Gå til innhold

Fullmåne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere her om natten det er fullmåne? Tror dere på noe spesielt/energier etc? :) Har noen her noen ritualer? Selv pleier jeg å skrive ned tanker og ønsker for den kommende tiden, meditere, rense krystallene mine og legge de i vinduskarmen nærmest fullmånen.. Synes det er koselig å holde på med, og selv om jeg ikke nødvendigvis tror det "gjør" noe så synes jeg det holder meg fokusert på hva jeg ønsker meg av livet osv :laugh:

Anonymkode: bda9d...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke noe galt i det. Selv kan jeg stå lenge og se på fullmånen og det trolske lyset selv om jeg ikke legger noe mystisk i det. Men hva betyr det egentlig å rense krystallene? Vasker du dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, linsejesus skrev:

Ser ikke noe galt i det. Selv kan jeg stå lenge og se på fullmånen og det trolske lyset selv om jeg ikke legger noe mystisk i det. Men hva betyr det egentlig å rense krystallene? Vasker du dem?

Det hørtes fint ut :) Jeg vasker dem under vann ja, og legger dem nærme månelyset.

Anonymkode: bda9d...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Black Amethyst

Jeg kun nyter det å se på fullmånen i sitt vakre lys. Tenker ikke på så mye spesiellt, men beundrer synet av full måne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ofrer nyfødte kattunger til Jehova ved fullmåne,  tar livet av de ved å vrenge de og tre de på fingrene mine.. 10 stk må til. Så onanerer jeg.

Så lenge jeg fortsetter med dette vil KrF holde seg over sperregrensen. 

Anonymkode: 411be...e6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg sover dårlig under fullmåne og bruker og rense krystallene mine da :D har ellers noen ''ritualer'' da jeg prøver renske rommet får dårlig energi ikludert meg selv og de rundt meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.10.2016 den 9.03, lokmeister2016 skrev:

ja jeg sover dårlig under fullmåne og bruker og rense krystallene mine da :D har ellers noen ''ritualer'' da jeg prøver renske rommet får dårlig energi ikludert meg selv og de rundt meg :)

Hvordan renser du rommet ditt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved fullmåne er et spesielt dyr alltid i tankene mine, og det er ikke varulven. 

Anonymkode: 79190...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man renser rommet med salvie :) og røkelse :) også skal man visualisere at man fjerner all negativ energi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres hyggelig ut. Jeg tror ikke på noe som helst av spirituelle ting, men har en sterk estetisk sans i form av følelser om du skjønner. Så jeg liker å være våken lenge og gå tur om natten hvis det er fullmåne og fint vær. Helst være alene.

Anonymkode: 7bf25...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2016 den 7.05, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere her om natten det er fullmåne? Tror dere på noe spesielt/energier etc? :) Har noen her noen ritualer? Selv pleier jeg å skrive ned tanker og ønsker for den kommende tiden, meditere, rense krystallene mine og legge de i vinduskarmen nærmest fullmånen.. Synes det er koselig å holde på med, og selv om jeg ikke nødvendigvis tror det "gjør" noe så synes jeg det holder meg fokusert på hva jeg ønsker meg av livet osv :laugh:

Anonymkode: bda9d...a2f

Tenker at andre er mer godtroende enn meg når jeg leser slikt som dette i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...