Gå til innhold

Kan en mann jobbe i BH-butikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan en mann  jobbe i en butikk som selger bher? Og hjelpe kvinner med å finne og tilpasse bher?

Er det en standard måte å måle bysten på eller er det innenfor å benytte sin egenutviklede målemetode?

Ville kvinner handlet i en slik butikk?

 

Har et annet spørsmål også.

Har tenkt på tamponger og bind med for eksempel jordbærlukt eller kanskje peppermynte. Er det et produkt kvinner kunne tenkt seg å kjøpe?

Anonymkode: a7c6d...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først, er du en creep? Hvorfor har du så lyst til å hjelpe kvinner med å finne BH? 

Og nei, vil helst ikke at det skal lukte peppermynte av meg når jeg har mensen. 

Anonymkode: e6ecd...18b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukt på tampongene? Tror ikke kvinner vil at alle rundt dem kjenner igjen den distinkte jordbærlukten de vet tamponger har.

Når det gjelder å selge BH-er tenker jeg at de aller fleste kvinner ville foretrukket å snakke med en kvinne, ikke at jeg vet så mye om hvordan det fungerer

Anonymkode: 3d0df...664

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Først, er du en creep? Hvorfor har du så lyst til å hjelpe kvinner med å finne BH? 

Og nei, vil helst ikke at det skal lukte peppermynte av meg når jeg har mensen. 

Anonymkode: e6ecd...18b

Nei jeg er ikke en creep.

Jeg prøver å finne ut hva jeg skal gjøre med livet mitt. Har fått råd om å drive med noe som engasjerer og interesserer meg.

Dessuten leste jeg i avisa at hjelpsomme menn får mest sex.

Det andre er egentlig bare et sideprosjekt, som kanskje kunne tatt av.

Men ser at jeg må ta en ny prat med veilederen min hos nav.

Anonymkode: a7c6d...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må vel være lov det. Da må du ha erfaring med å måle da, hjelper ikke med egen metode

Kunne tenkt meg bind/tampong med en mild lukt :) 

 

Anonymkode: 2d616...b25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, og nei

Tamponger inneholder nok gift allerede og man har dem inni kroppen i flere timer, da tilsetter man ikke lukt i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen er en racer på å måle omkrets og beregne BH-størrelse ut i fra det, og i tillegg klarer å være profesjonell, så ser jeg det ikke som umulig. Men dersom det blir "måling" av pupper med grådig blikk og tafsende hender, eller mannen ikke klarer å være 100% profesjonell, så nytter det ikke. Jeg må ærlig innrømme at jeg helst handler BH hos kvinnelige selgere, og da helst litt eldre kvinner med erfaring innen hengepupper og forskjellige problemstillinger knyttet til pupper og BH-kjøp.

Til spørsmål ti: Nei, nei og atter nei. Tidenes dummeste oppfinnelse er intimprodukter med parfyme! Det er usunt for miljøet nedentil og fungerer også særdeles dårlig mot menslukt. Tvert i mot blir det en kvalmende blandingslukt som stikker i nesa på folk, og man risikerer å ende med soppinfeksjon.

Anonymkode: bef84...286

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg er ikke en creep.

Jeg prøver å finne ut hva jeg skal gjøre med livet mitt. Har fått råd om å drive med noe som engasjerer og interesserer meg.

Dessuten leste jeg i avisa at hjelpsomme menn får mest sex.

Det andre er egentlig bare et sideprosjekt, som kanskje kunne tatt av.

Men ser at jeg må ta en ny prat med veilederen min hos nav.

Anonymkode: a7c6d...51c

:Nikke:

Anonymkode: 44559...44b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan en mann  jobbe i en butikk som selger bher? Og hjelpe kvinner med å finne og tilpasse bher?

Er det en standard måte å måle bysten på eller er det innenfor å benytte sin egenutviklede målemetode?

Ville kvinner handlet i en slik butikk?

 

Har et annet spørsmål også.

Har tenkt på tamponger og bind med for eksempel jordbærlukt eller kanskje peppermynte. Er det et produkt kvinner kunne tenkt seg å kjøpe?

Anonymkode: a7c6d...51c

Definitivt Nei på alle spørsmålene! 😲😳😬🙄

Anonymkode: 3051b...980

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likestilling! Kvotering av menn inn i ansettelse på BH-sjapper!!!!

Anonymkode: 873c1...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg er ikke en creep.

Jeg prøver å finne ut hva jeg skal gjøre med livet mitt. Har fått råd om å drive med noe som engasjerer og interesserer meg.

Dessuten leste jeg i avisa at hjelpsomme menn får mest sex.

Det andre er egentlig bare et sideprosjekt, som kanskje kunne tatt av.

Men ser at jeg må ta en ny prat med veilederen min hos nav.

Anonymkode: a7c6d...51c

Jo, enten er du et creep, eller også er du et lite troll.

Anonymkode: 810ed...e00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan en mann  jobbe i en butikk som selger bher?

-du kan, ingen kan nekte deg 

 

Og hjelpe kvinner med å finne og tilpasse bher?

-du kan, men forvent at kvinner sier nei 

 

Er det en standard måte å måle bysten på eller er det innenfor å benytte sin egenutviklede målemetode?

-det er en standard metode, du som mann har ikke peiling på hva bryster trenger. 

 

Ville kvinner handlet i en slik butikk?

-jeg hadde ikke gjort det 

 

Har et annet spørsmål også.

Har tenkt på tamponger og bind med for eksempel jordbærlukt eller kanskje peppermynte. Er det et produkt kvinner kunne tenkt seg å kjøpe?

-aldri her i verden!!!! 

Anonymkode: a7c6d...51c

 

Anonymkode: 7c908...914

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde ikke følt meg komfortabel med å få hjelp av en mann å tilpasse bh. Kanskje min egen mann hehe:) 

Anonymkode: 4b3c3...5f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan en mann  jobbe i en butikk som selger bher? Og hjelpe kvinner med å finne og tilpasse bher? Det kan han sikkert

Er det en standard måte å måle bysten på eller er det innenfor å benytte sin egenutviklede målemetode? Standard måte

Ville kvinner handlet i en slik butikk? Jeg vet ikke. Jeg ville bedt om en kvinnelig ansatt til tilpassingen

 

Har et annet spørsmål også.

Har tenkt på tamponger og bind med for eksempel jordbærlukt eller kanskje peppermynte. Er det et produkt kvinner kunne tenkt seg å kjøpe? Nei. Det høres både usunt og veldig unødvendig ut.

Anonymkode: a7c6d...51c

 

Anonymkode: 429fc...64c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likestilling! Kvotering av menn inn i ansettelse på BH-sjapper!!!!

Anonymkode: 873c1...652

Ingen som nekter menn å jobbe i undertøysbutikker, men man kan ikke forvente at kvinnene vil la deg hjelpe dem. 

Anonymkode: 7c908...914

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...