Gå til innhold

Ex i bryllup?


Leoria

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryllupsdagen er først og fremst for brud og brudgom. Må være forferdelig kjipt for brudgom å ha brudens eks der. Nei, jeg ville ikke bedt eksen min!

Anonymkode: 595d2...f59

Beviser at folk har et sett med regler for brudeparet og et for gjester. Det er greit at brudeparet ikke inviterer eksene sine i sitt bryllup men å invitere eksene til gjestene sine har ikke de noe imot. Snakk om dobbelmoral.  

Anonymkode: f93c3...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.11.2016 den 13.53, Leoria skrev:

Ok, siden du mener det er så lett, hva hadde du sagt til vennen din når du avslutter vennskapet? 

Helt ærlig, så er ikke greia det at det er vanskelig å kutte han ut Pga at jeg må ha han i livet mitt, men det er det at jeg får så jævlig dårlig samvittighet og føler meg en drittsekk.

er ingen tvil om hvem som sitter i hjertet mitt :P 

Du trenger ikke å kutte ut noe vennskap, men eksen trenger ikke å være i bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

En ex i et bryllup :ohmy: Nei bare nei. Forstår ikke at du tenker tanken engang.

Kjekt å vite at du er imot det. Hva om brudeparet inviterte eksen til en av gjestene i bryllupet? 

Anonymkode: f93c3...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjekt å vite at du er imot det. Hva om brudeparet inviterte eksen til en av gjestene i bryllupet? 

Anonymkode: f93c3...3b8

Nå var det snakk om exen til et av brudeparene, jeg mener så lenge den ene ikke vil ha en ex i bryllupet skal det respekreres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Nå var det snakk om exen til et av brudeparene, jeg mener så lenge den ene ikke vil ha en ex i bryllupet skal det respekreres.

Du svarte ikke på spørsmålet mitt. 

Anonymkode: f93c3...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

En ex i et bryllup :ohmy: Nei bare nei. Forstår ikke at du tenker tanken engang.

Tror du må lese innlegget en gang til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2016 den 10.47, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vanskligere enn du gjør det til. 

Anonymkode: 879af...706

Dette. Du gjør unødvendig mye ut av dette. Det spiller ingen rolle hvordan eksen din reagerer - dersom han reagerer negativt, så er det hans problem. At du og mannen får en fin bryllupsdag er langt viktigere enn om eksen er snurt noen dager. 

Dersom han ER en venn så forstår han at dette er deres dag som par og har ingen behov for å trenge seg på. 

Anonymkode: 0cd9e...da9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor, på liv og død, MÅ det inviteres ekser i et bryllup?? Ekser av brudeparet eller gjester bør ikke være bedt i et bryllup. Punktum!!! 

Anonymkode: f93c3...3b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor, på liv og død, MÅ det inviteres ekser i et bryllup?? Ekser av brudeparet eller gjester bør ikke være bedt i et bryllup. Punktum!!! 

Anonymkode: f93c3...3b8

Ekser av gjester kan jo ha en egen relasjon til brudeparet, det har i alle fall ingenting med innholdet i denne tråden å gjøre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ananas. skrev:

Ekser av gjester kan jo ha en egen relasjon til brudeparet, det har i alle fall ingenting med innholdet i denne tråden å gjøre. 

Typisk at du ikke ser dobbelmoralen. Brudeparet vil helst ikke ha ekser i sitt bryllup. Hvorfor det? Jo, fordi det er kleint, ubehagelig og ukomfortabel, og muligens pga andre grunner. Når det kommer til gjestene sine gir de blanke fæn i de og inviterer eksen av gjesten, selv om gjesten har fått seg ny samboer, og den nye samboeren synes det er kleint og ubehagelig å omgås eksen. Si meg da, hvem er egoistene i denne situasjonen? 

Anonymkode: f93c3...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typisk at du ikke ser dobbelmoralen. Brudeparet vil helst ikke ha ekser i sitt bryllup. Hvorfor det? Jo, fordi det er kleint, ubehagelig og ukomfortabel, og muligens pga andre grunner. Når det kommer til gjestene sine gir de blanke fæn i de og inviterer eksen av gjesten, selv om gjesten har fått seg ny samboer, og den nye samboeren synes det er kleint og ubehagelig å omgås eksen. Si meg da, hvem er egoistene i denne situasjonen? 

Anonymkode: f93c3...3b8

Men hvis de først velger å invitere en ex av en gjest, så er det vel Pga at brudeparet har et vennskap til denne xen å. Jeg kan se hva du mener, men likevel så er det jo brudeparrets dag, og da syns jeg de skal ta hensyn til Seg selv og hverandre den dagen. 

Hadde jeg blitt invitert i et bryllup hvor xen min er tilstede, og brudeparet har et vennskap til han, og jeg hadde syntes at det var kleint( eller samboeren min) så føler ikke jeg at vi har noe å si på det, får heller fokusere på brudeparet og andre mennesker, fordi det er brudeparet sin dag

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Leoria skrev:

Men hvis de først velger å invitere en ex av en gjest, så er det vel Pga at brudeparet har et vennskap til denne xen å. Jeg kan se hva du mener, men likevel så er det jo brudeparrets dag, og da syns jeg de skal ta hensyn til Seg selv og hverandre den dagen. 

Hadde jeg blitt invitert i et bryllup hvor xen min er tilstede, og brudeparet har et vennskap til han, og jeg hadde syntes at det var kleint( eller samboeren min) så føler ikke jeg at vi har noe å si på det, får heller fokusere på brudeparet og andre mennesker, fordi det er brudeparet sin dag

Igjen, dobbelmoral. Hvorfor kan ikke brudeparet ta hensyn til sine gjester også? Det var ikke min eks men min samboers eks som ble bedt i bryllupet. Hun ble også med på familiebildet, sammen med meg. 

Anonymkode: f93c3...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typisk at du ikke ser dobbelmoralen. Brudeparet vil helst ikke ha ekser i sitt bryllup. Hvorfor det? Jo, fordi det er kleint, ubehagelig og ukomfortabel, og muligens pga andre grunner. Når det kommer til gjestene sine gir de blanke fæn i de og inviterer eksen av gjesten, selv om gjesten har fått seg ny samboer, og den nye samboeren synes det er kleint og ubehagelig å omgås eksen. Si meg da, hvem er egoistene i denne situasjonen? 

Anonymkode: f93c3...3b8

Det er ikke dobbeltmoral - bryllupet er parets dag. Det er den ene dagen de feirer seg selv og sin kjærlighet. 

Dersom man selv har noen så betente familieforhold eller parsituasjoner at det er vanskelig å være til stede med ekspartnere der, så får man heller forhøre seg om hvem som kommer og så derfra ta beslutningen om man likevel vil dra.

Anonymkode: 0cd9e...da9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke dobbeltmoral - bryllupet er parets dag. Det er den ene dagen de feirer seg selv og sin kjærlighet. 

Dersom man selv har noen så betente familieforhold eller parsituasjoner at det er vanskelig å være til stede med ekspartnere der, så får man heller forhøre seg om hvem som kommer og så derfra ta beslutningen om man likevel vil dra.

Anonymkode: 0cd9e...da9

Jeg fikk vite om det kvelden før. 

Anonymkode: f93c3...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Er dere gode venner så inviterer du så klart. Venn er venn selvom det først var en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 26.11.2016 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal invitere din eks også. Det er ditt bryllup og du bestemmer. Ingen vits å ta hensyn til noen andre. Dessuten er det blitt meget politisk korrekt å invitere ekser i bryllup. Om du mener noe annet, er du irrasjonell og drama queen. 

Interessant å lese kommentarene du får TS. De er helt motsatte av de jeg fikk i min tråd ang eksen til min samboer. 

Anonymkode: f93c3...3b8

Det er typisk KG. Vet ikke hvilken tråd det er snakk om da spør jo hvilken sammenheng det var i. Mulig du mente det som ironi men det er deres bryllup. 

På 27.11.2016 den 0.36, AnonymBruker skrev:

Beviser at folk har et sett med regler for brudeparet og et for gjester. Det er greit at brudeparet ikke inviterer eksene sine i sitt bryllup men å invitere eksene til gjestene sine har ikke de noe imot. Snakk om dobbelmoral.  

Anonymkode: f93c3...3b8

 

På 27.11.2016 den 12.05, AnonymBruker skrev:

Kjekt å vite at du er imot det. Hva om brudeparet inviterte eksen til en av gjestene i bryllupet? 

Anonymkode: f93c3...3b8

 

På 27.11.2016 den 14.41, AnonymBruker skrev:

Hvorfor, på liv og død, MÅ det inviteres ekser i et bryllup?? Ekser av brudeparet eller gjester bør ikke være bedt i et bryllup. Punktum!!! 

Anonymkode: f93c3...3b8

Det er da fryktelig stor forskjell på eks av brudeparet og eks av venner. Mener du da at brudeparet må velge hvem av vennene sine de vil at skal komme i bryllupe? Det er jo bare helt feil at de skal måtte ta en slik beslutning. Jeg har vært i bryllup med min eks samboer (jeg god venn av bruden, han av brudgommen) og jeg skal i bryllup med min nåværende samboers eks, jeg har ikke tenkt tanken at brudeparet er egoistiske og ikke tar hensyn til oss. Selvsagt vil de ha begge vennene sine der! Derimot hadde jeg aldri bedt min eks i MITT/VÅRT bryllup for å se meg gifte meg, veldig annderledes. Man har to vidt forskjellige roller som brudepar og gjest. 

Derimot kunne de jo gjerne advart deg, da gjerne din samboer som nok viste om at eksen skulle i bryllupet. Du viste også kanskje de var venner med denne eksen da sier det jo seg selv. Så absolutt kunne du fått en heads up på akkurat det. 

Anonymkode: 55219...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er typisk KG. Vet ikke hvilken tråd det er snakk om da spør jo hvilken sammenheng det var i. Mulig du mente det som ironi men det er deres bryllup. 

 

 

Det er da fryktelig stor forskjell på eks av brudeparet og eks av venner. Mener du da at brudeparet må velge hvem av vennene sine de vil at skal komme i bryllupe? Det er jo bare helt feil at de skal måtte ta en slik beslutning. Jeg har vært i bryllup med min eks samboer (jeg god venn av bruden, han av brudgommen) og jeg skal i bryllup med min nåværende samboers eks, jeg har ikke tenkt tanken at brudeparet er egoistiske og ikke tar hensyn til oss. Selvsagt vil de ha begge vennene sine der! Derimot hadde jeg aldri bedt min eks i MITT/VÅRT bryllup for å se meg gifte meg, veldig annderledes. Man har to vidt forskjellige roller som brudepar og gjest. 

Derimot kunne de jo gjerne advart deg, da gjerne din samboer som nok viste om at eksen skulle i bryllupet. Du viste også kanskje de var venner med denne eksen da sier det jo seg selv. Så absolutt kunne du fått en heads up på akkurat det. 

Anonymkode: 55219...8fb

Nei, jeg mente det ikke som ironi. Søk opp tråden Ydmyket i Bryllup kategorien.

Hvorfor ville du aldri bedt din eks i ditt bryllup? To vidt forskjellige roller som brudepar og gjest? Så du mener at det er greit med forskjellsbehandling, hvor brudeparet er gudene og gjestene er dørmatter. Da har jeg lært noe nytt.

Jepp, han visste om det men unnlot å si det til meg og det var for sent å trekke seg. Nei, jeg visste ikke at vedkommende var fremdeles regnet ut som en del av familien og en venn av brudeparet. Fikk meg en lærepenge kan du si. 

Anonymkode: f93c3...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg mente det ikke som ironi. Søk opp tråden Ydmyket i Bryllup kategorien.

Hvorfor ville du aldri bedt din eks i ditt bryllup? To vidt forskjellige roller som brudepar og gjest? Så du mener at det er greit med forskjellsbehandling, hvor brudeparet er gudene og gjestene er dørmatter. Da har jeg lært noe nytt.

Jepp, han visste om det men unnlot å si det til meg og det var for sent å trekke seg. Nei, jeg visste ikke at vedkommende var fremdeles regnet ut som en del av familien og en venn av brudeparet. Fikk meg en lærepenge kan du si. 

Anonymkode: f93c3...3b8

Herregud, driver du fortsatt og furter fordi brudeparret innviterte din types eks, når denne eksen hadde vært der som et nært familiemedlem i hele oppveksten!!! Ingen var enig med deg i den tråden, og du vinner ikke noe mer sympati ved å prøve å kuppe denne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...