Gå til innhold

Stramme Skinnbukser!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oki, går i jeans de gangene jeg ikke har på meg skinnbukser:) Er noen spes jeans du liker å gå i?

Anonymkode: 35f91...1e2

:) liker trange jeans. Altså tettsittende. Noe mer krav har jeg ikke hehe;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Byjenta! skrev:

:) Liker trange jeans selv. Altså helt tettsittende. Noe mer krav har jeg ikke hehe;)

 

:)Ganske like vi der ja. Alle mine jeans er trange. Går i helt tettsittende jeans som, sitter helt klistra stramt, som lakkert på meg. Hehe.

Anonymkode: 35f91...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:)Ganske like vi der ja. Alle mine jeans er trange. Går i helt tettsittende jeans som, sitter helt klistra stramt, som lakkert på meg. Hehe.

Anonymkode: 35f91...1e2

Ååå;) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Byjenta! skrev:

Ååå;) :)

Jeg syns det er så kult å hot å gå i helt stramme jeans å skinnbukser, både på meg selv og på andre:) Det er både utrolig sexy å kul look å gå i helt stramme bukser og jeans. Det blir også litt sånn ekstra hudlag å viser kroppens fasong på en så  sexy å fin måte:)

Syns også det er digg med den stramme følelsen av skinnbukser og stramme jeans. Kan ikke fordra vide å løstsittende bukser:-(

Anonymkode: 35f91...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er så kult å hot å gå i helt stramme jeans å skinnbukser, både på meg selv og på andre:) Det er både utrolig sexy å kul look å gå i helt stramme bukser og jeans. Det blir også litt sånn ekstra hudlag å viser kroppens fasong på en så  sexy å fin måte:)

Syns også det er digg med den stramme følelsen av skinnbukser og stramme jeans. Kan ikke fordra vide å løstsittende bukser:-(

Anonymkode: 35f91...1e2

Hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Byjenta! skrev:

Hehe;)

Har du noen favoritt merker?

Liker skinnbukse fra HM, selv om de er fake. Har en skikkelig dyr en også i ekte skin. I jeans liker jeg både HM og Cubus sine Never Denim bukser. Ellers er jeg fan av Tiger of Sweden, Levis, Diesel og Nudie, for å nevne noen merker:)

Anonymkode: 35f91...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen favoritt merker?

Liker skinnbukse fra HM, selv om de er fake. Har en skikkelig dyr en også i ekte skin. I jeans liker jeg både HM og Cubus sine Never Denim bukser. Ellers er jeg fan av Tiger of Sweden, Levis, Diesel og Nudie, for å nevne noen merker:)

Anonymkode: 35f91...1e2

Kjøper over alt

 Ikke så nøye på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser billig ut, uansett kvalitet. Kjøpte en faux skinnshorts en periode jeg ønsker å være mer "edgy og typete". Den ble aldri brukt.

Men det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Byjenta! skrev:

Kjøper over alt

 Ikke så nøye på det ;)

Er ikke helt merkeavhengig, kjøper de jeansene og skinnbuksene som sitter stramt å er skikkelig fine på, selv om de er billige og ikke nødvendigvis et hot merke:)

Anonymkode: 35f91...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke helt merkeavhengig, kjøper de jeansene og skinnbuksene som sitter stramt å er skikkelig fine på, selv om de er billige og ikke nødvendigvis et hot merke:)

Anonymkode: 35f91...1e2

Jupp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Byjenta! skrev:

Kjøper over alt

 Ikke så nøye på det ;)

Er ikke helt merkeavhengig, kjøper de jeansene og skinnbuksene som sitter stramt å er skikkelig fine på, selv om de er billige og ikke nødvendigvis et hot merke:)

Anonymkode: 35f91...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Byjenta! skrev:

Jupp:)

Kult du syns jeg å kul stil:). Ok med pm?

Anonymkode: 35f91...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Byjenta! skrev:

Jupp:)

Har du forresten alltid gått i stramme jeans å skinnbukser? Har selv gjort det siden jeg var type 11-12 år:)

Anonymkode: 35f91...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Byjenta! skrev:

Jupp:)

Liker du bare typisk dongryfarger pluss svart som er ganske standard, eller går du også i type grønne, røde, brune, hvite osv.

Anonymkode: 35f91...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke helt merkeavhengig, kjøper de jeansene og skinnbuksene som sitter stramt å er skikkelig fine på, selv om de er billige og ikke nødvendigvis et merke:)

Anonymkode: 35f91...1e2

Bare sende pm;) 

Har brukt flere farger ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempekult med strikkede gensere :) Om skinnbuksen ikke har baklommer, så er det for meg viktig at genseren dekker det området. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎19‎.‎10‎.‎2016 den 18.24, lene89 skrev:

De har noen på H&M Premium Quality,  http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0336881001.html

Problemet med skinnbukser/jakker hvis du vil ha ordentlig merke så blir det utrolig dyrt type 8000+.... Men de H&M ville jeg prøvd om de passer. 

Jepp, det er synd at de er så svindyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe meg ny skinnbukse på lørdag, fra Samsøe. Kostet 5900. Men herregud så kul å fin den er. Helt stram å inntilsittende og glinsende svart.

Anonymkode: 35f91...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpe meg ny skinnbukse på lørdag, fra Samsøe. Kostet 5900. Men herregud så kul å fin den er. Helt stram å inntilsittende og glinsende svart.

Anonymkode: 35f91...1e2

Kan du ikke poste et bilde av deg selv i den buksa? Litt dig for oss gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan prøve å få til det veit du, men blir ikke helfigur da:)

Anonymkode: 35f91...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...