Gå til innhold

Daten min har suppebæsj - dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er ganske uvanlig. Trodde jenter hadde ting mer på stell når de gikk på dass. Men har flere ganger sett at jenta jeg dater har etterlatt seg sprayflekker oppover klosettet. Tydelige tegn på at hun sliter med "suppebæsj". Dette har jeg sett på hjemmebesøk hos både meg og henne. Dealbreaker?

Anonymkode: 16b9f...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du diare? Har du en dokost ved siden av toalettet? Hvis du ikke har dokost så er det ditt problem, men hvis hun har det bør hun lære seg å vaske etter seg. 

Hvis du synes diare i seg selv er en dealbreaker kommer du aldri til å takle et langvarig forhold. Sorry, men sånn er det bare. Du virker litt vel fisefin og overfladisk. 

Anonymkode: 693af...f35

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?

Kanskje det at hun har litt slakk do hygiene, men at hun har magetrøbbel er da vel ikke det.

 

Jeg håper hun dumper deg, å stille et slikt spørsmål på KG er da en større dealbreaker.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du diare? Har du en dokost ved siden av toalettet? Hvis du ikke har dokost så er det ditt problem, men hvis hun har det bør hun lære seg å vaske etter seg. 

Hvis du synes diare i seg selv er en dealbreaker kommer du aldri til å takle et langvarig forhold. Sorry, men sånn er det bare. Du virker litt vel fisefin og overfladisk. 

Anonymkode: 693af...f35

Både jeg og hun har dobørste, så ingenting å unnskylde der. Har sett dette minst 3-4 ganger i løpet av en mnd. Ikke normalt å ha diare så ofte? Hun spiser forøvrig mye drittmat (McDonalds, Burger King etc)

Anonymkode: 16b9f...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jenter bare bæsjer såpebobler, kan ikke konklusjonen bli annen enn at du dater en mann med pupper.

Anonymkode: 3f41a...dbe

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen, og samboer med en med kronisk diaré i flere år. Ikke dårlig kosthold, men spesielt. Det var faktisk slitsomt i lengden. Han kunne sitte flere timer på do i strekk hver eneste dag, med laptopen på fanget for underholdning mens han "fikk ut alt", mens det gikk utover ting som at vi skulle lage middag sammen (jeg ble sittende sulten veldig lenge, og når vi først kom i gang var begge sultne og sinte pga lavt blodsukker). Vi kom ofte for sent til avtaler og lignende, og for å ikke snakke om krangelen om badet (han ble irritert over at jeg måtte tisse og han måtte tørke seg i ræva for å gå tilbake til toalettet etter at jeg var ferdig, og ofte var han treig med å bli ferdig selv etter å ha sittet en time. Men at JEG måtte på do, nei det var ikke greit). En av grunnene til at det ble mye gnisninger i forholdet og at det ble slutt. Han var ikke interessert i å endre kosthold heller.

Anonymkode: 14cb5...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen, og samboer med en med kronisk diaré i flere år. Ikke dårlig kosthold, men spesielt. Det var faktisk slitsomt i lengden. Han kunne sitte flere timer på do i strekk hver eneste dag, med laptopen på fanget for underholdning mens han "fikk ut alt", mens det gikk utover ting som at vi skulle lage middag sammen (jeg ble sittende sulten veldig lenge, og når vi først kom i gang var begge sultne og sinte pga lavt blodsukker). Vi kom ofte for sent til avtaler og lignende, og for å ikke snakke om krangelen om badet (han ble irritert over at jeg måtte tisse og han måtte tørke seg i ræva for å gå tilbake til toalettet etter at jeg var ferdig, og ofte var han treig med å bli ferdig selv etter å ha sittet en time. Men at JEG måtte på do, nei det var ikke greit). En av grunnene til at det ble mye gnisninger i forholdet og at det ble slutt. Han var ikke interessert i å endre kosthold heller.

Anonymkode: 14cb5...257

:fnise: Ble nysgjerrig her, hva var så spesielt med kostholdet til denne do-traveren?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen, og samboer med en med kronisk diaré i flere år. Ikke dårlig kosthold, men spesielt. Det var faktisk slitsomt i lengden. Han kunne sitte flere timer på do i strekk hver eneste dag, med laptopen på fanget for underholdning mens han "fikk ut alt", mens det gikk utover ting som at vi skulle lage middag sammen (jeg ble sittende sulten veldig lenge, og når vi først kom i gang var begge sultne og sinte pga lavt blodsukker). Vi kom ofte for sent til avtaler og lignende, og for å ikke snakke om krangelen om badet (han ble irritert over at jeg måtte tisse og han måtte tørke seg i ræva for å gå tilbake til toalettet etter at jeg var ferdig, og ofte var han treig med å bli ferdig selv etter å ha sittet en time. Men at JEG måtte på do, nei det var ikke greit). En av grunnene til at det ble mye gnisninger i forholdet og at det ble slutt. Han var ikke interessert i å endre kosthold heller.

Anonymkode: 14cb5...257

2 stk do hadde løst hele greia.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ganske uvanlig. Trodde jenter hadde ting mer på stell når de gikk på dass. Men har flere ganger sett at jenta jeg dater har etterlatt seg sprayflekker oppover klosettet. Tydelige tegn på at hun sliter med "suppebæsj". Dette har jeg sett på hjemmebesøk hos både meg og henne. Dealbreaker?

Anonymkode: 16b9f...05f

Jenter har ikke mer ting på stell sånn sett enn gutter. Om en nå vil kalle kvinner og menn gutter og jenter, som du gjør. Regner med at menn/gutter også har diare og ikke alt på stell sånn sett innimellom. Det er helt vanlig. Om du vil unngå det, så bør du definere at du ikke vil date damer som kan ha løs mage i din neste profil på Tinder eller hva det nå heter. Da ender du opp med sånn ca ingen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen, og samboer med en med kronisk diaré i flere år. Ikke dårlig kosthold, men spesielt. Det var faktisk slitsomt i lengden. Han kunne sitte flere timer på do i strekk hver eneste dag, med laptopen på fanget for underholdning mens han "fikk ut alt", mens det gikk utover ting som at vi skulle lage middag sammen (jeg ble sittende sulten veldig lenge, og når vi først kom i gang var begge sultne og sinte pga lavt blodsukker). Vi kom ofte for sent til avtaler og lignende, og for å ikke snakke om krangelen om badet (han ble irritert over at jeg måtte tisse og han måtte tørke seg i ræva for å gå tilbake til toalettet etter at jeg var ferdig, og ofte var han treig med å bli ferdig selv etter å ha sittet en time. Men at JEG måtte på do, nei det var ikke greit). En av grunnene til at det ble mye gnisninger i forholdet og at det ble slutt. Han var ikke interessert i å endre kosthold heller.

Anonymkode: 14cb5...257

Tror nok ikke de fleste med kronisk diare oppfører seg slikt....

Jeg håper virkelig ikke at flesteparten av menn tenker slik som deg ts. Jeg har ibs og sliter veldig med magen. Er intolerant for ekstremt mye og kvier meg til å date nettopp fordi jeg har en uforutsigbar mage. Hadde jeg datet hadde jeg nok vært veldig påpasselig med å tørke opp etter eventuelt flekker. Har dette kun skjedd en gang elelr flere ganger at det er litt igjen?

Anonymkode: 1be8b...e1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, NuckingFutz skrev:

:fnise: Ble nysgjerrig her, hva var så spesielt med kostholdet til denne do-traveren?

Paleo- spiser mye kjøtt, fett og proteiner og lite brød og karbs. Og da mener jeg VELDIG mye kjøtt og fett.

Anonymkode: 14cb5...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Majott skrev:

2 stk do hadde løst hele greia.

Ja, for det er jo enkelt å få til. Ikke at jeg hadde vært interessert i en slik løsning uansett, jeg var for sint over at han ikke tok tak i problemet.

Anonymkode: 14cb5...257

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18. oktober 2016 den 23.39, AnonymBruker skrev:

Dette er ganske uvanlig. Trodde jenter hadde ting mer på stell når de gikk på dass. Men har flere ganger sett at jenta jeg dater har etterlatt seg sprayflekker oppover klosettet. Tydelige tegn på at hun sliter med "suppebæsj". Dette har jeg sett på hjemmebesøk hos både meg og henne. Dealbreaker?

Anonymkode: 16b9f...05f

Helt klart en dealbraker for meg! Alle vet at alle kan få løs mage av og til, men det må da gå an og vaske etter seg?  Mulig jeg er prippen, men jeg takler ikke et grisete/urent toalett! 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Sh999 skrev:

Helt klart en dealbraker for meg! Alle vet at alle kan få løs mage av og til, men det må da gå an og vaske etter seg?  Mulig jeg er prippen, men jeg takler ikke et grisete/urent toalett! 

 

Enig! Syns ikke du er prippen! Vanlig folkeskikk og hygiene å vaske etter seg! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Paleo- spiser mye kjøtt, fett og proteiner og lite brød og karbs. Og da mener jeg VELDIG mye kjøtt og fett.

Anonymkode: 14cb5...257

Ok, takk for svar. Sånn steinalder-opplegg altså. Så mye kjøtt og fett må vel kunne utgjøre en økt risiko for tarmkreft, du får nevne det for han. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, NuckingFutz skrev:

Ok, takk for svar. Sånn steinalder-opplegg altså. Så mye kjøtt og fett må vel kunne utgjøre en økt risiko for tarmkreft, du får nevne det for han. :)

Neh, vi er ikke sammen lenger. Han slet også med hemorroider fordi han satt på do så lenge av gangen, men å høre på legen var ikke aktuelt. Dette var en fyr som var høy og slank og passe trent, men samtidig helte minst 100 gram smeltet smør over maten sin og brukte 2-3 timer på do hver dag. Det var selvfølgelig flere grunner til at det ble slutt, og jeg er glad for at vi ikke er sammen lenger :P

Anonymkode: 14cb5...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neh, vi er ikke sammen lenger. Han slet også med hemorroider fordi han satt på do så lenge av gangen, men å høre på legen var ikke aktuelt. Dette var en fyr som var høy og slank og passe trent, men samtidig helte minst 100 gram smeltet smør over maten sin og brukte 2-3 timer på do hver dag. Det var selvfølgelig flere grunner til at det ble slutt, og jeg er glad for at vi ikke er sammen lenger :P

Anonymkode: 14cb5...257

Det høres helt vannvittig ut. Helt sykelig, for å være direkte. En skikkelig drittsekk av en fyr :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...