Gå til innhold

Å gi 100% uttrykk for alt er bra og man vil møtes mer, deretter plutselig bli helt stille...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg bare skulle oppdatere, det viste seg å være jeg som overtenkte og stressa litt vel mye, uten å helt skjønne hvorfor jeg gjorde det. Han skrev til meg igjen, hadde ikke sett meldingen, og vi har møttes igjen. Så, at man ikke får svar på et par dager betyr visst ikke alltid at interessen er borte gitt. Jeg får lære av det, la tvilen komme folk til gode og roe meg ned fem hakk neste gang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, hvis han ikke har sjekket meldinger mellom dere på 10? dager, så forteller det mye om interessen hans. Her tror jeg han har tatt en spansk en og du er blitt lurt. Jeg ville antatt han har hatt noe på gang med ei annen som han syns var mer interessant.

Anonymkode: 40b40...8ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hvis han ikke har sjekket meldinger mellom dere på 10? dager, så forteller det mye om interessen hans. Her tror jeg han har tatt en spansk en og du er blitt lurt. Jeg ville antatt han har hatt noe på gang med ei annen som han syns var mer interessant.

Anonymkode: 40b40...8ca

Fikk svar samme dagen som jeg opprettet denne tråden, så et par dager uten å snakke må vel gå an å godta uten å anta så fryktelig mye (selvom jeg selv gjorde det der og da).  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Freaky Fly skrev:

Fikk svar samme dagen som jeg opprettet denne tråden, så et par dager uten å snakke må vel gå an å godta uten å anta så fryktelig mye (selvom jeg selv gjorde det der og da).  

Enig i den, men virker fortsatt litt rart hvis han er veldig interessert. Bare ha i bakhodet at han kan ha vært opptatt med noen andre og derfor ikke svart. Er dessverre veldig vanlig oppførsel nå for tiden så håper ikke du blir såret. Lykke til!

Anonymkode: 8770f...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fort gjort å overse meldinger. :) Det var godt å høre at det gikk som det gjorde.

Det jeg skulle si, var at dere møttes torsdag og snakka på fredag, og så skriver du den 17. at du begynte å bli stressa for at han ikke sier noe. 17. var en mandag, og hvis jeg leser deg rett, så var det torsdag - fredag 13.-14. dere møttes.

Det er ei helg imellom, og det bør man ikke ta så tungt. Dere har møttes to ganger, og det kan være mange avtaler han har hatt gjort før dere har møttes. Turer han skulle på, arrangementer med kompiser osv., og slikt er ikke alle uten videre villige til å stå til rette for etter bare to dater. Jeg vet at enkelte kvinner med en gang tenker at "bwhaaa! han har leid dungeon med et par slovenske tvillinger den helga" men det kunne være så enkelt at han skulle fiske hummer med en gammel onkel.

Jeg har sjøl vært ute for at det ble forlangt at jeg skulle kansellere alt mulig av organisasjonsliv, arrangementer som jeg hadde tatt på meg fordi at "vi dater og vi er i ferd med å bli kjærester, da skal du bruke tiden på meg. Du kan ikke nedprioritere meg slik." Det ble ikke flere dater med henne, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er veldig interessant. Jeg har flere ganger datet noen og alt har gått bra, men så plutselig svarer de ikke på meldinger eller blir stille. Og faktisk har det vært 50/50 mellom "ikke interessert" og "veldig opptatt". Dermed blir det jo bare tolkning og gjetninger om hva det faktisk betydde at TS måtte vente på svar. Jeg kan generelt si at jeg ikke blir imponert når en fyr klarer å overse en melding, men noen er faktisk veldig sløve og sjekker ikke mobilen så ofte (som jo egentlig er en bra ting). 

Nå har jeg ikke datet på noen måneder, og når jeg ser tilbake på hvordan jeg har vært så er det én ting jeg virkelig har lært - man må prøve å slappe av i startfasen! Jeg kunne lett unngå å legge planer med andre fordi jeg ville være tilgjengelig for den jeg datet, men da endte jeg fort opp med å sitte hjemme og tenke altfor mye på hvorfor vi ikke hadde sett hverandre på noen dager. De fleste gutter liker å få bekreftet at jenta er interessert, men de liker også at jenta har et eget liv og ikke er avhengig av han. Det er bare positivt at man har litt andre ting man driver med og ikke alltid er tilgjengelig. Håper dette kan være til hjelp for noen andre enn meg selv. :)

Anonymkode: 40827...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er så uvanlig, jeg har opplevd det mange ganger, nå sist i sommer. Alt var fint, siste melding var "sees snart" eller noe i den retningen, og så var hun plutselig vekk. Man blir jo litt oppgitt, men er vel sånn dating funker for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...