Gå til innhold

Adolf Hitler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det men de har aldri funnet kroppen hans. At han tok noen piller og skjøt seg selv er kun vitneforklaring fra 1 mann.

Anonymkode: 6733a...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt sagt / skrevet noe lignende om Josef Terboven også...

Det ble jo selvfølgelig ikke funnet noe særlig av skrotten hans, og det har vel i mange år gått spekulasjoner hvorvidt han iscenesatte sitt eget selvmord - og deretter kom seg unna!

Anonymkode: ec903...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2016 den 11.45, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det men de har aldri funnet kroppen hans. At han tok noen piller og skjøt seg selv er kun vitneforklaring fra 1 mann.

Anonymkode: 6733a...e0c

Hvem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller jo uansett ingen som helst rolle da, om han nå skulle ha greid å gjemme seg bort er han i hvert fall steindød nå og siden vi aldri har hørt om han i ettertid har han jo heller ikke fått utrettet stort...

Men er for min egen del rimelig overbevist om at han ikke hadde noe annet å flykte til enn døden i 1945.

Endret av asterix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, asterix skrev:

Spiller jo uansett ingen som helst rolle da, om han nå skulle ha greid å gjemme seg bort er han i hvert fall steindød nå og siden vi aldri har hørt om han i ettertid har han jo heller ikke fått utrettet stort...

Men er for min egen del rimelig overbevist om at han ikke hadde noe annet å flykte til enn døden i 1945.

Du skal ikke si det. Jeg har hørt rykte om at han har opptrådt som personlig rådgiver for Donald Trump og Vladimir Putin.

Anonymkode: aa832...dea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han lever i beste velgående

Bilderesultat for cat with hitler moustache

Anonymkode: 1a61e...698

I can has Poland? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke si det. Jeg har hørt rykte om at han har opptrådt som personlig rådgiver for Donald Trump og Vladimir Putin.

Anonymkode: aa832...dea

Imponerende av en 127-åring. Vi har nok virkelig undervurdert fyren...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

I can has Poland? 

Puts paw on Polan: *Mine*.

Anonymkode: 1a61e...698

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, asterix skrev:

Imponerende av en 127-åring. Vi har nok virkelig undervurdert fyren...

Ja, men ikke glem at vi gjorde det i 1939 også!

Anonymkode: aa832...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men ikke glem at vi gjorde det i 1939 også!

Anonymkode: aa832...dea

Er vel da bedre at vi bruker kreftene på å bekjempe dagens levende galninger, og dem har vi mange nok av, enn å fly rundt og jakte på spøkelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Månen er en gul ost.

Anonymkode: 2890b...e87

Det har jeg visst lenge.

Adolf, som bor der, fortalte meg det. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Midgard skrev:

Hvem ?

Det er flere stykker. Bl.a. Privatsekretæren hans Traudi (huske rikke etternavnet). I filmen "Das untergang" er det kryssklippet med intervju med henne som gammel.                                                                                                                                                                          Den mest kjente er vel imidlertig adjutanten hans - Gunschske (usikker på staving). I filmen sier han: "Det er en fryktelig ordre de gir meg mein fuhrer, men jeg skal utføre den" . Det var han som bar liket ut og satte fyr på det.                                                        Blandt seriøse historikere er det ingen tvil. Russerne fant levningene men kastet (gjemte) de for  å unngå " oppstandelse " rundt dette. Imidlertid er det mange som har forsøkt seg med konspirasjonsteorier, slik det alltid blir rundt myteoppspunne mennesker.                                       Sensajon selger vet du !                                                                                                               

 

Anonymkode: 0b36f...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...