Gå til innhold

Ex i bryllup?


Leoria

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg mente det ikke som ironi. Søk opp tråden Ydmyket i Bryllup kategorien.

Hvorfor ville du aldri bedt din eks i ditt bryllup? To vidt forskjellige roller som brudepar og gjest? Så du mener at det er greit med forskjellsbehandling, hvor brudeparet er gudene og gjestene er dørmatter. Da har jeg lært noe nytt.

Jepp, han visste om det men unnlot å si det til meg og det var for sent å trekke seg. Nei, jeg visste ikke at vedkommende var fremdeles regnet ut som en del av familien og en venn av brudeparet. Fikk meg en lærepenge kan du si. 

Anonymkode: f93c3...3b8

Å herregud jeg husker den tråden din :ler: Makan til sutring skal man lete lenge etter.

Anonymkode: 66c12...cb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, LittleBabyBlue skrev:

Herregud, driver du fortsatt og furter fordi brudeparret innviterte din types eks, når denne eksen hadde vært der som et nært familiemedlem i hele oppveksten!!! Ingen var enig med deg i den tråden, og du vinner ikke noe mer sympati ved å prøve å kuppe denne. 

Trenger hverken sympati eller enighet! Jeg bare konstaterer at det finnes ett sett med regler for brudeparet og ett for gjestene, og forskjellsbehandling. Synes du at det er greit å drive med forskjellsbehandling? Mange i samfunnet i dag som har glemt hva det å ta hensyn til andre betyr. Bare fordi to mennesker gifter seg betyr ikke at de kan drite i hva gjestene mener. 

Du og andre kan angripe meg så mye dere orker. Jeg står på mitt. 

Anonymkode: f93c3...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud jeg husker den tråden din :ler: Makan til sutring skal man lete lenge etter.

Anonymkode: 66c12...cb3

Så bra at du husker min tråd. Gratulerer! Jeg kommer til å sutre om denne saken til jeg dør. Har du noe mer å bidra med i denne tråden? 

Anonymkode: f93c3...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger hverken sympati eller enighet! Jeg bare konstaterer at det finnes ett sett med regler for brudeparet og ett for gjestene, og forskjellsbehandling. Synes du at det er greit å drive med forskjellsbehandling? Mange i samfunnet i dag som har glemt hva det å ta hensyn til andre betyr. Bare fordi to mennesker gifter seg betyr ikke at de kan drite i hva gjestene mener. 

Du og andre kan angripe meg så mye dere orker. Jeg står på mitt. 

Anonymkode: f93c3...3b8

Nei, det finnes bare en regel. Brudeparret skal ha det hyggelig og innvitere gjestene de begge ønsker å ha der. Furtne nykjærester som setter sine egne hensyn foran brudeparets har ingen bestemmelsesrett. Hva med å sette brudeparret først på deres store dag, men hey, du er verdens sentrum og alt må dreie seg om deg....  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så bra at du husker min tråd. Gratulerer! Jeg kommer til å sutre om denne saken til jeg dør. Har du noe mer å bidra med i denne tråden? 

Anonymkode: f93c3...3b8

Nei det var alt :fnise: Men det er bra du selv ser at det bare er sutring. Forskjellsbehandling liksom. Hva blir det neste? Det er urettferdig at bruden kan gå med brudekjole, men ikke jeg!!!! Hvorfor er det ikke like regler for alle?! Urettferdig at ikke alle tar hensyn til meg hele tiden!!!

Anonymkode: 66c12...cb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LittleBabyBlue skrev:

Nei, det finnes bare en regel. Brudeparret skal ha det hyggelig og innvitere gjestene de begge ønsker å ha der. Furtne nykjærester som setter sine egne hensyn foran brudeparets har ingen bestemmelsesrett. Hva med å sette brudeparret først på deres store dag, men hey, du er verdens sentrum og alt må dreie seg om deg....  

Brudeparet fikk sin store dag, uvitende om hva jeg gikk gjennom den dagen. Glemt og tilgitt? Aldri. 

Anonymkode: f93c3...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg mente det ikke som ironi. Søk opp tråden Ydmyket i Bryllup kategorien.

Hvorfor ville du aldri bedt din eks i ditt bryllup? To vidt forskjellige roller som brudepar og gjest? Så du mener at det er greit med forskjellsbehandling, hvor brudeparet er gudene og gjestene er dørmatter. Da har jeg lært noe nytt.

Jepp, han visste om det men unnlot å si det til meg og det var for sent å trekke seg. Nei, jeg visste ikke at vedkommende var fremdeles regnet ut som en del av familien og en venn av brudeparet. Fikk meg en lærepenge kan du si. 

Anonymkode: f93c3...3b8

Så du mener at hvis du har to gode venner som har vært sammen. Bestevenninna di og bestekompisen til din mann, så skal en av dem ikke komme i bryllupet for du må ta hensyn til den ene? Da går man inn under dårlig venn om man utelater å be bestevenninna si. Umenneskelig å måtte velge hvem som skal få komme.

Hvis du mener du har like stor rolle i et bryllup som brud og brudgom så har du misforstått konseptet med hele bryllupet. Jeg sier igjen at jeg ser på det som veldig stor forskjell å ha eksen min i mitt bryllup, men jeg hadde ingen problemer med å være med han i bryllup hos våre felles gode venner fra tiden vi var sammen. Heldigvis tenkte de ikke likt deg, for da var det jeg som hadde gått glipp av ein Go venninne gifte seg pga eksen min var forlover.

At vedkommende fremdeles er en venn av brudeparet kan du ikke si noe på, men ja din kjære var litt idiot for å ikke si det til deg. 

Anonymkode: 55219...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trenger hverken sympati eller enighet! Jeg bare konstaterer at det finnes ett sett med regler for brudeparet og ett for gjestene, og forskjellsbehandling. Synes du at det er greit å drive med forskjellsbehandling? Mange i samfunnet i dag som har glemt hva det å ta hensyn til andre betyr. Bare fordi to mennesker gifter seg betyr ikke at de kan drite i hva gjestene mener. 

Du og andre kan angripe meg så mye dere orker. Jeg står på mitt. 

Anonymkode: f93c3...3b8

Ærligtalt. Å be brudeparet ikke be en venninne pga det er eksen til din kjæreste. Det henger ikke på greip. Du kan velge å ikke gå, men brudeparet må få feire dagen sin med gode venner og de som står dem nærme. 

Jeg syns ikke det er behagelig å henge med eksen til min kjæreste jeg heller men vi har vennejulebord og der er det ikke mindre enn 2. Skal jeg be han som inviterer til å slutte å be sin søster og søskenbarn for de har en kort periode vært sammen med min samboer? Bryllup er tilog med enda større. Han inviterer selvsagt de han ønsker å ha der så tar JEG valget om jeg vil gå.

Du kan umulig være så gammel  

 

Anonymkode: 55219...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger hverken sympati eller enighet! Jeg bare konstaterer at det finnes ett sett med regler for brudeparet og ett for gjestene, og forskjellsbehandling. Synes du at det er greit å drive med forskjellsbehandling? Mange i samfunnet i dag som har glemt hva det å ta hensyn til andre betyr. Bare fordi to mennesker gifter seg betyr ikke at de kan drite i hva gjestene mener. 

Du og andre kan angripe meg så mye dere orker. Jeg står på mitt. 

Anonymkode: f93c3...3b8

Som du maler på det her.. Denne tråden handler om noe helt annet enn hva du opplevde den gangen.

Men for å svare: Det er ikke forskjellsbehandling, det er to forskjellige situasjoner. Hvis du likevel insisterer på å kalle det forskjellsbehandling, så ja, da er den formen for forskjellsbehandling helt greit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...