Gå til innhold

Klødd seg til blods i øret


tørkestativ

Anbefalte innlegg

Syns valpen min klør seg unormalt mye i høyre øre. Har sett i det, og hun har et sår der. Ser ut som at hun har klødd seg til blods rett og slett. Ikke noe puss eller lukt i øret. Det kom etter at jeg klippet klørne hennes, da blir de ganske skarpe... vurderer enten å ringe dyrelegen på mandag for å utelukke ørebetennelse ( tror egentlig ikke det er betennelse, men greit å få ro i sjela:fnise:) eller vente noen dager for å se om det går over? Jeg er litt hønemor, og første gang jeg har hund, så vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre.... er også redd for at hun skal få betennelse i såret hvis hun klør seg mye der, så jeg pleier å klø med hendene mine uten på øret heller. Vet ikke om det har noe å si men??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om valpen klør seg mye, så kan det være begynnende ørebetennelse på gang, så best å høre med dyrlegen og få ørerens med hjem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, NordTroll skrev:

Om valpen klør seg mye, så kan det være begynnende ørebetennelse på gang, så best å høre med dyrlegen og få ørerens med hjem.

 

Var hos dyrlegen i dag :) ingen betennelse, men må ha krage til såret i øret har grodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...