Gå til innhold

Kunne du hvert sammen med en overvektig person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne du? Jeg er usikker fordi jeg har alltid synes at slanke kvinner er penere. Det kommer også mye an på HVOR overvektig hun er... hvis hun er litt overvektig så kan hun slanke seg, men hvis hun er veldig overvektig så kan det være mye løs hud og strekkmerker igjen etter hun har slanket seg og det er heller ikke så fint.

Anonymkode: 1d8af...2bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Samma for meg, jeg er ikke sammen med noen pågrunn av vekten eller utseende :) Hvis man virkelig elsker noen så spiller ingen av de tingene noen rolle

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du? Jeg er usikker fordi jeg har alltid synes at slanke kvinner er penere. Det kommer også mye an på HVOR overvektig hun er... hvis hun er litt overvektig så kan hun slanke seg, men hvis hun er veldig overvektig så kan det være mye løs hud og strekkmerker igjen etter hun har slanket seg og det er heller ikke så fint.

Anonymkode: 1d8af...2bb

Når dere blir eldre. Og kvinnen i ditt liv begynner å få noen kilo for mye. Kommer du da til og forlate henne, for at hun ikke er slank nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Når dere blir eldre. Og kvinnen i ditt liv begynner å få noen kilo for mye. Kommer du da til og forlate henne, for at hun ikke er slank nok?

Det at hun blir eldre betyr jo ikke at hun kommer til å gå opp i vekt. Hun kan jo bare å passe vekten og leve sunt.

Anonymkode: 1d8af...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at hun blir eldre betyr jo ikke at hun kommer til å gå opp i vekt. Hun kan jo bare å passe vekten og leve sunt.

Anonymkode: 1d8af...2bb

Akkurat kommet i puberteten du kanskje? Du virker sympatisk ut, og drømmemannen til de fleste kvinner :) Skikkelig smart også... :) Bedre å ha fett på kroppen enn tett i pappen.

Anonymkode: 5c7ae...62f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Timaras
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at hun blir eldre betyr jo ikke at hun kommer til å gå opp i vekt. Hun kan jo bare å passe vekten og leve sunt.

Anonymkode: 1d8af...2bb

Mange går opp i vekt en gang i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat kommet i puberteten du kanskje? Du virker sympatisk ut, og drømmemannen til de fleste kvinner :) Skikkelig smart også... :) Bedre å ha fett på kroppen enn tett i pappen.

Anonymkode: 5c7ae...62f

Enkelte kan få et problem i et forhold om noen 10 år.:ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri møtt en tjukk mann jeg er blitt tiltrukket av, men det betyr ikke at de ikke finnes. Jeg bruker like menn som er litt tynne (kanskje litt for tynne ifølge menns kroppsideal). Jeg tror ikke jeg kunne sitte og se på en mann som stapper i seg mye mat. Det er bare noe veldig frastøtende med fråtsing i en verden der så mange lider. Det ultimate symbolet på hvor godt vi har det her og hvor vi ikke har problem med å utnytte billig arbeidskraft fra utlandet for å kunne kjøpte egen billig mat og teknologi.

Anonymkode: 93030...e3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Spiller det noen rolle, egentlig? Alle har sine egne preferanser, og alle har ulike preferanser - heldigvis. På den andre siden kan det jo skje at man faller for en person som ikke svarer til (de) preferansene (man trodde man hadde), så man vet jo egentlig ikke svaret på spørsmålet før det eventuelt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kunne jeg. Kunne derimot ikke vært sammen med noen med så dårlig grammatikk som deg. 

Anonymkode: 61c6e...deb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man går da ikke og ser etter om en person er overvektig eller ei før man blir sammen, og selvom man ikke ser ut som et stankelbein så betyr det ikke at man er overvektig. Jeg personlig liker gutter som ikke er syltynne. Og er mange grunner for man ikke er en strek veit du. 

Om du skal gå kun etter det tror jeg du har et problem. 

Anonymkode: bcacd...5b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

Ja, selvsagt. Jeg tenner på både tynne, normalvektige og store  menn. Det er personligheten jeg blir fascinert av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange nakne kvinner har du sett i virkeligheten? Jeg tror du kommer til å få deg noen overraskelser etter hvert, så her er litt informasjon: Det er de færreste kvinner som er naturlig ferdigretusjert. Også slanke kvinner kan ha løs hud, hårvekst, strekkmerker, arr, rynker, kviser og utvekster osv. Og hold deg fast: De fleste av oss bruker noe som heter sminke :hakeslepp:for å se penere ut :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det avhenger av grad av overvekt. Jeg kunne ikke ha vært sammen med en person i fedmekategorien. Når det er sagt foretrekker jeg en normalvektig person, eventuelt med litt ekstra. 

Det er også verdt å ta med i beregningen at man gjerne legger på seg litt når man når 30-40, så jeg ville ikke ha vært sammen med et grensetilfelle. 

Anonymkode: c42b8...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble sammen med en, men sa fra at han fikk pent slanke seg før han fikk helseproblemer. Nå er han aktiv, har gått ned i vekt, spiser sunt og sier han er glad jeg ga ham et spark bak. Hadde han ikke tatt tak i problemet hadde det ikke fungert.

Anonymkode: f900f...284

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kunne jeg ikke. Dersom min forlovede hadde blitt overvektig nå, og det ikke var noen medisinske grunner til det, hadde vi måttet ta en prat om det. Den tanken deler vi begge forøvrig. Det er ingen gode grunner til å være overvektig, og jeg tenner heller ikke på overvektige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...