Gå til innhold

er det flere healere her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

heisann jeg er en jente på 22år. 

Jeg er healer og sanndrømmer og kan lese fortiden til folk . 

Se det de har vert igjennom liksom, og koble meg opp på energien dems.. 

Er det flere her inne med evner? føler meg litt alene noen ganger med disse evnene.

Jeg klarer skjelden og omgås folk som er såkalte ''energivampyrer'' blir helt tappa av energi da..

Anonymkode: be476...b07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

heisann jeg er en jente på 22år. 

Jeg er healer og sanndrømmer og kan lese fortiden til folk . 

Se det de har vert igjennom liksom, og koble meg opp på energien dems.. 

Er det flere her inne med evner? føler meg litt alene noen ganger med disse evnene.

Jeg klarer skjelden og omgås folk som er såkalte ''energivampyrer'' blir helt tappa av energi da..

Anonymkode: be476...b07

Løgner!

Anonymkode: d7c5f...edd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men jeg kan "se" (ikke fysisk men på alle andre måter) minst 2 spøkelser som er stamgjester.

Anonymkode: b3365...d68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du som kaller meg for løgner de vet du ikke for du kjenner ikke meg :P hilsen ts.

Anonymkode: be476...b07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for og lese folk må jeg helst vere i samme rom som dem , ifh du sly har du ingen bilder, jeg er ikke så flink på fjern healing og koble meg opp på anonyme personer. i og med jeg har satt opp en egen blokkering for meg selv så jeg slipper motta energier fra alle rundt meg , en grunn for det hvis ikke hadde jeg blitt tappa helt.. 

men du som spør jeg tror du har hatt en vanskelig fortid, mye konflikter innad familie, tap av venner og slikt. 

spesielt siste mnd har de vert endel utfordringer.

du har vert litt frem og tilbake på hva du skal gjøre og er ikke altid like flink og følge intuisjonen din.

du har konflikter innad deg selv og kansje et litt dårlig selvbilde. 

du lurer på hva meningen med livet er .. og er ikke særlig religiøs heller føler jeg.

men det er ikke negativt alså :) 

 

 

Anonymkode: be476...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

for og lese folk må jeg helst vere i samme rom som dem , ifh du sly har du ingen bilder, jeg er ikke så flink på fjern healing og koble meg opp på anonyme personer. i og med jeg har satt opp en egen blokkering for meg selv så jeg slipper motta energier fra alle rundt meg , en grunn for det hvis ikke hadde jeg blitt tappa helt.. 

men du som spør jeg tror du har hatt en vanskelig fortid, mye konflikter innad familie, tap av venner og slikt. 

spesielt siste mnd har de vert endel utfordringer.

du har vert litt frem og tilbake på hva du skal gjøre og er ikke altid like flink og følge intuisjonen din.

du har konflikter innad deg selv og kansje et litt dårlig selvbilde. 

du lurer på hva meningen med livet er .. og er ikke særlig religiøs heller føler jeg.

men det er ikke negativt alså :) 

 

 

Anonymkode: be476...b07

Se. Løgnen slår sprekker med en gang noen spør om noe. Jeg trenger ikke kjenne deg for å gjenkjenne en løgner.

Anonymkode: d7c5f...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

for og lese folk må jeg helst vere i samme rom som dem , ifh du sly har du ingen bilder, jeg er ikke så flink på fjern healing og koble meg opp på anonyme personer. i og med jeg har satt opp en egen blokkering for meg selv så jeg slipper motta energier fra alle rundt meg , en grunn for det hvis ikke hadde jeg blitt tappa helt.. 

men du som spør jeg tror du har hatt en vanskelig fortid, mye konflikter innad familie, tap av venner og slikt. 

spesielt siste mnd har de vert endel utfordringer.

du har vert litt frem og tilbake på hva du skal gjøre og er ikke altid like flink og følge intuisjonen din.

du har konflikter innad deg selv og kansje et litt dårlig selvbilde. 

du lurer på hva meningen med livet er .. og er ikke særlig religiøs heller føler jeg.

men det er ikke negativt alså :) 

 

 

Anonymkode: be476...b07

Var ikke mye som stemte der, gitt. Det eneste må være at jeg ikke er religiøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

heisann jeg er en jente på 22år. 

Jeg er healer og sanndrømmer og kan lese fortiden til folk . 

Se det de har vert igjennom liksom, og koble meg opp på energien dems.. 

Er det flere her inne med evner? føler meg litt alene noen ganger med disse evnene.

Jeg klarer skjelden og omgås folk som er såkalte ''energivampyrer'' blir helt tappa av energi da..

Anonymkode: be476...b07

Wow!

Nei. Dette er en vitenskapelig sensasjon. Jeg kan sette deg i kontakt med noen forskere slik at de kan dokumentere dine evner på en vitenskapelig måte. Hvis det du sier stemmer kommer dette til å medføre nobelpriser innen både medisin og fysikk samt at du vil bli både verdensberømt og  mangemilliarder. Venter spent på at du tar kontakt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker også å være healer. Jeg synes det er mye mer spennende enn å være dps eller tank da jeg kan være med å støtte opp om laget mitt :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn hva? Det finnes jo ikke...

Litt som: Er det flere som har sett flyvende uer i det siste? Nei...

Anonymkode: f94cf...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.10.2016 den 8.59, AnonymBruker skrev:

du som kaller meg for løgner de vet du ikke for du kjenner ikke meg :P hilsen ts.

Anonymkode: be476...b07

:murvegg:

Anonymkode: f94cf...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Hva er fortiden min da? Ut med språket nå. 

Du er opptatt av biler, lastebiler. Får også inn at du har bodd i utlandet en periode. Du har en noe underlig familiehistorie, ganske uvanlig. 

Anonymkode: e7f7c...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere enn hva? Det finnes jo ikke...

Litt som: Er det flere som har sett flyvende uer i det siste? Nei...

Anonymkode: f94cf...842

kunne vel like gjerne samenlignet det med religion. Kristendommen er jo akkurat like sannsynlig som dette..

Anonymkode: c2860...d6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke det, men er sensitiv og kan se orbs.

Jeg vet du sier du ike er flink til å fjernheale og slikt, men klarer du å si noe om meg? Har ikke så lyst å stå frem med nick :sjenert:

Anonymkode: 18a7a...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei god veninnen som har slike evner som deg ☺ Har ikke så mye av dette i meg, men ville bare si at jeg tror på deg og det du forteller ☺

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hheheh jeg glemte svare dere sorry ...spekulasjoner og hets jeg tror du er en synnsykt sta person jeg :P noe jeg føler med din energi , tror du har hatt en vanskelig fortid med familien din , mye krangler me søsken også tror jeg du er litt for kjepphøy devserre og  bør jekkes litt ned:P du har egentlig ikke hatt så sykt mye motgang i livet men endel konflikter:P

Anonymkode: be476...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...