Gå til innhold

Anbefalinger Hawaii??


Apple-

Anbefalte innlegg

Vi planlegger tur til California og Hawaii. Hva vi skal finne på i California har vi i boks, men Hawaii er helt åpen... :overrasket: Jeg har googlet litt og svaret foreløpig er at jeg vet nesten ingenting om Hawaii...dette kan komme til å ta litt tid... :roll: 

Hvis jeg ikke får noen anbefalinger av noen fine KGere som kan, vet, eller har vært!! :hoppe:

Vi er to voksne, en tenåring og to små på 6 og 8. Vi er veldig glade i stranda, alle sammen, men liker IKKE store bølger (I know, surfeparadis osv., men det må da finnes noen rolige viker her og der..?). Det må være litt størrelse på byen vi skal til, vi kommer til å gå ut og spise hver dag, og vil gjerne har et utvalg restauranger. Trenger imidlertid ikke, faktisk helst ikke, en storby :) Vi bil gjerne finne på noen aktiviteter og se oss litt rundt, og vi vil gjerne bo i en leilighet i nærheten av stranden. Trenger ikke være luksus, vi kommer ikke til å være der noe særlig... ett soverom og f.eks. en sovesofa holder.

 

Noen som tar utfordringen? Eller ihvertfall har noen anbefalinger? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Jeg har bare vært på Maui, så jeg kan ikke sammenligne med de andre øyene, men jeg fikk inntrykk av man lett kan finne flere strender som passer ethvert behov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
2 minutter siden, Luxor skrev:

Litt off topic, men hvor lang tid tar flyturen fra California til Hawaii? 

+/- 5 timer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...