ble fortalt at han hadde en sykdom. Men da hadde jeg sett på han ene personen i et annet lys. De fleste overvektige er ikke syke på den måten.

I familien min legger alle seg ut når de blir eldre fordi de spiser mer og mer kake og godteri. Kakemengdene i selskap og godteri og junkfood i helgene er, i mine øyne, enorm. For dem er det selvsagt at man skal kose seg i helger, bursdager, på besøk osv osv. De ser ikke at disse anledningene er veldig ofte og de går gradvis mer og mer opp i vekt. Det er dette som gjelder for de fleste. Vi har sånn overflod av mat og dårlige ferdigvarer i butikken. Og det smahke godt!

Anonymkode: 93030...e3a

Du er veldig kunnskapsløs, du. Spiseforstyrrelser er psykisk. Spiseforstyrelser er en sykdom. Trøstespising er psykisk. Trøstespising (også en spiseforstyrrelse) er sykdom. Medisiner og andre sykdommer er da vitterlig ikke sjeldent. Har du hørt om pcos? Veldig vanlig blant kvinner.

Det er i din familie det, det betyr ikke at alle er slik. Det er et faktum at man legger på seg lettere når man blir eldre, og har større vanskeligheter med å bli kvitt dem.

Anonymkode: 5c7ae...62f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jaikkesant skrev:

Når dere blir eldre. Og kvinnen i ditt liv begynner å få noen kilo for mye. Kommer du da til og forlate henne, for at hun ikke er slank nok?

Da er kjærligheten verdt lite du. 

Anonymkode: db6a0...da5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du? Jeg er usikker fordi jeg har alltid synes at slanke kvinner er penere. Det kommer også mye an på HVOR overvektig hun er... hvis hun er litt overvektig så kan hun slanke seg, men hvis hun er veldig overvektig så kan det være mye løs hud og strekkmerker igjen etter hun har slanket seg og det er heller ikke så fint.

Anonymkode: 1d8af...2bb

Jeg kunne vært sammen med en overvektig person, ja. Men en som ikke vet forskjellen på hvert og vært? Nope - der er jeg adskillig mer usikker og tror at svaret er nei.

Anonymkode: 6ac5b...be1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aldri møtt en tjukk mann jeg er blitt tiltrukket av, men det betyr ikke at de ikke finnes. Jeg bruker like menn som er litt tynne (kanskje litt for tynne ifølge menns kroppsideal). Jeg tror ikke jeg kunne sitte og se på en mann som stapper i seg mye mat. Det er bare noe veldig frastøtende med fråtsing i en verden der så mange lider. Det ultimate symbolet på hvor godt vi har det her og hvor vi ikke har problem med å utnytte billig arbeidskraft fra utlandet for å kunne kjøpte egen billig mat og teknologi.

Anonymkode: 93030...e3a

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge kondisen er helt ok/samme som meg, de klarer å finne klær på vanlige butikker, får plass i et bussete eller flysete, og klarer å gå forbi folk uten å velte de over ende så er det null problem. Det er personen jeg blir forelsket i, ikke vekta.

Anonymkode: 62700...1b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min var overvektig da vi ble sammen. Han var liten og rund, og på det meste veide han 100 kilo og han er under 170 cm høy (dette var før vi ble sammen da). Nå har han gått ned mye pga medisiner som gjør at han mister matlysten og han glemmer helt å spise. Jeg er like glad i ham uansett, men hvis vekta hans går såpass mye mer ned at han blir undervektig er jeg nødt til å si ifra. Da er det et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kraftig kunne gått, men ikke overvektig. Det er ikke sånn at jeg synes overvektige er frastøtende, men klarer ikke bli opphisset av en kropp med for mye fett, og jeg tenker bare ikke at den personen hadde vært en potensiell kjæreste for meg. Hvis vi hadde vært sammen i flere år, og han gradvis la på seg, så ja, ville nok elsket han uansett. Hadde tross alt blitt skikkelig kjent med han før den tid, da. 

Anonymkode: 2876b...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
8 minutter siden, Absolutt skrev:

Dette :) 

Ikke at undervektige er stygge men om jeg hadde valget synes jeg det er deiligere når det er mye å kose med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Absolutt
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Ikke at undervektige er stygge men om jeg hadde valget synes jeg det er deiligere når det er mye å kose med :) 

Absolutt ikke, slanke og tynne mennesker er visuelt sett pent. Men for kosen og sexens del liker jeg bedre noen ekstra kilo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært sammen med en overvektig person. Så ja. Men ikke en ekstremt overvektig da. Han jeg var med var veldig høy og hadde noe stor mage. 

Kunne nok ikke vært sammen med en sykelig overvektig, eller en med så stor mage at den hadde kommet i veien for sex og kos. Men nå er trening og kosthold noe jeg er opptatt av, så å bli sammen med en sofagris som blir større og større det ønsker jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer an på graden av overvekt. Jeg er ikke tiltrukket av ekstrem fedme, og hvis personen ikke kan være med på aktiviteter eller lignende så hadde jo det vært kjipt. Frodige lubbne damer er velkommne da :) 

Det sagt så er det jo EN ting å si at man ikke ville blitt sammen med en overvektig person og ikke er tiltrukket av fedme, men om man har vært sammen med en person i lang tid og har byggd et liv sammen så  betyr jo ikke antall kilo noe. Fysisk attraksjon er noe man tenker på når man er ung. Som gammel tviler jeg på at det er det man setter høyest ved sin partner.

Endret av Deron
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor mye det går ut over helsa. Veldig turn off med folk som er så overvektige at de sliter med å gå og blir andpustene av ingenting. Slik at de omtrent er pleiepassienter. Hvis personen(i mitt tilfelle en mann) hadde vært overvektig, men i grei fysisk form,så hadde det ikke brydd meg. Jeg faller for utstråling og kjemi, og syns kroppen til den jeg liker er digg uansett. 

Endret av Arabella3
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...