Gå til innhold

Hillary/Trump: Final Showdown


AnonymBruker

Hvem håper du blir USA sin neste president?  

42 stemmer

  1. 1. Hvem håper du blir USA sin neste president?

    • Hillary Diane Rodham Clinton
      21
    • Donald John Trump
      12
    • Ingen av de
      9


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir nok å se den i reprise i morgen, ja.

Trump må nok sette inn støtet i natt, om han skal ha en sjanse. Han klarte seg bedre i den andre debatten enn den første, men han er nok nødt til å gå enda mer personlig på Clinton om ting som emailene hennes og Benghazi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Example skrev:

Blir nok å se den i reprise i morgen, ja.

Trump må nok sette inn støtet i natt, om han skal ha en sjanse. Han klarte seg bedre i den andre debatten enn den første, men han er nok nødt til å gå enda mer personlig på Clinton om ting som emailene hennes og Benghazi. 

Så du er Trump fan?

Anonymkode: 1212a...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du er Trump fan?

Anonymkode: 1212a...510

Jeg er ikke Trump fan, men jeg er heller ikke Hillary fan. Jeg ønsker å se at hun får grillet seg skikkelig og at også nordmenn får se at hun ikke noe bedre enn han.

Sålangt jeg håper på noe så vil jeg nok at hun vinner, og at en bedre republikansk kandidat kommer frem om fire år og vinner da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Example skrev:

Jeg er ikke Trump fan, men jeg er heller ikke Hillary fan. Jeg ønsker å se at hun får grillet seg skikkelig og at også nordmenn får se at hun ikke noe bedre enn han.

Sålangt jeg håper på noe så vil jeg nok at hun vinner, og at en bedre republikansk kandidat kommer frem om fire år og vinner da. 

Utenom de to, hvem skulle du ønske ble presidenten?

Anonymkode: 1212a...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Donald selvfølgelig. Vi vet hva Crooked Hillary har å tilby, men hvem vet hva som skjer med Donald? Underholdningsverdien er mye større med Donald Trump aka The Madman aka God Emperor. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er irriterende å se på. De må tvinge bedre å få Trump til å svare på spørsmålene. Han har tydeligvis blitt rådet til å bare svare svada og svare på det han selv vil og det han har øvd på og akkurat samme svada for å slippe å svare på de harde spørsmålene fordi han har ikke noe god svar. 

Anonymkode: 2a7ce...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Donald selvfølgelig. Vi vet hva Crooked Hillary har å tilby, men hvem vet hva som skjer med Donald? Underholdningsverdien er mye større med Donald Trump aka The Madman aka God Emperor. :ler:

Hva med EU?

Anonymkode: 1212a...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Utenom de to, hvem skulle du ønske ble presidenten?

Anonymkode: 1212a...510

Ingen av kandidatene som er utpekt, da heller ikke Gary Johnson eller Jill Stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er irriterende å se på. De må tvinge bedre å få Trump til å svare på spørsmålene. Han har tydeligvis blitt rådet til å bare svare svada og svare på det han selv vil og det han har øvd på og akkurat samme svada for å slippe å svare på de harde spørsmålene fordi han har ikke noe god svar. 

Anonymkode: 2a7ce...0a2

Kanskje de også burde begynne å stille Hillary litt mer kritiske spørsmål? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Example skrev:

Ingen av kandidatene som er utpekt, da heller ikke Gary Johnson eller Jill Stein.

Mitt Romney?

Anonymkode: 1212a...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mitt Romney?

Anonymkode: 1212a...510

Jeg er ganske sikker på at Mitt Romney, John McCain (minus det faktum at han er for gammel nå), Ted Cruz, Marco Rubio med flere hadde vært langt bedre valg som president enn det både Trump og Hillary er. Jeg har egentlig ingen store favoritter, men det meste er bedre enn de to. 

Hadde Romney vært kandidaten nå, istedenfor for fire år siden, ville han vunnet dette valget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Example skrev:

Jeg er ganske sikker på at Mitt Romney, John McCain (minus det faktum at han er for gammel nå), Ted Cruz, Marco Rubio med flere hadde vært langt bedre valg som president enn det både Trump og Hillary er. Jeg har egentlig ingen store favoritter, men det meste er bedre enn de to. 

Hadde Romney vært kandidaten nå, istedenfor for fire år siden, ville han vunnet dette valget. 

Er ikke cain 80? Han virker til å være i god form da

Anonymkode: 1212a...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se. Jeg håper selvsagt at Trump vinner, men det kan bli vanskelig med så mye media bias.

Anonymkode: 71928...d5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow Trump blir bare mer patetisk, så patetisk at det er pinlig...

Anonymkode: 1212a...510

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Example skrev:

Kanskje de også burde begynne å stille Hillary litt mer kritiske spørsmål? 

De får de samme spørsmålene. Eller følger du kanskje ike så godt med.

Anonymkode: 2a7ce...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De får de samme spørsmålene. Eller følger du kanskje ike så godt med.

Anonymkode: 2a7ce...0a2

Da har du ikke sett debattene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...