Gå til innhold

Denne måneden er jeg skikkelig spent!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne måneden har vi prøvd mer ordentlig sånn uten å stresse. Jeg har endelig begynt med folat/vitaminer som gir folat og div B vitaminer. Jeg har hvilt mer og stresset mindre med jobb. På matfronten har jeg egentlig bare spist mer fordi jeg er dårlig på å spise ofte. 

Vi hadde sex 2 dager etter mensen ga seg, 2 dager etter det igjen så hadde jeg lyserosa slim. Vet ikke hvorfor det kom, noen som vet?

Hadde sex to dager før el og på selve dagen. Nå er jeg på 3 dpo med masse positive tanker! 😊 vi har hatt så mye å gjøre det siste halve året at prøvingen ikke har vært prioritert. 

Denne og forrige måned har jeg også hatt el slim, noe jeg ikke har hatt tidligere. Tenker at det er et godt tegn! 

Noen kommentarer å gi? Ellers måtte jeg bare få det ut, er ikke noe man deler med venner ennå.

Anonymkode: 07596...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lyserosa slim kan komme i forbindelse med eggløsning, der folikkelen brister. Etter som jeg vet :-) Det har skjedd med meg før. Lykke til!! Ja, El-slim er et godt tegn! Er selv 4 dager etter EL i dag, og er ekstremt trøtt..... Kan vel ha noe med progesteron å gjøre tenker jeg.

Anonymkode: bc39e...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lyserosa slim kan komme i forbindelse med eggløsning, der folikkelen brister. Etter som jeg vet :-) Det har skjedd med meg før. Lykke til!! Ja, El-slim er et godt tegn! Er selv 4 dager etter EL i dag, og er ekstremt trøtt..... Kan vel ha noe med progesteron å gjøre tenker jeg.

Anonymkode: bc39e...3a6

Det var 5 dager før eggløsning ca. Tenkte jeg hadde skadet meg litt der eller noe/blod. Men var i slimet så jeg aner ikke.

Jeg har vært trøtt, oppblåst og slitt med magen hele denne måneden så jeg klarer ikke lese noen tegn 😜

Anonymkode: 07596...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen ga seg den 6. Hadde sex den 8 så husker jeg ikke heeelt om det rosa slimet kom den 9 eller den 10. Har i hvert fall eggløsning den 17.  Og har hatt seg 15 og 17 i tillegg. Ca 2 dager før el hadde jeg el slim. 

Skal ikke teste med graviditetstest, bare å vente på mensen rundt måneskiftet 😊

Anonymkode: 07596...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, men ikke kjenn etter symtomer. Av erfaring har jeg hatt masse symptomer de gangene jeg ikke har vært gravid og minimalt de gangene jeg ble gravid. Lykke til:)

Anonymkode: 69723...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spennende, men ikke kjenn etter symtomer. Av erfaring har jeg hatt masse symptomer de gangene jeg ikke har vært gravid og minimalt de gangene jeg ble gravid. Lykke til:)

Anonymkode: 69723...ad4

Kanskje jeg kommer til å kjenne etter for å kjenne at jeg ikke kjenner noe. Haha. 

Anonymkode: 07596...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg kommer til å kjenne etter for å kjenne at jeg ikke kjenner noe. Haha. 

Anonymkode: 07596...3bc

Hehe Man blir litt kokko av denne prøvingen😬 Jeg hadde null symtomer sist syklus å fikk et ekstra stort håp om at jeg var blitt gravid nå siden jeg har hatt symtomer i de andre syklusene vi har prøvd, men den gang ei☺️

Anonymkode: 69723...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20. oktober 2016 den 9.36, AnonymBruker skrev:

Spennende, men ikke kjenn etter symtomer. Av erfaring har jeg hatt masse symptomer de gangene jeg ikke har vært gravid og minimalt de gangene jeg ble gravid. Lykke til:)

Anonymkode: 69723...ad4

 

Greit å ikke ønske på seg symptomer altså, men tror ikke det er normen at de fleste kjenner masse da de ikke er gravid og ingenting da de er gravide. Jeg kjenner igjen tegnene hver gang jeg er gravid og har mange symptomer, ellers merker jeg ingen symptomer. Men nå så har ikke jeg gått rundt og ønsket på meg symptomer.

Anonymkode: 135c2...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Greit å ikke ønske på seg symptomer altså, men tror ikke det er normen at de fleste kjenner masse da de ikke er gravid og ingenting da de er gravide. Jeg kjenner igjen tegnene hver gang jeg er gravid og har mange symptomer, ellers merker jeg ingen symptomer. Men nå så har ikke jeg gått rundt og ønsket på meg symptomer.

Anonymkode: 135c2...7c9

Hos meg har det iallefall vært omvendt, men alle er forskjellig😊

Anonymkode: 69723...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21. oktober 2016 den 11.46, AnonymBruker skrev:

Hos meg har det iallefall vært omvendt, men alle er forskjellig😊

Anonymkode: 69723...ad4

Samme her. Hatt bøtter og lass med symptomer hver eneste måned når jeg ikke ble gravid, den måneden jeg ble det hadde jeg så godt som ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merka noe på kroppen. Eneste jeg merker vanligvis er at matlysten eskalerer noen dager før mensen kommer og at puppene er ømme en tid før mensen. Ingenting ennå. Men denne tiden så mange dager før mensen kommer så pleier jeg aldri å ha noen symptomer. 

Ts.

Anonymkode: 07596...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...