Gå til innhold

Hva gjør du med håndvesken din når du kommer hjem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det lurer jeg på :) 

Hos meg så har den en tendens til å bli flyttet rundt på.

Den ender ofte som rot på spisebordet, ned på en stol og så i gangen, tilbake på bordet osv osv.

Hva gjør du med din?

Anonymkode: 059c1...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den har en egen krok i gangen. Jeg bor på ganske liten plass, så hadde kanskje rotet mer med den hvis jeg hadde hatt en enebolig med flere etasjer! 

Anonymkode: 5c7fc...997

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Som oftest legger jeg den på gulvet, eller på en stol. Når jeg bytter veske havner en av dem gjerne oppå en av knaggene på baksida av døra til soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter den på gulvet ved sofaen der jeg pleier å sitte.

Anonymkode: c24cd...2ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger den på et dørhåndtak så ikle katta tisser i den. Han har nemlig funnet ut at det er en passende straff når matmor har vært ute av huset 😈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Setter den på gulvet ved sofaen der jeg pleier å sitte.

Anonymkode: c24cd...2ec

Jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter min veske og mobiltelefon ved siden av skrivebordet, som jeg oppholder meg mye ved. Av gammel vane oppbevarer jeg ikke verdisaker rett ved inngangsdøren. Dette fordi kjeltringer som går rundt og prøver dørene hos folk, sniker inn og stjeler det de finner nærmest døren, som lommebøker, mobiltelefoner, vesker, før de stikker igjen. Mange ganger merker man ikke at de har vært der engang før man oppdager at noe er borte.

Dette lærte jeg etter oppvekst på østkanten i Oslo. Da opplevde vi to ganger at kjeltringer/rusmisbrukere tok seg inn i gangen inne/hjemme hos oss for å stjele. Vi var ganske mange i familien og noen hørte dem (at døren ble åpnet) hver gang og kom til stede før de rakk å ta noe, og de ble jaget ut igjen. Mamma og pappa innført regelen at ALLE familiemedlemmer låser døren bak seg når man kommer inn etter å ha vært ute.Den skulle være låst til enhver tid selv om man var hjemme. Denne vanen har jeg fortsatt med den dag i dag, men det har dessverre hendt at jeg har glemt å låse døren bak meg etter å ha kommet inn. Derfor, i tilfelle jeg glemmer sånt igjen, legger jeg aldri vesken min i nærheten av døren og gangen, i tilfelle uvedkommende tar seg inn. Ja, jeg bor i Oslo øst :-)

Anonymkode: 9b5c5...220

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar ut det som er i den og henger den på en knagg :) 

Anonymkode: 061d5...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har fast plass på en krok inne i skyvedørsgarderoben i den innerste gangen. Jeg tar ut mobiltelefonen og henger opp nøklene og deretter blir vesken lhengende på plassen til jeg skal ut igjen. Det rykker i rydde-genet mitt når jeg ser folk oppbevare vesker og bager i stua, men så har jeg heller ingenting der jeg trenger når jeg er innendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tar ut mobilen og snusen og henger veska på en knagg i gangen.

Har faktisk kjøpt en egen superfin knagg fra Lene Bjerre som er forbeholdt veska mi :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke veske, men regner over hvor mye penger jeg har brukt og hvor mye jeg har igjen i lommeboka etter at jeg har vært ute og kjøpt noe

Anonymkode: 94862...5ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...